sõiduk

Õnnestunud jaht on hea eeltöö tulemus , kuidas teha ettevalmistusi ja mida jahil abivahenditena kasutada.
Vasta
kakuke
Postitusi: 5754
Liitunud: E Sept 01, 2003 3:32 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas kakuke »

Feeni jahikaaslane väitis, et müüs Nissan Navara (diisel) maha, kuna -15´ga juba ei läinud käima ja pidi olema Nissanite häda.
Kahtluse korral jäta sõrm sirgeks !!!
Kasutaja avatar
honkomees
Postitusi: 2969
Liitunud: P Mär 14, 2004 4:13 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas honkomees »

kakuke kirjutas:Feeni jahikaaslane väitis, et müüs Nissan Navara (diisel) maha, kuna -15´ga juba ei läinud käima ja pidi olema Nissanite häda.

huvitav, mul üks jahikaaslane 30 külmakraadiga ka ei tulnud tööle oma nissani vana tüübi kastikaga, muidu sõitis iga päev vastu ... äkki ongi nõrk koht.
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Kasutaja avatar
reimakas
Postitusi: 308
Liitunud: E Nov 28, 2005 5:16 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas reimakas »

Olen omanud Nissani Pick up 1996 aasta mudelit ja oman praegu sama mudelit aga v.a 1999.
Metsas käimisel oli vanake parem, stanged rauast ja mootor rahuliku vedamisega. Sai mööda lanke sõidetud ja puid langetatud. Uuem aga maanteel hea, mugav, kiire ja väga jäik ka ei ole. Kui vanema mudeliga pidi kustukumm hammastevahel olema, siis uuemaga sõita lausa lust. Läbivuse kohta ütleks seda, et sisse ei jääda vaid sõidetakse ennast kinni. Käivitusega pole kummagi masinaga probleeme olnud, kui eelsüütaküünlad ja küte korralik. Soovitan soojalt Nissanit aga kuni 76kw mootoriga. Võimsamatel ei pea mootori väntvõll sellele valule vastu ja juhtumeid palju, kus keps kotti jooksnud.
See, kes tapab, pole veel jahimees
duv
Postitusi: 582
Liitunud: N Jaan 08, 2009 10:48 am

Re: sõiduk

Postitus Postitas duv »

Omal praegu 2007a 2-he uksega Toyota Hilux, enne oli sama aasta Landcruiser, aga maj. olukorra tõttu tuli teha valik poole väiksema kuumakse kasuks. Tegelt Hiluxi käsikastiga sõita minu jaoks palju mõnusam, kruusa peal kurvis vahetad madalama käigu, vajutad gaasi ja pole seda hirmu, et kraavi poole kisub. Peale hoolduse ja rehvide vahetuse pole muud jampsi olnud ja tänavused temperatuurid pole samuti probleeme tekitanud. Maanteel sõit nagu sõiduautoga, kütusekulu suht väike ja see pikal sõidul mulle ülioluline. Maastiku murdmise hindamise jätaks karmimatele tegijatele, mulle piisab sellestki, kui vaikselt kuhugi sisse ronides vähemasti tagurpidi kannatab tagasi tulla. See häda, et tagant kerge kannatab ju koorma pealepanekuga alati raskemaks teha. Ainuke viga minu silmis on 2 ust, kõik kraam tuleb vastikult üle istme ubida ja iste on kogu aeg paigast ära, igatahes 4 ukseline tundub mulle parem.
hunt
Postitusi: 138
Liitunud: T Mär 16, 2004 10:20 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas hunt »

Mina kiidan Navarat (D22, 98kw).Enne oli Mitsubishi L200.Mõlemad topeltkabiiniga.Navaral on väga hea terava minekuga mootor.Käivitamisel probleeme pole olnud.Lumes läbivus Navaral parem.Navaral saab varsti 100000km täis ja vajanud on ainult korralist hooldust.Valetan, roolivõimu õlitoru läks eelmine talv katki.Mitsul jamas tihti vaakumiga neliveo sisselülitus, võttis kondentsi sisse ja külmus ära.Kardaaniriste läks kah parajalt.Kui olin valiku ees ,millist kastikat peale Mitsut võtta ,siis tegin kõigiga mida meil siin Eestis müüakse proovisõitu ja minule sobis hinna ja sõidumugavuselt just Navara.Toyota ei olnud minule mugav ja mootor oli nagu Mitsulgi üliuimane.
kütusekulu normaalne 9-11L/100, sõltuvalt sõidustiilist.Mitsubishil on salong tegelikult mugavam ja vaiksem, rohkem polsterdatud.
andrus
Postitusi: 2800
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:45 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas andrus »

Niii mehed, olemas nii d21,d22 vana ja d22 uue kogemus.D21 on vana kits ise aga vaatamata sellele,et ta oli täielik risu tõi ta koju alati ja käivitus ka iga ilmaga.D22 vana mudel oli kah **** jäik,käivitus poolest pöördest iga ilmaga.D22 uuemal mudelil on nõrk koht kepsu saaled,enamusel on enne 150000 laiali lennanud.Ja paljudel ka korduvalt.Lihtsalt tahab korralikku õli vahetust.On ju manualiski kirjas,rasketes oludes vahetada õli IGA 5000 tagant.Küttekulu väiksem kui eelmisel,vaatamata sellele,et ésimene kardaan käib ringi kui sild tagant ära.Käivitub suts kehvemini kui eelmine.Ja põhjus väga lihtne.Vanal oli 2 aga uuel üks aku.Uus on pehmem aga tähelepanek on see,et Ranger on maastikul mugavam sõita.
Ja no selle päris uue navara kohta on mul ainult üks sõna....SAAST,totaalne saast.Mul on 5 tuttavat kes on selle autoga ainult k.ppi näinud.Üks pulk teise otsa.Aga mugav ja äkkiline on küll.
Kui osta spetsiaalselt jahile siis soovitan mina tuua omale kuskil saksast d22 esimene variant,pick up,mitte navara.Ilma igasugu lisadeta elukas.Vähem asju küljest ära kukkuda ja katki minna.Datsunil ei ole just kõikse odavama pulikad.
Ja kui kellelgi on küsimusi d22 uuema versiooni mootori hädade kohta siis saatke mulle ps,võin rääkida kuni hinnapakkumiste ja heade remondimeesteni välja.Neil käivad juba kinni silmi need mootorid kokku,lahti.
jahismurf
remington
Postitusi: 77
Liitunud: N Apr 13, 2006 7:09 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas remington »

Seda sõidukite tehnilist poolt võiks lõpmatuseni edasi arutada kusagil autode foorumi lehel, see siin nagu rohkem jahindusega seotud foorum või saan mina millestki valesti aru.
andrus
Postitusi: 2800
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:45 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas andrus »

Tegelikult ongi nii,kõik mis puudutab maastureid leiab siit.
http://www.4x4.ee
jahismurf
Pikk
Postitusi: 375
Liitunud: K Mai 26, 2004 4:35 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas Pikk »

Mul on Mitsu L200 vanem mudel kasutuses. mina olen nüüd ~40 000 km temaga maha uhanud, enne seda oli metsameeste käes ja pani venemaal ringi. Selle aja jooksul pole erilist lagunemist olnud, üks rist on vahetatud ning see vaakumi klapp , nüüd suurte külmadega hakkas jälle jamama, vahetevahel ei võtnud koheselt silda taha, praeguse ilmaoludega on kõik jalle ok. kuna mudelil on kaks akut siis käivitusmuresid see talv ei kogenud, kord kui oli üle kolmekümne siis vajas mootor paarkorda ringi ajamist muidu on poolest pöördest.
See et tegemist on turbomootoriga siis sellest on tingitud algne uimasus, vajutad gaasi põhja ja ootad kuni pöörded 1700 peale ronivad, siis aga hüppab minema, linnas seega suht jama sõeluda ja käike muudkui vahetada. ( samas kuna teine auto peres on 2,5 V6 bensukas, siis võin ma suht kriitiliselt selles olematusse kiirendusvõimesse suhtuda)

Kütusekulu kohta: Mul on see stabiilselt 11.. 12 l/ sajale, samas on ka piisavalt linnasõite ning kuna ise kütuse eest ei maksa siis ka eriti säästmisega ei tegele.

vedrustuse kohapealt, kuna tegemist on ikkagi lehtvedrudega taga siis erilist mugavust temast loota ei saa, samas aga pole probleemi vajadusel aluse täis kive kasti tõsta ja lapatsit anda. ( siis on küll pehme sõita)

mis puutub läbivusse siis elu on selgeks teinud et läbivuses on esmase tähtsusega kummid ja tihend, siis tuleb auto lisaseadmed ( mida rohkem ilusaid mugavusi, astmelauad ja muu kila kola seda kindlam on et kinni jäädakse) ning siis hakkab tulema alles sõidukieripärad.

Kuna olen mingi 4 aastat käinud transitiga jahis ja muidu ringi sõitnud siis on elu piisavalt õpetanud mida tohib teha ja kuna ei tohi teha siis pole eriti autot ära uputanud ning igasugu p***aukudest ka läbi tulnud, alguses korra suutsin kapitaalselt auto ära uputada, kuna peale transitit tundus nelivedu kõikvõimas, lõppes sellega et tuli autost akna kaudu lahkuda ning traktori järgi minna.

Aga kui uskuda vanemaid mehi siis kõige parem auto on ikka firma oma olgu või moskvitc :lol:
Ka halb kogemus on kogemus!!!!!
Ahto Kattai
Postitusi: 2418
Liitunud: R Mär 12, 2004 8:41 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas Ahto Kattai »

remington kirjutas:Seda sõidukite tehnilist poolt võiks lõpmatuseni edasi arutada kusagil autode foorumi lehel, see siin nagu rohkem jahindusega seotud foorum või saan mina millestki valesti aru.

Vaata olen seal 4x4 foorumis ringi vaadanud ja kui tahad sellist konkreetset infi nagu siin mehed annavad (meil siin ikka maasturi kasutamisel vähe omamoodi ootused),siis käib minule üle jõu sealt liiga laialivalguv info läbi töötada.Eks neilgi kipub tihti sedasi ,et alustatakse teemat aia august ja vahel läheb jutt sujuvalt üle kosmose teadusesse välja,nagu meilgi :) Nii mõtlengi ,et jaht on ka tugevalt nende konkreetsete masinatega seotud ja miks siis mitte siin oma kogemusi vahendada ,alateema ju täiesti olemas ja kui kedagi ei huvita ei pea ju seda lugema :M
Tänud kes on viitsinud juba sõna võtta ja neile kes veel võtavad !
Ei ole veel eriti räägitud mõningatest markidest (kas Rangeri ja Matzta vahele võibki siis 100% võrdusmärgi panna?) ja proobleemidest kerede roostetamise vallast!
Kasutaja avatar
honkomees
Postitusi: 2969
Liitunud: P Mär 14, 2004 4:13 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas honkomees »

noh, kastikatest rääkides sai kah kõik saadaolevad proovisõitudega läbi lastud, välja jätsin Navara kui liig luksusliku ja kalli ning Mitsu selle tõeliselt **** välimuse tõttu. Ja väliselt ja üldiselt sõidus oli hea Nissani nn vana tüüpi kastikas NP300 kuid vahekasti kang vastu gaasijalga hakkas tõsiselt häirima sõitmist. Mazdaga sõitmine oli suht sõiduauto moodi siduri, käigukangi käsitlemises jne. Ka minu poolt ettevõetud mudakatse läbis edukalt. Hilux jättis hirm jäiga mulje, kindlalt peab pool tonni kasti laduma, samuti oli see ainuke auto, millega sõitmist ma proovisõidu jooksul selgeks ei saanud (st siduri, gaasi käsitsemist käiguvahetusel ja kohaltvõtul), mäkketõusukatsel hakkas müügiesindaja daam vinguma. Valisin Isuzu, mugav sõita, vedrustus üsna sõiduautolik, kütusekulu kah normaalne, proovisõidul lasti üsna julgelt katsetada. Minu jaoks olulisim puudus on servomootoritega vahekasti lülitus, viivitab ajaliselt ja aeglusti sisselülimiseks peab täielikult seisma jääma, vabakäigu sisse panema ja siduri üles laskma...
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
GC
Postitusi: 389
Liitunud: R Nov 12, 2004 5:15 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas GC »

Tegelikult see autode võrdlemise teema on mõttetu, sest igal autol on omad plussid ja miinused. Lisaks kiidab igaüks tavaliselt oma.
Andruse jutuga väga päri, mis puudutab nissaneid... ise just kulgen D22-ga 76 kw, äsja sai täis 400 000 km, käivitub iga ilmaga ja läbivus väga ok.
Muidugi selle mudeli iga on juba ca 10 aastat ja kere tahab keevitaja abi, aga uued kastikad... aru ma ei saa, miks ei võiks keegi toota lihtsat autot...!?
koos koeraga
Kasutaja avatar
honkomees
Postitusi: 2969
Liitunud: P Mär 14, 2004 4:13 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas honkomees »

GC kirjutas:... aru ma ei saa, miks ei võiks keegi toota lihtsat autot...!?
toetan kahe käega, autot millel poleks üleliigseid vidinaid, mida saaks voolikuga seest pesta ja oleks vastupidav
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Pikk
Postitusi: 375
Liitunud: K Mai 26, 2004 4:35 pm

Re: sõiduk

Postitus Postitas Pikk »

kult kirjutas:
remington kirjutas:Seda sõidukite tehnilist poolt võiks lõpmatuseni edasi arutada kusagil autode foorumi lehel, see siin nagu rohkem jahindusega seotud foorum või saan mina millestki valesti aru.

Vaata olen seal 4x4 foorumis ringi vaadanud ja kui tahad sellist konkreetset infi nagu siin mehed annavad (meil siin ikka maasturi kasutamisel vähe omamoodi ootused),siis käib minule üle jõu sealt liiga laialivalguv info läbi töötada.Eks neilgi kipub tihti sedasi ,et alustatakse teemat aia august ja vahel läheb jutt sujuvalt üle kosmose teadusesse välja,nagu meilgi :) Nii mõtlengi ,et jaht on ka tugevalt nende konkreetsete masinatega seotud ja miks siis mitte siin oma kogemusi vahendada ,alateema ju täiesti olemas ja kui kedagi ei huvita ei pea ju seda lugema :M
Tänud kes on viitsinud juba sõna võtta ja neile kes veel võtavad !
Ei ole veel eriti räägitud mõningatest markidest (kas Rangeri ja Matzta vahele võibki siis 100% võrdusmärgi panna?) ja proobleemidest kerede roostetamise vallast!


Ford ja Mazda on suht sama omanike ringiga seega teevad väga palju koostööd ( Ega maailmas neid autotootjaid väga palju ka ei ole, on lihtsalt palju erinevaid brande, sest inimesed ostavad põhiliselt seda märki mis auto ninas on , mitte autot ennast) Seega need kastikad on suht samad ( jupid osta sealt poest kus on odavam, märk poe uksel ei oma mingit tähtsust, Mazda remondimehe soovitus :lol: ) Viimased mudelid kastikate vallas tundub olevat tehtud juba rohkem poosetamiseks ning rõhku on pandud mugavusele, igasugused elektriliselt lülitatavad võimalused, vanemad olid rohkem mõeldud farmeritele ja metsameestele, lollikindlad tehnilised lahendused, elektrilisi asju suht vähe, ikka vana hea mehaanika. Loomulikult on igasugu elektrilised asjad head ja mõnusad...niikaua kui nad töötavad, aga kui sa kasutad kastikat sihtotstarbeliselt siis kipuvad need el. ühendused vett ja muda saama, ja vahel juhtub et mingi oksake ikka suudab põhja alt mingi kaabli taha end haakida. Loomulikult suudab ka mehaanilisi asju ära lõhkuda , aga nende remont on tavaliselt lihtsam, eriti kui ise või mõni naabrimees paras kulibin on.
Mis puutub roostesse siis kui ikka vastu kändu tiiva mõlki sõidad, siis varsti ta ka rooste läheb, samuti ka igasugused oksakriimud kahjustavad värvi ja kui ikka tõsisem kriim siis paari kuu pärast rooste väljas.
Ka halb kogemus on kogemus!!!!!
Prohvet Maltsvet
Postitusi: 426
Liitunud: T Dets 11, 2007 5:26 am

Re: sõiduk

Postitus Postitas Prohvet Maltsvet »

Hiljuti õnnestus uut Navarrat lumes katsetada, all oli korralikud tänavasõidurehvid. Katsetuse kokkuvõte- SAAST.
Kindlasti muutub asi läbivuselt oluliselt paremaks kui ca 20 kilo maastikurehvidesse investeerida ja kasti raskust lisada.
Ole kui leebe tuul...
Vasta