sõiduk
Re: sõiduk
Ma käin ka juba mitu aastat tööl Jimny`ga ja mulle meeldib.Kui on all korralikud kummid(mitte mingid erilised vaid lihtsalt hea mustriga),ronib ta küll.Hea lühike kitsal sihil ringipööramiseks ja istmed all mahub ka vajalik ports viljakotte sisse.Paar nädalat tagasi kannatas veel sõita nii,et nina lükkas lund,nüüd enam mitte .Oma naabritele olen siin Jimny`ga põhiline väljatõmbaja.Kui sedasi edasi sajab siis veebruari lõpuks on parimaks sõiduvahendiks "Natt" või "Joss" ,kui keegi veel teab,mis riistad need olid.
Naine võib olla,koer peab olema!
Re: sõiduk
Jah tunnistan ausalt,et olen nad lihtsalt pilbasteks sõitnud.Ei ole mina seda tüüpi,et kannan autot kätel.Auto on sõitmiseks mitte remontimiseks JA kui ta mul ükspäev üle viskab,müün maha ja ostan uue.Üks minu ehitatud kärakas peaks veel kuskil viljandi kandis sõitma,matt,laiguline isend.(ja sõidab......anti juba ps-i teel teada )
Kas need ladad mis sadama platsidel seisavad ja mädanevad........kas selles on nende tulevased omanikud süüdi??
Kas need ladad mis sadama platsidel seisavad ja mädanevad........kas selles on nende tulevased omanikud süüdi??
Viimati muutis andrus, N Veebr 04, 2010 6:50 pm, muudetud 1 kord kokku.
jahismurf
Re: sõiduk
karukiller kirjutas:Mul sugulasel on olnud ca 5 aastat lada 110 ja autol pole roostetäppigi, kuigi sõidetud on tohutult!
samas tean ma ka inimest kes sõitis lada 110 3-aastat ja tal MÄDANES sõna otseses mõttes kapott küljest ära!
Siin arvan, et tegu pigem garaaž vs väljas iga ilmaga. Või kui tõesti ühesugused tingimused,siis ühel trehvas,teisel mitte
http://beta.album.ee/antilaht
Re: sõiduk
Marco kirjutas:Ma tulen heameelega ja võin õppepäeva teha kuidas sõita saaniga.Usu ma tean mida räägin,sest nii võistelnud ja ka töökaigus Norras pea 7 aastat talvel pöhitöövahend kalakasvatuses ja seal on talv ca 6 kuud.Ja samakaua kui sel liikunud neid siia ka vedanud omajagu.
Tore proffide õpetust kuulda aga kas sa seal Norras metsade vahel ka sõidad või ainult fjordis?Nagu Mosse kirjeldas nii see kinnijäämine käibki.Hetkel meil sihtidel lumi kohati nabani,nii kui hoo maha lased kohe on lumi üle saani nina.Kui mingi takistus ka ees ja siis gaasi annad,kohe viskab lindi alt tühjaks ja sees istudki.Lumi veel selline tuhkjas ka.Kindlasti on olemas selliseid vendi kes antud situatsioonis hüppesse lähevad,tagurpidi salto teevad jne. aga kahjuks pole see mina
Re: sõiduk
jahilkäikude nautimiseks on soetatud Niva, see mind hädast välja aidanud juba 3 aastat,
varuosad on ka võrreldes lääne autode omadega ikka tükk maad odavamad...
varuosad on ka võrreldes lääne autode omadega ikka tükk maad odavamad...
-
- Postitusi: 1354
- Liitunud: E Okt 18, 2004 9:57 am
Re: sõiduk
andrus kirjutas:Aga statistika näitab,et sul kulub neid 3x rohkem kah kui lääne autodel.
Jep see ongi mis varem või hiljem niivamehed muude pillide poole paneb vaatama. No krt vahel tahaks ainult sõita ka. Alati ei ole mutrivõtmetega aega mängida endal ja lasta teha teistel siis läheb pill oma hinnaklassist välja. Kui niiva on korralik tähendab see seda, et iga kuu on sul rohkem või vähem miskit teha, et asi pikemas plaanis kestaks. Lääne maastur on kui igiliikur kui lagunemist võrrelda.
Ah jaa pool valemit panin enne siin tervik: Vahekastilukk-aeglusti-kolmaskäik-põhjagaas.
Re: sõiduk
karukiller kirjutas:Mul sugulasel on olnud ca 5 aastat lada 110 ja autol pole roostetäppigi, kuigi sõidetud on tohutult!
samas tean ma ka inimest kes sõitis lada 110 3-aastat ja tal MÄDANES sõna otseses mõttes kapott küljest ära!
Nagu sa ise ütlesid, siis kõik autod pole ühesugused. Aga kurb tõde on see, et esimene näide on peaaegu uskumatu erand, teine näide igapäevane nähtus. Minul isiklikult seostub Lada 112 (sisuliselt sama masin ju) vastava telefoninumbriga - ainus mõistlik asi, mis selle autoga peale hakata, on lasta ta päästeametil minema vedada (90% sama tehnikat kasutav Samara on 7x parem).
karukiller kirjutas:Kõik sõltub sõidustiilist (kuidas autot hoiad jne)
Õigust räägid! Aga kas sa oma Nivaga ikka päris maastikul ka oled sõitnud? Niva peamine häda on see, et tema maastikuvõimekus ületab mäekõrguselt vastupidavuse ehk sa ei saa arugi kuidas pool autot metsa maha jääb. Kui maastikuvõimeid ei kasuta, jääb ka auto terveks. Ja sõidustiilist: kõik loevad mulle koguaeg epistlit, et minu sõidustiili juures ei saa ükski auto üle kolme paagitäie kesta. Aga huvitaval kombel sõidan ikka sama masinaga kui säästliku sõidustiiliga inimesed oma sama vanu autosid vrakkidena maha kannavad. Kõik on suhteline.
Aga tegelikult on mul hea meel, et keegi Nivaga rahul on ja masinat ühes tükis hoida oskab. Jõudu igatahes.
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
Re: sõiduk
Mul ka mitu head aastat Niva ja ei lagune ta midagi kui mõistlikult sõidad.
Re: sõiduk
Kuidas näeb välja mõistlikult sõitmine?Et autot sihtotstarbeliselt kasutada ei tohi?
Ärge valesti aru saage,ma ei tee nivat maha aga omadest kogemustest tean,et suht kergelt kipub teine ikka lagunema.Läbivuse kohalt pole ühtegi etteheidet talle ja käivitub kah iga ilmaga.
Aga kui vaja pikemaid otsi jahile sõita siis suhteliselt tüütu ikka küll seda parankat keerata,kuskil mülkas ukerdades tuleb rooli keeramiseks ka jalad appi võtta.Pritse mootoriga nival ei tasuks hakata el.vigadest üldse rääkimagi.Sõitsin 2001a nivaga millel juba aasta peale ostu oli pritse pealt minema visatud ning "karbuss" peale pandud.Ja kere pold enam ollagi 5a vanusel autol.Pidevalt ütles ülesse el.jahutus ventikas,kõik võimalikud pistikud mädanesid..Turvavööd kui sellised sai kinni ainult siis kui auto seisi jumala sirgel pinnal.Teelt maha keerates oli lihtsam sisse panna aeglusti,sest jõudu jäi alati puudu.S.temal teel üle 50 sõita ei tasunud eriti,sest siis tekkis selline tankisti tunne.Hüppas ja kargas ning võttis suhteliselt ebameeldivaid asendeid teel.Orig. veljega normaalse rehvi saamine kah suht jama teema.Kui just rellakat pihku ei võta ja esimesi tiiva kaari lõikama ei hakka.
Ärge valesti aru saage,ma ei tee nivat maha aga omadest kogemustest tean,et suht kergelt kipub teine ikka lagunema.Läbivuse kohalt pole ühtegi etteheidet talle ja käivitub kah iga ilmaga.
Aga kui vaja pikemaid otsi jahile sõita siis suhteliselt tüütu ikka küll seda parankat keerata,kuskil mülkas ukerdades tuleb rooli keeramiseks ka jalad appi võtta.Pritse mootoriga nival ei tasuks hakata el.vigadest üldse rääkimagi.Sõitsin 2001a nivaga millel juba aasta peale ostu oli pritse pealt minema visatud ning "karbuss" peale pandud.Ja kere pold enam ollagi 5a vanusel autol.Pidevalt ütles ülesse el.jahutus ventikas,kõik võimalikud pistikud mädanesid..Turvavööd kui sellised sai kinni ainult siis kui auto seisi jumala sirgel pinnal.Teelt maha keerates oli lihtsam sisse panna aeglusti,sest jõudu jäi alati puudu.S.temal teel üle 50 sõita ei tasunud eriti,sest siis tekkis selline tankisti tunne.Hüppas ja kargas ning võttis suhteliselt ebameeldivaid asendeid teel.Orig. veljega normaalse rehvi saamine kah suht jama teema.Kui just rellakat pihku ei võta ja esimesi tiiva kaari lõikama ei hakka.
jahismurf
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: K Dets 02, 2009 9:19 pm
Re: sõiduk
mosse kirjutas:karukiller kirjutas:Mul sugulasel on olnud ca 5 aastat lada 110 ja autol pole roostetäppigi, kuigi sõidetud on tohutult!
samas tean ma ka inimest kes sõitis lada 110 3-aastat ja tal MÄDANES sõna otseses mõttes kapott küljest ära!
Nagu sa ise ütlesid, siis kõik autod pole ühesugused. Aga kurb tõde on see, et esimene näide on peaaegu uskumatu erand, teine näide igapäevane nähtus. Minul isiklikult seostub Lada 112 (sisuliselt sama masin ju) vastava telefoninumbriga - ainus mõistlik asi, mis selle autoga peale hakata, on lasta ta päästeametil minema vedada (90% sama tehnikat kasutav Samara on 7x parem).karukiller kirjutas:Kõik sõltub sõidustiilist (kuidas autot hoiad jne)
Õigust räägid! Aga kas sa oma Nivaga ikka päris maastikul ka oled sõitnud? Niva peamine häda on see, et tema maastikuvõimekus ületab mäekõrguselt vastupidavuse ehk sa ei saa arugi kuidas pool autot metsa maha jääb. Kui maastikuvõimeid ei kasuta, jääb ka auto terveks. Ja sõidustiilist: kõik loevad mulle koguaeg epistlit, et minu sõidustiili juures ei saa ükski auto üle kolme paagitäie kesta. Aga huvitaval kombel sõidan ikka sama masinaga kui säästliku sõidustiiliga inimesed oma sama vanu autosid vrakkidena maha kannavad. Kõik on suhteline.
olen sõitnud suht sital maastikul ikka!
aga üks soovitus minu poolt... ära sisesta endale seda et niva läheb igalt poolt läbi
nt: kunagi kui mul endal nivat polnud siis olime sõbra nivaga jahis sõidsime mööda sihti, järsku oli ees suur pragu,kust poleks mitte millegiga läbi läinud kuna siht oli nagu läbi lõigatud..niisiis sõber oli roolis ja ütles et mis see siis ikka on niva läheb ju igalt poolt läbi ja sõitis otse suurde aukku...
see juttt käib iga auto kohta!!!
niisiis ma tahan öelda et igal autol on piirid, ei maksa temaga ikka ujuma minna
Re: sõiduk
Ega enne ju teada ei saa kust ta läbi ei lähe kui proovid.Ja saab ka ujumas käia kui natuke autot "tuunida" ning omal piisavalt "haridust" on.
http://www.youtube.com/watch?v=sJs7sXCh1C0
lihtne näide......nii kaua kui elekter vee eest kaitstud ja vesi mootorisse ei pääse, ujub küll.
http://www.youtube.com/watch?v=sJs7sXCh1C0
lihtne näide......nii kaua kui elekter vee eest kaitstud ja vesi mootorisse ei pääse, ujub küll.
jahismurf
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: K Dets 02, 2009 9:19 pm
Re: sõiduk
karukiller kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=dnLob1yCMks&feature=related
siin pajero ka
Siin on juba mitmeid kordi toonitatud, et niikaua kui asi puudutab pori, siis ronib kerge niva nii mis kole, aga niipea kui on sarnane olukord lumega, on masina kergus miinuseks.
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: K Dets 02, 2009 9:19 pm
Re: sõiduk
TiitR kirjutas:karukiller kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=dnLob1yCMks&feature=related
siin pajero ka
Siin on juba mitmeid kordi toonitatud, et niikaua kui asi puudutab pori, siis ronib kerge niva nii mis kole, aga niipea kui on sarnane olukord lumega, on masina kergus miinuseks.
niva oskab ujuda
http://www.youtube.com/watch?v=l4kWYvH0_oY&feature=fvw
Poris püherdada
http://www.youtube.com/watch?v=KBVRIwPG1BM
lumega tuleb ka toime kui vaja
http://www.youtube.com/watch?v=sQDV3DCV ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=16GaCbN185E&NR=1
Ja muide see isiksus oskab hüpata kaa
http://www.youtube.com/watch?v=n2nT54kB26c