Slavia 634

Arutelud ja küsimused-vastused õhkrelvadest.
Vasta
Tiberius
Postitusi: 16
Liitunud: T Mär 31, 2009 2:01 pm

Slavia 634

Postitus Postitas Tiberius »

Jahipaunas müügil komplekt tšehhi õhukas Slavia 634 + opt. sihik Walther 6x32. Hind ca 2700. Kaupmehe sõnul kuuli algkiirus 220 m/s. Kes oskab kommenteerida:)
Kasutaja avatar
Delta
Postitusi: 452
Liitunud: P Juun 10, 2007 2:42 pm

Re: Slavia 634

Postitus Postitas Delta »

Tšehhid peaksid hea kvaliteediga olema. Endal 631 ja rahul. Mis pakutavasse komplekti puutub, siis mina seda optikat ei soovita, kui just tasuta ei anta. Ühest küljest on tal läätse diameeter pisike (32 mm, võiks vähemalt 40 mm olla -> parem valgusjõud), teisalt puudub sellel suure tõenäosusega parallaksi reguleerimise võimalus.

Pigem soeta mõni asisem kiiker nt 3-9x40 või 3-9x42, millel parallaksi seadmine alates 10 m. Tõsi, JP-st sa sellist vaevalt et (mõistliku hinnga) leiad. Vaata Field Targeti lehte, seal üsna mitu vedrupüssi reitinguga optikat olemas. Nikko Stirlingi vähe kangemat versiooni olen proovinud, täitsa OK. Hawke osas kogemused puuduvad.

Ahjaa... Ma ei tea kuidas on lood 634-ga, aga 631-l on optika kinnitussiin standardsest 11 mm siinist laiem. Tõsi, 11 mm jalg peaks sinna peale küll mahtuma, kuid see võib tähendada vajadust korrigeerida rohkem optikat. Kuna tegu on siiski vedrupüssiga, siis võiks kinnitusjalgadel olla ka stopper. Jällegi, 634 pole kursis, aga 631-l on need stopperiaugud ebastandardsed, siiski parem need kui mitte midagi.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
http://airgun.planet.ee
baikal
Postitusi: 121
Liitunud: T Juul 24, 2007 3:45 pm

Re: Slavia 634

Postitus Postitas baikal »

Tiberius kirjutas:Jahipaunas müügil komplekt tšehhi õhukas Slavia 634 + opt. sihik Walther 6x32. Hind ca 2700. Kaupmehe sõnul kuuli algkiirus 220 m/s. Kes oskab kommenteerida:)



Tervist.

Endal olemas Slavia 634. Küll ilma optikata aga olengi rohkem "käest laskja" ja kasutan "rauast sihikuid" (ingl. keeles siis "iron sights") hea meelega. Mida siis püssi kommentaariks öelda? Eelkõige seda, et oleks mul täna uue Tšehhi õhuka ostusoov, siis valiksin kindlasti pigem mudeli 631 või 630. Mu hea sõber Delta julgeb samuti soovitada. Aga kõigest järjekorras:
Slavia 634 plussid:
+ Disain, käepärasus, koostekvaliteet, reguleeritav päästik, relva suhteliselt lühike pikkus - mahub hästi väiksema auto pagasiruumi ära :)
Slavia 634 miinused:
- MINU oma küll lubatud 220 m/s ei tee!!! (omasin eelnevalt vana head venelast Baikal MP-512M - samuti 220 m/s algkiirust ja ausalt öelda Slavia 634 kahvatab selle kõrval....:(
Täpsuslaskmiseks oleks tiba pikema rauaga versioon, siis kas 631 või 630 parem valik.
Kui veel lisada siia see imetabane metalne plärakas, mida laskmise momendil minu slavia vedru teeb, siis kisub nutuvõre ümber suu...aga see võib ainult minu isendi omapära olla.

Tegelikult on nii, et tasub enne ostu tutkida õhukate välja- ja kodumaiseid foorumeid ja ülevaateid. Sealt leiad kindlasti midagi olulist, mis enne lõpliku valiku tegemist Sinu kaalukausi ühes- või teises suunas kallutab.

Üks linkidest on siin: http://www.reviewcentre.com/search.html?searchstring=slavia

Tervitades,
Baikal
Baikal Izh-61 ja Slavia 634 omanik. Ja pojal on Gamo DeltaMax :)))
Kasutaja avatar
Delta
Postitusi: 452
Liitunud: P Juun 10, 2007 2:42 pm

Re: Slavia 634

Postitus Postitas Delta »

baikal kirjutas:Kui veel lisada siia see imetabane metalne plärakas, mida laskmise momendil minu slavia vedru teeb, siis kisub nutuvõre ümber suu...aga see võib ainult minu isendi omapära olla.

Tsitaat 631 teemast:
Estlander kirjutas:Sel Slavial tuleb kindlasti vedrusuunaja välja vahetada. See on tehase poolt selline pehmest plekist käkk, mis läheb vedru löökidest kohe sooniliseks. Lasin treida metallist, veidi pikema ja paksu seinaga suunaja ning poleerisin enne kylge monteerimist. Vinnastamine on palju sujuvam ja hääletum ,kui tehase suunajaga see oli (esines tugevat raginat)

Ehk sul sama häda, et suunaja õhtal?

Teine vibratsiooni ja mettalliplärinat vähendav lahendus on vedru "määrimine". Tõsi, määret ma soovitada ei oska. Mikid kasutavad tuunijate kokkusegatud möginaid nt Jim Maccari "heavy tar", "velocity tar" jms, mida meil ei müüda. Manitud on ka liitummäärdeid, mida pidavat saama tsiklipoodidest, aga millega täpsemalt tegu, ei tea. Vb tasub otsida venelaste foorumist...
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
http://airgun.planet.ee
baikal
Postitusi: 121
Liitunud: T Juul 24, 2007 3:45 pm

Re: Slavia 634

Postitus Postitas baikal »

Delta kirjutas:
baikal kirjutas:Kui veel lisada siia see imetabane metalne plärakas, mida laskmise momendil minu slavia vedru teeb, siis kisub nutuvõre ümber suu...aga see võib ainult minu isendi omapära olla.

Tsitaat 631 teemast:
Estlander kirjutas:Sel Slavial tuleb kindlasti vedrusuunaja välja vahetada. See on tehase poolt selline pehmest plekist käkk, mis läheb vedru löökidest kohe sooniliseks. Lasin treida metallist, veidi pikema ja paksu seinaga suunaja ning poleerisin enne kylge monteerimist. Vinnastamine on palju sujuvam ja hääletum ,kui tehase suunajaga see oli (esines tugevat raginat)

Ehk sul sama häda, et suunaja õhtal?

Teine vibratsiooni ja mettalliplärinat vähendav lahendus on vedru "määrimine". Tõsi, määret ma soovitada ei oska. Mikid kasutavad tuunijate kokkusegatud möginaid nt Jim Maccari "heavy tar", "velocity tar" jms, mida meil ei müüda. Manitud on ka liitummäärdeid, mida pidavat saama tsiklipoodidest, aga millega täpsemalt tegu, ei tea. Vb tasub otsida venelaste foorumist...


To: Delta

Jepp, ma pole oma Slaviat veel lahti monteerinud, et seda vedrujuhikut ja selle algmaterjali lähemalt uurida - juhiku asendamine millegi mõistlikumaga, kui plekist väänatud toru pole ise-enesest mingi probleem. Muide, Gamo lahjematel püssidel on juhikuks X-ristlõike profiiliga plast- (või polükarbonaat) varras ja masin töötab pea-et-hääletult ;) Aga ikkagi - minu Slavia plärtsub juba sünnist saati. Eks siis millalgi, kui tõsisemad kulumaterjalide asendused päevakorrale tulevad, vahetan juhiku ka välja.
Aga jah...vedru määrimisest. Tundub, et üks igavesti hea määre on White Grease aerosoolpakendis. Tehnilise poole pealt vaadatuna on tegemist valge vaseliiniga, mis segatud teflon-sidusainega. Siiski peaks vedru määrimisega ettevaatlik olema. Pigem vähem, kui rohkem, sest iga määrdeaine seob teatavasti abrasiivset ollust (nt. tolmu, liivakübemeid jne.), mille ohtravõitu kohalolek vedrule endale ja vedrukambrile tervislikult ei mõju. Ise määrin püssi vedru nii, et tõmban vinna, lasen "surtsaka" vedrule ja siis suruõhuga veel takkaotsa, et hästi laiali valguks. White Grease'e peaksite leidma autopoodidest CRC tootevaliku riiulitest, kui ma nüüd ei eksi.

Baikal
Kasutaja avatar
blas
Postitusi: 40
Liitunud: N Aug 07, 2008 9:14 pm

Re: Slavia 634

Postitus Postitas blas »

Maccari saadab kõiki oma tooteid ka Eestisse, viimati tellisin vedrud ja kolvi tihendid, saatmishind 12 dollarit. Tellisin pühaba õhtul ja järgmise nädala neljapäevaks oli kohal.
http://www.airrifleheadquarters.com/pag ... 251327.htm
Vasta