Kakuke, kui sul tagaiste on tühi, siis ei teki küsimustki, kohver on ikka parem. Mul endal ka palju sõitmist ja alati värisesin selle optika pärast kui kotiga oli tegemist- küll autosse sisenemisel, küll ustest väljudes, lifti sisenedes jne. Pagassi paigaldusel alati sättisin, et ikka pehmete asjade peal oleks see kott. Ostsin selle SAKO kohvri ja hulga rahulikum. Liftis saab kohvrinurk ühtelugu kõlksu. Tagaistmelt avatud kohvrist on alati kerge püssi võtta, kotist hulga viletsam. Kui tagaistmele mehi tuleb, võtavad kohvri sülle.
Poroloon väsib kui püss kaua sees. Hiljem tõmbab küll tagasi, aga eks millalgi tuleb porolooni vahetada.
Minul olemas see kohver. Ennem kui seda kohvrit ostma tõtad,mõõda pakiruum üle. Ise sõidan OPEL COMBO`ga ja kohver mahub napilt istme peale ära! Pakiruumi mahub diagonaalis.
Minu kaalutlused olid lihtsad:
kui osta kohver, siis sertifitseeritud millega ka igal pool üle piiri lubatakse. No kui ma nii rikas olen, et safarile minna siis saab see kohver ka muretsetud.
meie seaduste ja tingimuste jaoks parem(loe:käepärasem) paksu porolooniga kott. Maksab pea sama mis kohver aga saad sellega ka mastini jalutada, mingit lööki optikale ega püssile ei tule kui just autoga üle ei sõida.
Enda jaoga olen rahul, nahkkattega, paks poroloon, püss fikseeritud, nii eest- kui tagantpoolt avatav, midas veel. Ilus näeb välja ka.
Ja nali või mis iganes: sääduses oli vist räägitud püssi kotis hoidmisest tema transportimisel jahil, kas ka kohvrist juttu oli?