sõiduk

Õnnestunud jaht on hea eeltöö tulemus , kuidas teha ettevalmistusi ja mida jahil abivahenditena kasutada.
Vasta
Kasutaja avatar
TiitR
Postitusi: 1172
Liitunud: L Aug 25, 2007 12:44 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas TiitR »

Reinz kirjutas:Uuem, see munakabiiniga L200 pidi olema küll reklaami järgi parima pööramisega kastikate hulgas.

Mu 2002a. L200-ga parklast ederpidi välja keerates pean korra tagurdama...või siis üle äärekivi julmalt laskma :D
Kasutaja avatar
honkomees
Postitusi: 2969
Liitunud: P Mär 14, 2004 4:13 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas honkomees »

Olles igatepidi rahul oma isuzu d-maxiga pean nentima, et kõigi jahikaaslaste kastikad on väiksema pöörteraadiusega kui mu oma
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Reinz
Postitusi: 134
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:58 am

Re: sõiduk

Postitus Postitas Reinz »

Või annad pöördel liigavähe gaasi ;)
https://reinufoto.wordpress.com/
Sirkahjulik
Postitusi: 45
Liitunud: P Jaan 26, 2014 5:28 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas Sirkahjulik »

Rahvas kas kellelgi on kogemusi nissan pathfinderiga a alates 2005, mis head ja vead, meeldib just kandilene välimus ja istmete rohkus.
Kasutaja avatar
Karmo
Postitusi: 301
Liitunud: K Okt 13, 2004 2:30 am

Re: sõiduk

Postitus Postitas Karmo »

Sirkahjulik kirjutas:Rahvas kas kellelgi on kogemusi nissan pathfinderiga a alates 2005, mis head ja vead, meeldib just kandilene välimus ja istmete rohkus.

Kas mitte d40 kurikuulus vastupidavus?
gunnar
Postitusi: 882
Liitunud: P Aug 22, 2004 4:18 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas gunnar »

Kui pöörderaadius oluline ja meie kitsastes oludes on oluline siis ma ei saa kiitmata jätta oma lühikese kerega LC90. Keerab ümber oma telje põhimõtteliselt ... Eks kere pikkus aitab siin, samas sõit maanteedel ja treppis kruusakatel suht sportlik ettevõtmine :P
Reinz
Postitusi: 134
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:58 am

Re: sõiduk

Postitus Postitas Reinz »

Kui keskdifri kruusakal lukku lööd, peaks püsima päris hästi? Discoga küll kasutan päris palju seda kruusal sõites.
https://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
TiitR
Postitusi: 1172
Liitunud: L Aug 25, 2007 12:44 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas TiitR »

Karmo kirjutas:
Sirkahjulik kirjutas:Rahvas kas kellelgi on kogemusi nissan pathfinderiga a alates 2005, mis head ja vead, meeldib just kandilene välimus ja istmete rohkus.

Kas mitte d40 kurikuulus vastupidavus?

Kui pead silmas seda saaleprobleemi, siis see rohkem D22 teema.
Kasutaja avatar
Karmo
Postitusi: 301
Liitunud: K Okt 13, 2004 2:30 am

Re: sõiduk

Postitus Postitas Karmo »

TiitR kirjutas:
Karmo kirjutas:Kas mitte d40 kurikuulus vastupidavus?

Kui pead silmas seda saaleprobleemi, siis see rohkem D22 teema.

D40 oma tuntud "heade" rattalaagrite ja abs jne... toredate probleemidega. D22 on suurepärane igiliikur selle kõrval.
Ajast kui konna ja riisisööjad hakkasid ühisest kausist sööma, ei ole datsun enam see mis ta oli.
Kasutaja avatar
TiitR
Postitusi: 1172
Liitunud: L Aug 25, 2007 12:44 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas TiitR »

Karmo kirjutas:
TiitR kirjutas:
Karmo kirjutas:Kas mitte d40 kurikuulus vastupidavus?

Kui pead silmas seda saaleprobleemi, siis see rohkem D22 teema.

D40 oma tuntud "heade" rattalaagrite ja abs jne... toredate probleemidega. D22 on suurepärane igiliikur selle kõrval.
Ajast kui konna ja riisisööjad hakkasid ühisest kausist sööma, ei ole datsun enam see mis ta oli.

Pole see D22 ka mingi igiliikur. Sellele jälle omane saalede probleem, mis 99% selle aastakäigu masinatel lõpeb kurvasti. Räägin siinkohal ikka 98kw-lisest motost. 76kw jah palju pommikindlam ja saaleprobleem puudub.
Pead selle ABS-i all silmas seda debiilsust, et kui andur ära, siis kaob ka 4wd? :D See neil jah kummaline lahendus.
Reinz
Postitusi: 134
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:58 am

Re: sõiduk

Postitus Postitas Reinz »

Tundub, et pean kastika kõrval oma Disco1 ikka jätkuvalt elus hoidma ;)
https://reinufoto.wordpress.com/
aivar00
Postitusi: 3263
Liitunud: K Juun 16, 2004 2:09 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas aivar00 »

tsiteerin:
Kui keskdifri kruusakal lukku lööd, peaks püsima päris hästi? Discoga küll kasutan päris palju seda kruusal sõites.

Mis tähtsust on sinu keskdifri lukul kui tegemist väikeste(loe lühikese) sildade vahega :M
5 ukseline LC on oma suurema(loe pikema) sildade vahe tõttu ka kruusateel stabiilsem. Nii on see kõikide 3 ukseliste puhul. Olgu ta Pajero või Vitara. Olen ise 3-ukselise Vitaraga mitmeid aastaid sõitnud - kui närvid korras :lol: , siis kõikse hullem ei olegi :oops: . 90km/h mustal jääl piruette tehes võttis ikka käed värisema. Lõpuks aga lihtsalt harjusid ära :lol: . Metsas aga lühike masin ideaalne.
Kui tavakastikatest rääkida, siis enamusel neist tavaline (klassikaline)keskdiffer puudub ehk siis ülekanne esisillale ja tagasillale on pidevalt "lukus". Seetõttu ka paljud kipuvad nendega libedal teel 4veoga järsus kurvis suurel kiirusel teelt välja sõitma ning ringikeeramisel justkui esisild pooks sest esirataste pöörlemisraadius on erinev taasilla omadest.
ikka lõbusalt
Reinz
Postitusi: 134
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:58 am

Re: sõiduk

Postitus Postitas Reinz »

Kurvilisel lahtise kiviklibutreppis teel on lukus difriga palju paremini juhitav. Loomulikult peab kasutama sedasi tugevamaid juhtimisvõtteid ka. Discot võib ka pidada lühikese teljevahega autoks, kuna esmalt ehitati ta moodsalt öeldes 3 ukselisena, nõudluse tõttu poogiti tagumised uksed hiljem juurde.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Land_Rov ... diesel.JPG

Aa, tähtsus on selles, et siis veqb kindlalt üks ratas eest ja teine tagant. Kui keskdiffer on avatud, siis ei saa kunagi ja kuidagi aru, mis otsa ratas parajasti töös on. Kastikad jah üldjuhul kas siis ju taga veolised, või ....
Mitsu L200 on päris hea vahekastiga, millel ka avatud diffriga 4x4 olemas. Aga see vist sõltus varustuse astmest. Igal seda polnud.
https://reinufoto.wordpress.com/
Pauli
Postitusi: 1291
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:03 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas Pauli »

Reinz kirjutas:Kurvilisel lahtise kiviklibutreppis teel on lukus difriga palju paremini juhitav.

Sama ütleks Niva kogemuse põhjal ka lumise ja jäise tee kohta. Niva puhul muidugi saab rääkida sellest, et lukus difriga hakkavad tekkima teatavad juhitavuse alged.
Reinz kirjutas:Või annad pöördel liigavähe gaasi ;)

Ma ka aru ei saa, tagaveolise ringipööramiseks on vaja max poolteist autopikkust ruumi 8)
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
jyri

Re: sõiduk

Postitus Postitas jyri »

"Universaalset" maasturit pole olemas. Kui vajate kasti(at), siis pöörderaadius läheb suureks.
Kui tahate, nagu näiteks mina, ringi pöörata ka kitsal sihil, on ideaalseks riistaks 90" teljevahe- LC; Pajero; ja kõikse parem on Defender. Kõige parem sellepärast, et ta on hetkel ainuke tõeline maastur, mis ülenisti metallist tehtud ( vana UAZ kah). "Riivad" puud, võtad kuvalda ja rihid sirgeks ( nagu tegin kunagi oma Disco 1-ga). Teistel kaasaja autodel on plastmassi nii palju, et remont läheb tahestahtmata maksma suure summa ( Oma nüüdse lühikese Mitsuga surnud tsoonis puu otsa tagurdamine läks kindlustusele üle 1000 EUR maksma, kui purunenud tule hinnaks kõigest 63 EUR ja metalli oleks ise sirgeks tagunud.)
Nagu Aivar00 kirjutas, mida pikem teljevahe, seda stabiilsem on auto libedal teel. On diffri lukk sees või pole- kama kaks.
See aasta sain lõpuks ka vintsi "lahinguolukorras" mitu korda kasutada ja tõesti asendab mistahes lisalukustused , eriti kui kõhupeal ja rööbastes. Jutt ikka puudega metsast, mitte põllust, kust saab välja ainult traktoriga.
Vasta