sõiduk
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: K Dets 02, 2009 9:19 pm
Re: sõiduk
kes ütleb et niva on kits ?
Muidugi on kui roolitaga pärdik on!
Muidugi on kui roolitaga pärdik on!
Re: sõiduk
Karukiller nüüd vist pead omale lõpuks NIVA kah muretsema siis saad aru millest sulle räägitakse.
jahismurf
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: R Mär 12, 2004 8:41 pm
Re: sõiduk
Paistab ,et ATV lintidega siinsel rahval siiski kogemusi pole! Ise olen vahepeal uurinud asja ja teada saanud ,et lombi tagant eriti odavam tellides ei tule.Ilmselt siinsed edasimüüad kas kasutavad mingeid Hiina suunalt tulevaid asju v mis iganes .Vaevalt nad mingit headegevust teevad! Lindid iseenesest muidugi praegustes oludes pidid olem ,aga on ka puudusi.Keeramisel pidid plastikud (poritiivad ) ja jalarauad hakkama segama.Kuna see kolmanda isiku jutt,siis ei tea millise margiga tegu.Sakus härra Kuusk pidi 50 tuhat komplektist võtma.
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: K Dets 02, 2009 9:19 pm
Re: sõiduk
andrus kirjutas:Karukiller nüüd vist pead omale lõpuks NIVA kah muretsema siis saad aru millest sulle räägitakse.
mul on niva
Re: sõiduk
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... 5&l=wdelfi
Mehed kellele rohkem natuke inseneri mõtlemist antud tehke järgi.
Mehed kellele rohkem natuke inseneri mõtlemist antud tehke järgi.
jahismurf
Re: sõiduk
andrus kirjutas:http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=29154445&l=wdelfi
Mehed kellele rohkem natuke inseneri mõtlemist antud tehke järgi.
Praeguste lumeoludega õige asi ringi liikuda. Oskab keegi öelda palju selline roomikute süsteem maksta võiks?
Igatahes!!
Re: sõiduk
ilmselgelt saa estimaal nii pea osta ei saa ja hind saab olema kindlasti autoga võrdne.
Aga oskajamad mehed teevad selle ise.
Aga oskajamad mehed teevad selle ise.
jahismurf
Re: sõiduk
karukiller kirjutas:kes ütleb et niva on kits ?
Muidugi on kui roolitaga pärdik on!
Mina ütlen (tea kas tõesti pärdik? )
Ühe Niva kandsin Feeniga nii maha, et läksime Võrumaale põdrajahti. Jalg mul tõsi väga kerge ka just pole. Läksin kurvi ja tulin kenasti kurvist välja. Siis hakkas sirge peale ja poolel sirgel oli pool teed nagu ülesse keeratud. Ühe masina poole rattad sattusid sellele pehmele pinnasele ja rohkem polnudki miskit vaja teha. Masin keeras külje ette ja läks külg ees mööda teed edasi. Höövel oli varem tõuganud teeperve valli, mille taha jäi siis esiratas kinni. Kogu lugu, katusel see nivake oligi. Kiirust kruusal oli vast nii 70-80km/h. Kummid olid all praktiliselt uued, nende süüks ka miskit ajada ei saa. Kui ma oleks samast kohast näiteks oma mondeoga ja palju kiiremini üle sõitnud, ei oleks palju pikema teljevahe tõttu mitte kui miskit aru saanud. Ostsin peale seda uue niva ja vast sai see mul käes olla max kuu aega, kui jooksis teele metskitsekari. Muidugi oleks võinud sealt nii üle minna, et masin poleks köhinud ka, aga mulle pole kombeks loomi alla ajada. Sõkkusin pidureid, masin keeras külje ette ja siis juba hakkasin kujutama ette juhtunut, mis eelmise nivaga juhtus, aga vedas ropult. Pikem teljevahe ja suurem mass tagavad raudselt parema stabiilsuse teel, aga samas hakkab kõik see vastu töötama maastikul.
Mina näiteks ei saanudki aru, et kas niva oma püsineliveolisena (kui keskdiffer lukus polnud) käitus, kui esiveoline või tagaveoline masin. Jube raske tegelikult sellise masina peale kindel olla, kui sõidad nn piiri peal. Juhtimisvõtted ühe või teise sillaveolisega väga erinevad.
Kahtluse korral jäta sõrm sirgeks !!!
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: R Mär 12, 2004 8:41 pm
Re: sõiduk
Olen ka kunagi ühte uut niivt mõne aasta eksploateerinud.Selle veo skeemiga vist oli nii ,et pidev neli vedu küll ,aga oli võimalus ,et ainult üks ratas neljast käis libedal ringi.Difri lukustamisel käis mõlemast sillast ringi vähemalt üks ratas.Seega siis faktiliselt ühe ja kahe ratta vedu.
Keelt sai ka mitmed korrad teise suunurka kohendatud ,et üle nipli ei läheks,nagu Kakuke kirjutas!
Keelt sai ka mitmed korrad teise suunurka kohendatud ,et üle nipli ei läheks,nagu Kakuke kirjutas!
Re: sõiduk
Noh, võtaks kah sõna Niva juhtimisvõtete alal
Endal olnud 10 aastat Niva, kastikas UAZ aktiiivselt kasutuses 8 aastat ja aastake Isuzu kastikas - muidugi on Niva lühike teljevahe probleemiks, aga külje ette saan pika teljevahega kastikatega iga kell kiiremini, jäisel kruusateel läbin Nivaga kurve tunduvalt kiiremini ja ka kindlamalt kui kastikaga. Oma rolli mängib siin vist Niva parem kaalujaotus ja ka pidev nelivedu, kastikaga enne lumme ronimist ikka tavaliselt ainult tagaveolisena, kuna keskdifrit kastikatel (ei Uazil ega Isuzul) ei ole ja sel juhul libedal väänab veel hullemini...
Endal olnud 10 aastat Niva, kastikas UAZ aktiiivselt kasutuses 8 aastat ja aastake Isuzu kastikas - muidugi on Niva lühike teljevahe probleemiks, aga külje ette saan pika teljevahega kastikatega iga kell kiiremini, jäisel kruusateel läbin Nivaga kurve tunduvalt kiiremini ja ka kindlamalt kui kastikaga. Oma rolli mängib siin vist Niva parem kaalujaotus ja ka pidev nelivedu, kastikaga enne lumme ronimist ikka tavaliselt ainult tagaveolisena, kuna keskdifrit kastikatel (ei Uazil ega Isuzul) ei ole ja sel juhul libedal väänab veel hullemini...
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: K Dets 02, 2009 9:19 pm
-
- Postitusi: 2633
- Liitunud: R Okt 03, 2003 9:50 pm
Re: sõiduk
karukiller kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=Dqtkam9QPDQ&feature=related
Peale järjekorset tuisku, kui kodutee on mattunud tuhkja lume alla, võin ma oma vitarast sarnaseid klippe ridamisi teha. See aga ei näita kuskilt otsast tema maastiku võimekust.
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: K Dets 02, 2009 9:19 pm
Re: sõiduk
kas keegi oskab öelda kus müüakse nelja uksega nivat?
Kas neid eestis üldse on ?
Kas neid eestis üldse on ?
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: K Dets 02, 2009 9:19 pm
Re: sõiduk
karukiller kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=00l6J-ZA2zM&NR=1
tavaline jahipäev
????? Ütlen Niva,mõtlen tank?