sõiduk

Õnnestunud jaht on hea eeltöö tulemus , kuidas teha ettevalmistusi ja mida jahil abivahenditena kasutada.
Vasta
Kasutaja avatar
hendrik
Postitusi: 890
Liitunud: R Veebr 04, 2005 10:33 am

Postitus Postitas hendrik »

honkomees kirjutas:Ei vasta!
1. Madal, ei mäleta kas oli 180 või 190 kliirens
2. Õrnake konstruktsioon
3. Ikka igasugu tilulilu ja plastmass
Müüks mõni tootja väikest sõjaväejeepi, voh!


Ma ei arva, et vanematel samuraidel just üleliia plasti oleks väljaspool. Pigem on samurai uuem asendus Jimny selle ohver. Samuraid on päris tummised elukad maastikul liikumiseks. Suuruse poolest on nad väikesed - " 2 meest, 2 püssi ja 2 seljakotti + koer"-tüüpi masinad. Samas palju siis jahil ikka seda siseruumi vaja on. Kliirensi pärast ma ei muretseks. Ka tuunimata (maanteerehv + tavavedrustus) auto suudab teha tänu lühikesele teljevahele palju imesid... Kui pisut veel järgi aidata, siis on maastiku jaoks hea liikur olemas. Mootorid on küll sutike jõuetud samuraidel aga ega ralliks ju seda masinat vaja polekski jahimehele. Aeglusti ja mõistliku sõiduga hätta ei jää. Tänu "ülelahe"-sõbrale on autost pisuke ettekujutus olemas, soovitaks soojalt kui ei karda rappe otsa sattuda. Siis maksad varuosadesse. Ka kütusekulu ei maksa väikeautole tavapärast oodata.

http://www.off-road.com/suzuki/tech/history2.htm
http://www.suzuki-samurai.nl/foto-index ... x-eng.html

Oskajaid mehi maastikusõiduki valikuks ja sobivamaks muutmiseks leiab siit: http://4x4.artbox.ee/foorum/
vana sokk
Postitusi: 144
Liitunud: E Nov 22, 2004 3:32 pm

Postitus Postitas vana sokk »

Kui soovid tsiipi siis Kaitseliidu Põlva malevas on müügis üks ameerika willis,see sobiks küll jahiks .
võimalikult suurem ports
Kasutaja avatar
Mart
Lehe päälik
Postitusi: 2339
Liitunud: L Dets 07, 2002 8:59 pm

Postitus Postitas Mart »

Selles autoasjanduses ei ole just kodus, aga selle Willise hind , 130000, tundub kuidagi ülepakutud, aasta 1945. Või on siin tegemist juba uunikumiga ja hind siis friikidele mõeldud. Või on tõesti nii vägev masin.
Siili
Postitusi: 416
Liitunud: E Aug 09, 2004 10:23 pm

sõiduk

Postitus Postitas Siili »

Kasutatud auto: Susuki samurai-pikem jutt ajakirjas Auto Leht 9. august 2006. Ütleksin nii mõnigi siinõeldu ei vasta tõele-kliirens 230mm,kere tugeval raamil,kuid roostealdis,veermik vastupidav,kuid ebamugav lühikese teljevahe tõttu(raputab)-jne
vana sokk
Postitusi: 144
Liitunud: E Nov 22, 2004 3:32 pm

Postitus Postitas vana sokk »

willis on ikka uunikumina ja muidu masin sõidab aga kui jahiks siis vints ette .
võimalikult suurem ports
Kasutaja avatar
honkomees
Postitusi: 2969
Liitunud: P Mär 14, 2004 4:13 pm

Postitus Postitas honkomees »

Nojah, jutt hakkab jälle minema vanade rambede peale. Ise kah hajameelne, ära unustasin et see samurai tootmisest maas. Kunagi sai vaadatud-uuritud poes samuraid ja siis ka Jimnyt ja maad kuulatud ning järeldus oli tookord et masin on küll raamil aga laguneb paremini kui Niva, mõõtmetelt ka tsipa kitsas ja kipakas, et Niva (või Luazi) mõõtmed oleksid optimaalsed ja maastikul on nad enam vähem võrdsed (tänu teljevahele).
Nende rambede häda selles ongi, et remondiks pole aega. No kirjutasin mis Nival ühe hooajaga puru läind, aga mõtleme sellele et
1. Nädala oled riigitööl, millal remondid - laupäev-pühapäev ju jahipäevad ja neid naljalt vahele ei jäta
2. Sooja garaaži pole, talvel iga nädalapäev õhtuti külmetada ja remontida pole just lõbus ja kuidagi tuleb ju masin ka metsast koju saada
3. Lääne masinat remontida arvestades jeebi juppide hindu???
Seepärast oligi "geniaalne" mõte - uus, max lihtne (=odav?!) ja tugev ning väike lääne pill. Võiks näha tõesti välja või isegi olla toodetud sõjaväejeebiks - mis kuradi pärast nad neid rahvale ei müü, ega need sõjaväerelvad pole.Mugavus - no ega temaga trassi sõida, kui seda kütusekulu (+ suurust-manööverdusvõimet) mitte vaadata siis oli ikka GAZ 66 või 63 ideaalsed jahimasinad - sealt kus Belaruss palki välja ei toonud tõmbas 63 palgid teepääle
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Joosep Käba
Postitusi: 1354
Liitunud: E Okt 18, 2004 9:57 am

Postitus Postitas Joosep Käba »

Honkomees siin vast vähe erinevaid asju silmas peame. Niva on minul jahis käimiseks. Sõidan metsaserva ja ei tee ofrõudi ka väljaveoteedel.
Ta mul ainult JAHIAUTO. Igapäevaselt ikka tänapäeval on veits ajast maha jäänd, muidugi kui igapäev jahis käia? Muudeks toimetusteks ikka teised pillid. Ja suvel sikliga võimalikult palju.
Kasutaja avatar
Mart
Lehe päälik
Postitusi: 2339
Liitunud: L Dets 07, 2002 8:59 pm

Postitus Postitas Mart »

Meie jäägrid vahetasid oma Jimnyd Nivade vastu. See Jimny ronis küll igale poole sihtide peale, hea pehme istu, aga remont läks kulukaks ja lagunesid ka. Nivaga mis on uuena poest ostetud on üle aasta sõidetud ja pole remonti vaja läinud. Maastik siis metsasihid,-teed, põllud nagu jahil ikka, silmaga näha ju, kui maastik enam sõidetav pole.
Pauli
Postitusi: 1291
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:03 pm

Postitus Postitas Pauli »

Honkomees kirjutas:
uus, max lihtne (=odav?!) ja tugev ning väike lääne pill. Võiks näha tõesti välja või isegi olla toodetud sõjaväejeebiks - mis kuradi pärast nad neid rahvale ei müü, ega need sõjaväerelvad pole.

Njaa, aga oskad sa mõnda sellist nimetada? Mulle meenuvad Hummer, Mersu G ja Landrover Defender (sõjaväevariandid siis). Ükski pole neist väike ega odav.

LandRover on kindlalt ka lagunejate esireas ja siis hakkame mõtlema juppide hinna peale. Lisaks sellele mõõtmed ja kaal, ega me kõrbes tuia. Välimuselt jah, aga kas ka lihtsuselt ...

Kaldun arvama, et Defender on UAZist kergem. Alumiiniumkere loeb ikka ka midagi. Mis lihtsusse puutub, siis mina arvasin varemalt, et UAZ on vene Landrover. Aga pärast Defenderi (tuttava oma, paar aastat vana masin) katsetamist jõudsin arusaamisele, et too on inglise UAZ. Isegi uksetihendid ei pidanud tolmu!

Aga selles venekeelses jutus lahatud probleemidest on kõik peale remondi maksumuse meile võõrad. "Oblasti" keskus ja külatöökoda on üks ja seesama ja nagunii kodu ukse all. Lisaks on seal kohati lausa puusse pandud: UAZi mootori ja transmissiooni ressurss kulub siiski märgatavalt kiiremini kui mistahes samaväärse läbivusega "lääne" masina oma. Mis teha kui metall vilets on.
saialõikaja
Postitusi: 406
Liitunud: E Okt 04, 2004 10:03 am

Postitus Postitas saialõikaja »

mosse kirjutas:Honkomees kirjutas:
uus, max lihtne (=odav?!) ja tugev ning väike lääne pill. Võiks näha tõesti välja või isegi olla toodetud sõjaväejeebiks - mis kuradi pärast nad neid rahvale ei müü, ega need sõjaväerelvad pole.

Njaa, aga oskad sa mõnda sellist nimetada? Mulle meenuvad Hummer, Mersu G ja Landrover Defender (sõjaväevariandid siis). Ükski pole neist väike ega odav.

Üks selline "raami peale" ehitatud auto on Volkswagen Iltis. See see samune väike tendiga "sõjaväe" masin, mis ikka aegajalt ringi vurab mööda maanteid nii linnas kui maal! Vahepeal sattusin ühe sellise müügikuulutuse peale ka ja hind oli vist kusagil seal 80k peal ja kütusekuluks (poleks uskunud) oli märgitud 21l/100 :shock: Pole sellist lähedalt näinud aga arvasin et väike auto ja võtab vähem.

Üks auto, mis mind veel köitnud on meie tänavatel liikuv Volkswagen Golf Country! Tundub selline asjalik väike aparaat olema. Neid viieteistkümne aasta vanuseid golfe on liikvel jube palju ja on vastupidav auto küll, ja varuosasid on kõik romulad täis! Ei tea kas mõnel foorumlasel selle aparaadiga ka kogemusi on???

Praegugi 2 isendit auto24-s müügis

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
tuleb jaht või jaa?
Kasutaja avatar
reimakas
Postitusi: 308
Liitunud: E Nov 28, 2005 5:16 pm

Postitus Postitas reimakas »

Iltisel tuleb ära vahetada karpuss ja võtab kuskil 10l sajale.
VW Countryl jälle see viga, et neli vedu tagurdadest ei toimi:(
See, kes tapab, pole veel jahimees
saialõikaja
Postitusi: 406
Liitunud: E Okt 04, 2004 10:03 am

Postitus Postitas saialõikaja »

Neid karburaatori vahetamise jutte olen ma jube palju kuulnud!
Ühest offroadi lehelt lugesin kunagi et saadaval UAZ-i karbuss, mis vähendab kütusekulu 13-14-le, aga kust sellist asja saada ja mis maksab, seda ei tea nagu keegi! Ja pidi olema spets UAZ-i karburaator ikka, mitte zhigulli oma!
Aga kui keegi on katsetusi selliste asjadega teinud siis kuulan huviga...
tuleb jaht või jaa?
Kasutaja avatar
Mart
Lehe päälik
Postitusi: 2339
Liitunud: L Dets 07, 2002 8:59 pm

Postitus Postitas Mart »

Huvitav, kas sellel karbussil on ainult düüsid vahetatud või rohkem moditud. Kunagi sai kroonus Zil-il düüse vahetatud ja kütust jäi roppu moodi üle. Jõudu võttis nõks vähemaks,aga muud hüved kaalusid selle üle. :D, koormad olid ka kerged,ainult inimesed.
kollnomm
Postitusi: 27
Liitunud: T Aug 23, 2005 10:12 pm

Postitus Postitas kollnomm »

Üks kõva liikur on VWTransporter T-2 syncro .Osta on ta veidi kallivõitu , aga kui leiad kobeda isendi siis kestab kaua . 1,6td võtab kuskil 8-10l 100km peale . Tal on keskdifferensiaali , esi - ja tagasilla lukustus ning aeglustatud käik . 2,1 -sel bensukal kulub natuke rohkem kui nival 100-le . Kuid liiklemise mugavused on kordi paremad , lisaks võib 14" rattad vahetada 16" vastu, siis on läbvus väga hea. Off-roadi sõita ei kannata , aga maastikul küll. Peale võtab peaaegu tonni.
jahe
Postitusi: 743
Liitunud: K Mär 24, 2004 10:03 am

Postitus Postitas jahe »

saialõikaja kirjutas:Neid karburaatori vahetamise jutte olen ma jube palju kuulnud!
Ühest offroadi lehelt lugesin kunagi et saadaval UAZ-i karbuss, mis vähendab kütusekulu 13-14-le, aga kust sellist asja saada ja mis maksab, seda ei tea nagu keegi! Ja pidi olema spets UAZ-i karburaator ikka, mitte zhigulli oma!
Aga kui keegi on katsetusi selliste asjadega teinud siis kuulan huviga...

selline asi täitsa olemas ja täitsa toimib ,uhikas maksab 1500 raha,sigulli oma ikka,aga uaz-le tehtud,tahtsin oma uaz-ile ka siukse külge kruvida,aga mul vana gaz-21 mootor, ei sobinud,tegelt oleks isegi sobinud ,aga ei viitsinud aretada.
243win
Vasta