niva rehvid

Õnnestunud jaht on hea eeltöö tulemus , kuidas teha ettevalmistusi ja mida jahil abivahenditena kasutada.
andrus
Postitusi: 2800
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:45 pm

Re: niva rehvid

Postitus Postitas andrus »

Jutt jumala õige ja kehtib iga rehvi puhul.
On olnud juhust sõita ühe nissani kastikaga, kus all Falkeni rehvid,mustrit nii,et tapab. Aga suvel kuiva asfaldiga sai vähese hooga kurvi minna vile saatel ja külg ees nagu James Bond.Vihmas sai veel rohkem kinu.
Lisaks on veel see,et enamus maastureid kulutavad esisillal välimist serva.Seega muutuvad rehvid ümaraks ja ääred ei lõika enam nii nagu peab.Seega on suhteliselt oluline jälgida rehvide kulumist ja aeg ajal neid keerata ja vahetada omavahel.
jahismurf
jahe
Postitusi: 743
Liitunud: K Mär 24, 2004 10:03 am

Re: niva rehvid

Postitus Postitas jahe »

piross kirjutas:aga mis siis on see rehv mida kannatab alla krutida, ja kas selle special track kõlbab kui enamus sõidust ei kulge sõiduteel.

Mul villisel all special trackid,käisid pingist läbi pandi isegi suht tasakaalu,asfaldi peal muidugi mürisevad,ega üle 90-ne eriti ei sõida ka, pikemad otsad mõõda asfaldi vast 15-20km,ülejäänud sõit kulgeb maastikul ja maastikul on special track väga magusa hammustamisega,talvel muidugi vägagi libedad,10,5x31x15 maksid jooks 8kilo raha.
Ühed saharad olen ka läbi sõitnud,pidasid miski 3aastat vastu,asfaldi peal veidi inimlikumad kui specal trackid,aga maastikul jällegi veidi kehvemad,nii et kui ise uuesti valima peaks võtaks special trackid :)
Samas mida parem on maasturi läbivus,seda kaugem on traktori järgi käia. :wink:
243win
Kasutaja avatar
TiitR
Postitusi: 1172
Liitunud: L Aug 25, 2007 12:44 pm

Re: niva rehvid

Postitus Postitas TiitR »

jahe kirjutas:
piross kirjutas:aga mis siis on see rehv mida kannatab alla krutida, ja kas selle special track kõlbab kui enamus sõidust ei kulge sõiduteel.

Mul villisel all special trackid,käisid pingist läbi pandi isegi suht tasakaalu,asfaldi peal muidugi mürisevad,ega üle 90-ne eriti ei sõida ka, pikemad otsad mõõda asfaldi vast 15-20km,ülejäänud sõit kulgeb maastikul ja maastikul on special track väga magusa hammustamisega,talvel muidugi vägagi libedad,10,5x31x15 maksid jooks 8kilo raha.
Ühed saharad olen ka läbi sõitnud,pidasid miski 3aastat vastu,asfaldi peal veidi inimlikumad kui specal trackid,aga maastikul jällegi veidi kehvemad,nii et kui ise uuesti valima peaks võtaks special trackid :)
Samas mida parem on maasturi läbivus,seda kaugem on traktori järgi käia. :wink:

Viimasele kommentaarile lisaks, et see traktori jutt juba suht linnalegend, uus versioon siiski selline, et sõna traktor on asendatud "parema" maasturiga 8)
mustlesk
Postitusi: 635
Liitunud: N Dets 02, 2004 1:48 pm

Re: niva rehvid

Postitus Postitas mustlesk »

Mul venna nival sellised rehvid all, ronivad nii mis kole ja libedad ka ei ole. Mõõdud siis 215/65 R16
Manused
Picture 516.jpg
Picture 511.jpg
valgeronk
Postitusi: 316
Liitunud: L Sept 12, 2009 10:22 am

Re: niva rehvid

Postitus Postitas valgeronk »

Olen Nivaga läbi uhanud pea 20 tuhat kilomeetrit. Rehvid(Dakar 205x80-16) vastu pidanud vägagi hästi.Ei ole nendel midagi hullusti kulunud,ei klotsid,ei servad.Asfaldil sõidan suht harva,ikka maastikul.Rehvid ostsin Kuressaarest,1 tuh.tükk.Aga peamine viga Nival,joob nagu tuletõrje hobune???,hea,et ei pea rahaga veel koonerdama,kuniks veel tööl käin.Eks see jaht üks kallis hobi on,ilmselt veel kulukamaks läheb.Aga kedagi ei sunnita selleks,ikka ise oleme need hullud,vaba valik.
Pauli
Postitusi: 1291
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:03 pm

Re: niva rehvid

Postitus Postitas Pauli »

Mustlesk, sama muster mis minu väikesel tankil! Marix Puma = Insa Turbo Sahara = Fedima Extreme = Yokohama Geolandar MT = heal kummil palju tootjaid.
Andruse ja kirbu jutule lisaks, et mustrist rohkem loeb ikkagi sulam. Ja sulam kusjuures ka aastatega kalestub, eriti torkab see silma lamellrehvide juures - 2, äärmisel juhul 3 talve kannatab sõita ja siis vaatamata sellele, et mustrit on veel külluses, kõlbab edaspidi ainult kruusale (seal on pidamist veel küllaga). Omal kah näide varnast võtta: sai oma Zigulile alla pandud miskid 185/65-14 hiina M+S-id (tuletan meelde, et lada originaalrehvid olid vahemikus 155/80 kuni 175/70 R13). Hiinlased just selle arvestusega, et odaval rehvil on kaledam sulam ja ei lähe suvel sooja ilmaga nii "elama". M+S sellepärast, et kruusal ka sõita saaks. Tulemus: teise käiguga võib kuival asfaldil sõõrikuid joonistada. Seejuures ainult vilistavad, musti jutte maha ei jää, suitsemaminekust rääkimata.
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
Vasta