-Imre- kirjutas:Kõik õige, aga unustasid ära piduritega toimiva "luku" Kaasaegsetemal autodel päris levinud, kaasaarvatud LC 120. St. et hakatakse pidurdama väiksema pidamisega(õhus olevat) ratast.
LC120-l oli suureks "piduriks" kaugemale jõuda, tema "üliagar" veojõukontroll. Keksdifri lukustamisega sai seda päris palju maha võtta, et üldse kuhugi jõuda ..päris 100% maha ei saagi. Aga muu sul jutt õige.
Omanud kahte LC 120 ja omast kogemusest võin öelda, et aeglustiga + keskdifri lukuga lükati veojõukontroll välja ja jäi toimima niinimetatud "lukk", mis pidurdas libisevat ratast, kuigi oli tunda samasugust ragistamist nagu veojõukontrolligagi. Läbivus paranes oluliselt. Veojõukontrolliga tappis ka mootori pöörded ära, mida aeglusti ja kesklukuga ei olnud. Praegu omades manuaal kastiga tagasilla meh.lukuga Hilux-it ja eriti palju kaugemale ei pea traktori järgi minema
-Imre- kirjutas:Kõik õige, aga unustasid ära piduritega toimiva "luku" Kaasaegsetemal autodel päris levinud, kaasaarvatud LC 120. St. et hakatakse pidurdama väiksema pidamisega(õhus olevat) ratast.
LC120-l oli suureks "piduriks" kaugemale jõuda, tema "üliagar" veojõukontroll. Keksdifri lukustamisega sai seda päris palju maha võtta, et üldse kuhugi jõuda ..päris 100% maha ei saagi. Aga muu sul jutt õige.
Omanud kahte LC 120 ja omast kogemusest võin öelda, et aeglustiga + keskdifri lukuga lükati veojõukontroll välja ja jäi toimima niinimetatud "lukk", mis pidurdas libisevat ratast, kuigi oli tunda samasugust ragistamist nagu veojõukontrolligagi.
Minu teada ongi tegu ikkagi veojõukontrolliga (TRC), mida ei saa lõpuni 100% maha võtta?
Omanud kahte LC 120 ja omast kogemusest võin öelda, et aeglustiga + keskdifri lukuga lükati veojõukontroll välja ja jäi toimima niinimetatud "lukk", mis pidurdas libisevat ratast, kuigi oli tunda samasugust ragistamist nagu veojõukontrolligagi. [/quote] Minu teada ongi tegu ikkagi veojõukontrolliga (TRC), mida ei saa lõpuni 100% maha võtta?[/quote]
Ei ole, hakkabki ragistama seda ratast mis kergemini ringi hakkab käima Tunne on selline nagu oleks veojõukontroll aktiivne, aga nii see tegelikult pole. Mul lõhkus teist autot väljatõmmates isegi ühe piduritoru ära, kuna kägistas ühte ratast nii kõvasti
Veojõukontroll on piisavalt lai ja ebamäärane mõiste. Tavaliselt mõistetakse selle all vanakooli lahendust, kus rataste puksima hakates rakendub pööretepiiraja, mis kurvemal juhul võib mootori lõpuks väljagi suretada. See millest Imre räägib, käib pigem stabiilsuskontrolli alla. Stabiilsuskontrolle on kahesuguseid: labasem süsteem (nagu LC 120) pidurdab kaapivat ratast, paremad süsteemid (nagu WRC) muudavad LSD läbilibisemiskarakteristikut.
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
[quote="sooviku"]Plaan või võib isegi öelda,et käima on lükatud autovahetus.
Kolm pool kuud sebisid pisikesed jaapanlased ja lõpuks käes ta ongi Kohe proovisin metsas järgi kah.Ei saa kobiseda,ainult konks tuleb ära võtta.See on tänu tagavararattale nii pikk,et lohust läbi sõites käib kõnksti vastu maad.Esialgu tundub küll,et manuaalkastiga masina poole enam kunagi ei vaata.Eks sügisel-talvel näeb
Andrus Michelis kirjutas:Jep. Ja käidud on selle masinaga ikka igal pool. Võistlemiseks on see aparaat nii ehk naa sobimatu. Jahiks toimib see LSD küll ja veel.
Enamikul on taga vist ikka tavaline lahtine, mitte LSD?
Andrus Michelis kirjutas:Jep. Ja käidud on selle masinaga ikka igal pool. Võistlemiseks on see aparaat nii ehk naa sobimatu. Jahiks toimib see LSD küll ja veel.
Enamikul on taga vist ikka tavaline lahtine, mitte LSD?
Minu exil (2006a. LC120) oli küll lahtine differ taga. Lukku sai eraldi juurde tellida. Hiluxitega oli küll see lugu, et tehasest 3.0d-l oli taga LSD ja 2.5d-l oli lukustatav differ.
Täna saab 3,0 diisel manualile elektri lukku. Õigemini ongi juba teatud paketis. Hilux siis. 150 lahjale ei saa üldse, keskmisele ostad lisa raha eest juurde ja kallil on peal.