sõiduk

Õnnestunud jaht on hea eeltöö tulemus , kuidas teha ettevalmistusi ja mida jahil abivahenditena kasutada.
Vasta
saialõikaja
Postitusi: 406
Liitunud: E Okt 04, 2004 10:03 am

Postitus Postitas saialõikaja »

jahemees kirjutas:selline asi täitsa olemas ja täitsa toimib ,uhikas maksab 1500 raha,sigulli oma ikka,aga uaz-le tehtud,tahtsin oma uaz-ile ka siukse külge kruvida,aga mul vana gaz-21 mootor, ei sobinud,tegelt oleks isegi sobinud ,aga ei viitsinud aretada.


Ja kust seda vigurit osta/näha on võimalik?
tuleb jaht või jaa?
jahe
Postitusi: 743
Liitunud: K Mär 24, 2004 10:03 am

Postitus Postitas jahe »

saialõikaja kirjutas:
jahemees kirjutas:selline asi täitsa olemas ja täitsa toimib ,uhikas maksab 1500 raha,sigulli oma ikka,aga uaz-le tehtud,tahtsin oma uaz-ile ka siukse külge kruvida,aga mul vana gaz-21 mootor, ei sobinud,tegelt oleks isegi sobinud ,aga ei viitsinud aretada.


Ja kust seda vigurit osta/näha on võimalik?

Koerus üks mees müüb kõiksugu uaz-i varuosasid
tel-50-50-474
243win
Kasutaja avatar
honkomees
Postitusi: 2969
Liitunud: P Mär 14, 2004 4:13 pm

Postitus Postitas honkomees »

saialõikaja kirjutas: Üks selline "raami peale" ehitatud auto on Volkswagen Iltis. See see samune väike tendiga "sõjaväe" masin, mis ikka aegajalt ringi vurab mööda maanteid nii linnas kui maal! Vahepeal sattusin ühe sellise müügikuulutuse peale ka ja hind oli vist kusagil seal 80k peal ja kütusekuluks (poleks uskunud) oli märgitud 21l/100 :shock: Pole sellist lähedalt näinud aga arvasin et väike auto ja võtab vähem...

No umbes sellist ma mõtlesingi, ehkki ka ise pole lähedalt näind ja kütusekulu ...
A kinos on igasugu riikide sõjavägedes näha neid normaalse suurusega masinaid, ainlt usakad armastavad neid hirmsaid veoauto mõõtu mölakaid, isegi 2. ilmasõja aegu andsid venelasele villise kõrval Dodge WC-51, sellist jeebi ja veoauto hübriidi.
Aga uuest peast pole sellist Iltist võimistaoligi ju müügis...
p.s. mul on uazil zigulli karpa koos õhupuhastajaga peal ilma mingi aretuseta, kui vaatasin omal aal kütusekulu, siis oli ca 15.
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Kasutaja avatar
honkomees
Postitusi: 2969
Liitunud: P Mär 14, 2004 4:13 pm

Postitus Postitas honkomees »

Joosep Käba kirjutas:Honkomees siin vast vähe erinevaid asju silmas peame. Niva on minul jahis käimiseks. Sõidan metsaserva ja ei tee ofrõudi ka väljaveoteedel.
Ta mul ainult JAHIAUTO. .. muidugi kui igapäev jahis käia? Muudeks toimetusteks ikka teised pillid. Ja suvel sikliga võimalikult palju.

No mul samamoodi NIVA ainlt jahilkäimiseks, st 2 päeva nädalas a 100 km läbisõitu mööda metsateid (e paagitäis kütet) + nädala sees väike ring söödale. Aastas arvestan ca 10 000 km läbisõitu, enamuses maastikul. Aga jahilkäimiseks metsaserva saab ju sõidumasinaga kah, aga vaja ju piirata (jälgi otsida) mööda metsateid, aga need ju kõik metsameeste lõhutud. Meil on 5 Nivat ja 1 Nissan, millega mööda metsa ringi lastakse.
Joosep Käba kirjutas:...Igapäevaselt ikka tänapäeval on veits ajast maha jäänd, muidugi kui igapäev jahis käia? ...

Ajast pole ta metsaskäimiseks midagi maha jäänd, olen teda veelgi lihtsustanud, st üleliigset seest välja visand. Praegugi iluvõre (PLAST krt) puru, traktori tõstest ära tuues tross lõhkus, võiks olla metallvõrk nigu uazil, stange otsad plastist, 30 külmaga pudenevad jms.
Ta põhiviga on see, et tehtud sõiduauto juppide peale, aga nende tugevusvarust ei piisa, noh šarniirid võiks ikka poole jämedamad olla jne... ja muidugi tuleb puudust silla difrilukust.
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
andrus
Postitusi: 2800
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:45 pm

Postitus Postitas andrus »

mürka
Postitusi: 188
Liitunud: T Okt 31, 2006 10:04 am

Postitus Postitas mürka »

Talvel oli Kallaste linnas KARAKATETSI näitus. Seal olid küll ime sõidukid.
Nad küll rohkem talvel jää ja lumega liikumiseks mõeldud.
Keskonnateenistus lasi omale ka sellise imelooma ehitada. Raam on uaziku oma ja sillad ka , mootor on volvo kaheliitrine, kere ka volvo oma. Välimusel pole vigagi. Meenutab midagi USA monstrumeid. Vot sellisega juba läed igale poole. Kui ei eksi siis ehitus kokku läks maksms 150 kilo.
küll siga pori leiab
Hekler
Postitusi: 60
Liitunud: T Mär 27, 2007 8:11 pm

Postitus Postitas Hekler »

Ise kasutan pika kerega G-Mersut :D . Valisin selle just selle pärast, et see masin on paras tank-laheb peaaegu igalt poolt läbi. Standartvarustuses on diffrilukud ning vints. Pikk kere selle pärast, et parem majandada, kui rohkem mehi peale ronib. Saab veel tagumise istme ka alla lasta- ruumi nii palju, et pane või terve põder peale. Soovitan ka teile..
Lähme metsa...
metsamees
Postitusi: 62
Liitunud: N Sept 16, 2004 4:02 pm

Postitus Postitas metsamees »

Ise nüüd juba kaks aastat Audi 100 -ga quattro (sigar) jahil käind, natuke madal on võrreldes maasturiga aga ronib teine päris usinalt raskel maastikul.
Kaupo Kindsigo
Postitusi: 1059
Liitunud: E Nov 22, 2004 11:57 am

Postitus Postitas Kaupo Kindsigo »

Mul oli uus 4 uksega Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 2007, 2,8l 130 kw/177 hj turbodiisel, 5 käiguline automaatkast ja lukustatav esisilla differ ja tagasilla differ. Suur, kõrge auto, teljevahe 2,9 m. Kliirens 26 cm ja rehvid 255/75 R17 Goodyear Wrangler A/T. Täpselt selline auto mis on tehtud maastikul Defenderi ja G-Mercedesega võistlemiseks -ja võitmiseks...Maanteel urises vaikselt ja 70 db sisemüra 100 pealt oli igati OK aga kui maastikul ikka aeglusti ja sillablokid sisse lõin siis muutus päris "loomaks", Hyunday Galloperi tõmbas mudast välja nagu porgandi ja põdrapulli tõin lödise põllu pealt kergelt ära. Tee peal oli rivis igasugu maastureid ja kastikaid aga ainult Wrangler Rubicon söandas lahingusse minna...
Ühesõnaga, soovitan tõsisele jahimehele soojalt uut Wranglerit. Väga kõva raami peal vastupidav ja kindel auto. Maastikul super ja mõistlik hinnaklass, ka käsikastiga ja 2-ukselised mudelid olemas. Ainult tuleb kindlasti 255/75 R17 rehvidega tellida, 16 tolli jääb lahjaks!
Viimati muutis Kaupo Kindsigo, K Nov 21, 2007 9:54 pm, muudetud 2 korda kokku.
lendorav
Postitusi: 163
Liitunud: E Mär 27, 2006 6:58 pm

Postitus Postitas lendorav »

Päris uue autoga jahil ikka kahju käia.Kui enda Nissan Patrolil antenni okstega puruks ajasin ja auto külgedele "ilusad" okste jutid hakkasid tekkima, ostsime sõbraga kahasse VW Taro kastika.Väga hea loomi metsast ära tuua ja sööta viia.Bensiini võtab küll mehemoodi, aga samas vana auto, aga käivitub ka kõige külmema ilma.
Kasutaja avatar
hendrik
Postitusi: 890
Liitunud: R Veebr 04, 2005 10:33 am

Postitus Postitas hendrik »

Kaupo Kindsigo kirjutas:Mul oli uus 4 uksega Jeep Wrangler Unlimited Rubicon...

Ainult tuleb kindlasti 255/75 R17 rehvidega tellida, 16 tolli jääb lahjaks!


Sain aru, et sul oli aga enam pole? Mis siis häda oli, et niiii super masina välja vahetasid?

Ütle, mis moodi jääb rehv nt 265/75R16 "lahjemaks" kui 255/75R17? Hinna poolest kindlasti aga on see halb? Selliste mõõtude juures on 16'' valiku juures ratas pool sentimeetrit väiksema raadiusega... Samas 1cm laiem. No need olid näiteks toodud nrid. Aga põhimõttelist vastust, miks see 16'' velg ( sest see number käib ainult velje mõõdu kohta, rehv ei puutu asja) jääb 17'' veljega võrreldes lahjaks? Lisaks juurde, et autode tehnilised nüansid ja ka offroad on mulle üsna tuttavad asjad, seega ei oota "suurem ratas on parem ratas" tüüpi vastust..

PS. Ma ei nori, olen siiralt huvitatud erudeeritud inimeste heaqest mõtetest, sellepärast uurin - äkki sa tead miskit uut, mida ma ei tea. Ma ise läksin autot ostes seda teed, et ei hakanud esindusse suuremat rehvi ja velje raha jätma, vaid ostsin auto välja koos plekkvelgede ja 235/70r16 rehviga. Suveks ostsin 265/70R16 Cooper ATR-id koos valudega (otse maaletoojalt - soovitan soojalt) ja talveks 265/75R16 Cooper M+S-id mis sai plekkidele pandud... Hinna poolest sain rehvid ja valud kokku pea sama hinnaga, mis esindus küsis ainult 17'' valude eest eraldi. Ja olen jätkuvalt arvamusel, et maastikuautol ei ole oluline, on seal 16'' või 17'', vaid korralik rehv õigetes mõõtudes.
Pauli
Postitusi: 1291
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:03 pm

Postitus Postitas Pauli »

Näh, Hendrik must napilt ette jõudnud, tahtsin sama asja küsida. Mul ka nigu arusaamine tekkinud, et maasturile ja asfaldiraketile komplekteeritakse rattaid veidi erinevate põhimõtete järgi. Teoorias olen ma tugev :D
Joosep Käba
Postitusi: 1354
Liitunud: E Okt 18, 2004 9:57 am

Postitus Postitas Joosep Käba »

Maasturile soovitaks hoopis 15" velge. Konkurentsitult suurim valik A/T ja M/T rehve saada. Meetermõõdus tollimõõdus enamus jne.
Kaupo Kindsigo
Postitusi: 1059
Liitunud: E Nov 22, 2004 11:57 am

Postitus Postitas Kaupo Kindsigo »

Ütle, mis moodi jääb rehv nt 265/75R16 "lahjemaks" kui 255/75R17?



Kõik on õige aga selle konkreetse auto puhul Jeep Wrangler Sport tuleb auto plekkveljega ja mingi 225/65 R16 rehviga ja plekkveljega näeb õnnetu välja ja madaldab auto kliirensit, sest järgmisel valikul valuveljega 255/75 R17 on ratta diameeter harvaesinev 32,1" mis on müügilolevatest standardautodest üks kõige suurema diameetriga rehve üldse.

Mälu järgi ütlen, et sellele 16" Jeebi plekkveljele ei saagi mingit 255 või 265 rehvi peale monteerida, sest velje laius ei luba seda teha. 225-235 ja äärmisel juhul 245 peale ja kõik.
Joosep Käba
Postitusi: 1354
Liitunud: E Okt 18, 2004 9:57 am

Postitus Postitas Joosep Käba »

See on nüüd küll omal ka kogetud, et salongist autot ostes naljalt ise rehvi ei vali. Hea veel kui sulle korralikku maastikuautot sileda asfaldirehviga ei müüda.
32,1" on standardi puhul kõva sõna tõesti.
Vasta