Ilmselt on ainult aja küsimus, millal jõuab samasse ülikonda ka magnum versioon... Aga mis seal salata, uus "look" mulle täitsa meeldib Cometa 300
Re: Cometa 300
Õige jah, minu viga
Ilmselt on ainult aja küsimus, millal jõuab samasse ülikonda ka magnum versioon... Aga mis seal salata, uus "look" mulle täitsa meeldib 
Ilmselt on ainult aja küsimus, millal jõuab samasse ülikonda ka magnum versioon... Aga mis seal salata, uus "look" mulle täitsa meeldib Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
http://airgun.planet.ee
http://airgun.planet.ee
Re: Cometa 300
Nii. Korras. "venelane" põrutas eile õhtul Gamo Hunter 440 vedru pooleks!!! Aga las ta olla. baikal sai vähemalt omal nahal kogeda, et püss, mis loodud laskma algkiirusega 200-220 m/s on ikkagi elupõliste sõjainseneride töö vili ja seda vilja ei tohiks mitte mingil juhul üle vürtsitada. Sõnaga - GH vedruga võitsin küll jõus ja algkiiruses aga kaotasin rängalt täpsuses. Populaarteaduslikult öelduna siis - kerge püss (2,8 kg), lühike toru (45 cm) ja suure jäikuse ning inertsiga vedru omavahel kokku ei sobi..... kui just ei plaanita ainult õlivaate 10 meetri kauguselt läbistama hakata
Edaspidi pöörab baikal rõhku vaid püssi täpsuse suurendamisele. Järelikult - detuuning on plaani võetud. 
Re: Cometa 300
baikal kirjutas:Nii. Korras. "venelane" põrutas eile õhtul Gamo Hunter 440 vedru pooleks!!! Aga las ta olla. baikal sai vähemalt omal nahal kogeda, et püss, mis loodud laskma algkiirusega 200-220 m/s on ikkagi elupõliste sõjainseneride töö vili ja seda vilja ei tohiks mitte mingil juhul üle vürtsitada. Sõnaga - GH vedruga võitsin küll jõus ja algkiiruses aga kaotasin rängalt täpsuses. Populaarteaduslikult öelduna siis - kerge püss (2,8 kg), lühike toru (45 cm) ja suure jäikuse ning inertsiga vedru omavahel kokku ei sobi..... kui just ei plaanita ainult õlivaate 10 meetri kauguselt läbistama hakataEdaspidi pöörab baikal rõhku vaid püssi täpsuse suurendamisele. Järelikult - detuuning on plaani võetud.
Püssi potentsiaalse täpsuse määrab ikka ära raua kvaliteet ja see jäi sul ju samaks. Mis aga muutus oli ilmselt võimsama vedruga kaasnenud tugevam edasilöök, mistõttu täpselt laskmine muutus ihtsalt raskemaks.
Kuivõrd vedru nagunii pooleks, siis on see takkajärgi tarkus, aga paljud soovitavad vedrupüsse hoida pigem kergelt, kui raudses haardes. Nii hüppab püss oma hüppamised ja jääb vähemalt teoorias kuuli väljumise hetkeks enam-vähem samale kohale, kus oli enne päästikule vajutamist. Praktikas tuleb muidugi ise katsetada ja proovida... Üks päev lasin kõrvuti oma CZ Slaviat ja CFX-i, kus see vahe tuli hästi välja. Esimene tegi laskmisel ainult kerge sutsu ja nõksaka, teine ikka lajatas oluliselt kõvemini. Mul küll slavial optikat peal ei ole, aga kui oleks, siis usun, et temaga saaksin märksa lihtsamalt head grupid kätte...
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
http://airgun.planet.ee
http://airgun.planet.ee
Re: Cometa 300
Delta kirjutas:baikal kirjutas:Nii. Korras. "venelane" põrutas eile õhtul Gamo Hunter 440 vedru pooleks!!! Aga las ta olla. baikal sai vähemalt omal nahal kogeda, et püss, mis loodud laskma algkiirusega 200-220 m/s on ikkagi elupõliste sõjainseneride töö vili ja seda vilja ei tohiks mitte mingil juhul üle vürtsitada. Sõnaga - GH vedruga võitsin küll jõus ja algkiiruses aga kaotasin rängalt täpsuses. Populaarteaduslikult öelduna siis - kerge püss (2,8 kg), lühike toru (45 cm) ja suure jäikuse ning inertsiga vedru omavahel kokku ei sobi..... kui just ei plaanita ainult õlivaate 10 meetri kauguselt läbistama hakataEdaspidi pöörab baikal rõhku vaid püssi täpsuse suurendamisele. Järelikult - detuuning on plaani võetud.
Püssi potentsiaalse täpsuse määrab ikka ära raua kvaliteet ja see jäi sul ju samaks. Mis aga muutus oli ilmselt võimsama vedruga kaasnenud tugevam edasilöök, mistõttu täpselt laskmine muutus ihtsalt raskemaks.
Kuivõrd vedru nagunii pooleks, siis on see takkajärgi tarkus, aga paljud soovitavad vedrupüsse hoida pigem kergelt, kui raudses haardes. Nii hüppab püss oma hüppamised ja jääb vähemalt teoorias kuuli väljumise hetkeks enam-vähem samale kohale, kus oli enne päästikule vajutamist. Praktikas tuleb muidugi ise katsetada ja proovida... Üks päev lasin kõrvuti oma CZ Slaviat ja CFX-i, kus see vahe tuli hästi välja. Esimene tegi laskmisel ainult kerge sutsu ja nõksaka, teine ikka lajatas oluliselt kõvemini. Mul küll slavial optikat peal ei ole, aga kui oleks, siis usun, et temaga saaksin märksa lihtsamalt head grupid kätte...
uups, veli Delta .... ka minul slavka olemas. A pole teda veel raatsinud tehasekarbistki palju kaugemale viia.
Re: Cometa 300
baikal kirjutas:uups, veli Delta .... ka minul slavka olemas. A pole teda veel raatsinud tehasekarbistki palju kaugemale viia.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
http://airgun.planet.ee
http://airgun.planet.ee
Re: Cometa 300
baikal kirjutas:Nii. Korras. "venelane" põrutas eile õhtul Gamo Hunter 440 vedru pooleks!!! Aga las ta olla. baikal sai vähemalt omal nahal kogeda, et püss, mis loodud laskma algkiirusega 200-220 m/s on ikkagi elupõliste sõjainseneride töö vili ja seda vilja ei tohiks mitte mingil juhul üle vürtsitada. Sõnaga - GH vedruga võitsin küll jõus ja algkiiruses aga kaotasin rängalt täpsuses. Populaarteaduslikult öelduna siis - kerge püss (2,8 kg), lühike toru (45 cm) ja suure jäikuse ning inertsiga vedru omavahel kokku ei sobi..... kui just ei plaanita ainult õlivaate 10 meetri kauguselt läbistama hakataEdaspidi pöörab baikal rõhku vaid püssi täpsuse suurendamisele. Järelikult - detuuning on plaani võetud.
Tore, tõsise airgunneri esimene etapp ja tuuning läbitud
Tegelikult on ikka päris mõnus lugeda, kuidas teised täpselt sama rada mõõda ülespoole pürgivad ja omal nahal samad asjad järgi proovivad, mida isegi mõned aastad tagasi sai tehtud
Edu sulle Baikal oma edaspidistes "tuuningutes" ja loodame ,et täpsuse otsingutel saavutad häid tulemusi
Re: Cometa 300
Eks see, et vedru pooleks läks näitab ka seda, et kõik, mis külasepad internetis leiutavad ja reklaamivad pole veel kuld. Muidugi on ka võimalus, et Gamo vedru kvaliteet oli nõrk, aga ise kaldun siiski rohkem esimese põhjuse poole. Samas, eks oma nahal proovitud vitsad olegi need kõikse magusamad, tegemise rõõm on tegemise rõõm ja ega seal rohkem variante olegi, kui julge hundi rind on kas rasvane või siis haavleid täis. Mullegi vaatas üks tuttav imelikult otsa, kui ütlesin, et tellisin endale välismaalt mitmesaja krooni eest päästiku
Ise olen viimasel ajal väikest viisi unistanud nn "täisuliku vedruka" omamisest. Jättes kõrvale megakalli käsitöö ja gaasivedrud, siis ongi sõelale jäänud kaks eksemplari AirArms TX200 ja Weihraudh HW 97K. Nendega on nagu Westmani ja Piibelehega, ühed kiidavad üht, teised teist... Lootsin vaikselt, et ehk on Eestis keegi TX200 endale soetanud, saaks ehk näha aga võta näpust, FT andmetel ühtegi sellist Eestisse müüdud ei ole. Kui hinda vaadata, siis on see mõneti arusaadav. HW 97K hind on tippvedruka kohta isegi suht mõistlik, kuid kangesti tahaks mõlemat kõrvuti näha...
Ise olen viimasel ajal väikest viisi unistanud nn "täisuliku vedruka" omamisest. Jättes kõrvale megakalli käsitöö ja gaasivedrud, siis ongi sõelale jäänud kaks eksemplari AirArms TX200 ja Weihraudh HW 97K. Nendega on nagu Westmani ja Piibelehega, ühed kiidavad üht, teised teist... Lootsin vaikselt, et ehk on Eestis keegi TX200 endale soetanud, saaks ehk näha aga võta näpust, FT andmetel ühtegi sellist Eestisse müüdud ei ole. Kui hinda vaadata, siis on see mõneti arusaadav. HW 97K hind on tippvedruka kohta isegi suht mõistlik, kuid kangesti tahaks mõlemat kõrvuti näha...
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
http://airgun.planet.ee
http://airgun.planet.ee
Re: Cometa 300
Delta kirjutas:Ise olen viimasel ajal väikest viisi unistanud nn "täisuliku vedruka" omamisest. Jättes kõrvale megakalli käsitöö ja gaasivedrud, siis ongi sõelale jäänud kaks eksemplari AirArms TX200 ja Weihraudh HW 97K. Nendega on nagu Westmani ja Piibelehega, ühed kiidavad üht, teised teist... Lootsin vaikselt, et ehk on Eestis keegi TX200 endale soetanud, saaks ehk näha aga võta näpust, FT andmetel ühtegi sellist Eestisse müüdud ei ole. Kui hinda vaadata, siis on see mõneti arusaadav. HW 97K hind on tippvedruka kohta isegi suht mõistlik, kuid kangesti tahaks mõlemat kõrvuti näha...
Kui vene keel sobib, siis siin http://talks.guns.ru/forummessage/96/338965-m7838030.html on just selline ülevaade kus omanik omab mõlemat relva. Väga head ja täpsed muidugi mõlemad
Võimsuse vahe ka suht olematu, kuigi TX 200 vedrust (3,3mmm vs. 3mm) võiks eeldada suuremat võimsuse vahet.
Re: Cometa 300
Vaatan siin müntide teema soiku vajunud
teen ettepaneku minna müntidelt üle näiteks plekist õllepudeli korkidele, siis saavad ka lahjemate püsside omanikud kirja panna, mitmest läbi said 
Re: Cometa 300
sada kirjutas:Hind on muidugi Eestis kõvasti Weihraudh HW 97K kasuks.
Vaatasin brittide veebipoode, seal on HW97k isegi natuke kallim kui tx200. Sama seis ka mikidel. Kuda meil see asi siis nii käest läinud on?
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
http://airgun.planet.ee
http://airgun.planet.ee
Re: Cometa 300
Delta kirjutas:sada kirjutas:Hind on muidugi Eestis kõvasti Weihraudh HW 97K kasuks.
Vaatasin brittide veebipoode, seal on HW97k isegi natuke kallim kui tx200. Sama seis ka mikidel. Kuda meil see asi siis nii käest läinud on?
Weihraudh mudelid on Eestis odavad jah
Re: Cometa 300
Minu retk angloameerika veebipoodes näitas pigem, et WH on mõistliku hinnaga (meil enam-vähem sama mis UK/US), aga AA Eestis kõvasti kõrgem (mujal odavam).
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
http://airgun.planet.ee
http://airgun.planet.ee
Re: Cometa 300
sada kirjutas:Vaatan siin müntide teema soiku vajunudteen ettepaneku minna müntidelt üle näiteks plekist õllepudeli korkidele, siis saavad ka lahjemate püsside omanikud kirja panna, mitmest läbi said
hmmmm.....