sõiduk
Re: sõiduk
Pole siin midagi imestada. See suure lisavarustusega imeriist, millisega sa igapäevaslt metsas ei sõida. Kui vene imedest rääkida, siis Luaz on tehasest väljununa ilma ümberehituseta suuteline ujuma. Luazi tehaseraamatus suur pikk juhend sees. Meelde jäi soovitus, et enne veekogu ületamist soovitati vastaskaldale vedada mingi köis, milline on kinnitatud auto külge, et viimane ikka vees soovitud suunda 100% hoiaks.
Neid teel sõitvaid ja vees ujuvaid isendeid maailmas küll valmis meisterdatud. Seda ujumistrikki võid sa suvalise autoga vastava ümberehituse tulemusel teha.
Neid teel sõitvaid ja vees ujuvaid isendeid maailmas küll valmis meisterdatud. Seda ujumistrikki võid sa suvalise autoga vastava ümberehituse tulemusel teha.
ikka lõbusalt
Re: sõiduk
no, et siis Niiva ja gaz 66
http://www.youtube.com/watch?v=WYLQ7_YI ... re=related
mis sa ikka kosta oskad
Meite omi mehi ja niiva missugune, eriti hää on lõpus, kus nn niiva gazoni aitab ...
Kõva sõna või mis
http://www.youtube.com/watch?v=WYLQ7_YI ... re=related
mis sa ikka kosta oskad
Meite omi mehi ja niiva missugune, eriti hää on lõpus, kus nn niiva gazoni aitab ...
Kõva sõna või mis
Mida rohkem olen inimeste loomust tundma õppinud, seda rohkem kuulub mu poolehoid metsale ja metsaelanikele.
Re: sõiduk
Just just- kohe nii kõva sõna, et Nivast peale plekkuudi ei ole seal enam midagi alles . Kunagi üritati ka Dakari kõrberallit Nivaga läbida- ka siis oli autost alles paljas plekkuut
Gaz 66 aga täiesti originaalvarustuse ja pealegi veel tehaserehvidega. Gaz 66-l kui alla panna ikka korralikum mudakumm ja kui tal ka nn. rehvirõhu regulaator korras on- siis on ta väga vinge ronija.
Gaz 66 aga täiesti originaalvarustuse ja pealegi veel tehaserehvidega. Gaz 66-l kui alla panna ikka korralikum mudakumm ja kui tal ka nn. rehvirõhu regulaator korras on- siis on ta väga vinge ronija.
ikka lõbusalt
-
- Postitusi: 59
- Liitunud: K Okt 14, 2009 9:32 am
Re: sõiduk
Nivast ei ole seal mu mäletamist järgi peale kuudi mitte midagi- mootor BMWlt, sillad VOLVOlt, hüdrorool jne jne
-
- Postitusi: 1354
- Liitunud: E Okt 18, 2004 9:57 am
Re: sõiduk
aivar00 kirjutas:Just just- kohe nii kõva sõna, et Nivast peale plekkuudi ei ole seal enam midagi alles . Kunagi üritati ka Dakari kõrberallit Nivaga läbida- ka siis oli autost alles paljas plekkuut
Gaz 66 aga täiesti originaalvarustuse ja pealegi veel tehaserehvidega. Gaz 66-l kui alla panna ikka korralikum mudakumm ja kui tal ka nn. rehvirõhu regulaator korras on- siis on ta väga vinge ronija.
Eelmisel aastal oli Nissanis väljas kõrberalli Navara. Mis arvate palju seal tänava Navarat on? Tule ja radikavõre kuju kaugelt vaadates. Mott.
Tasus päris vaatamist mis konstruktsiooniga vedrustus, amordikad, õõtsad jne.
Esiõõtsad krt palju vast mööda ei pane kui 6x isasemad rääkimata kahest jõhkrast sõidu pealt reguleeritavast amordist per ratas.
Re: sõiduk
Kristjan Piir kirjutas:Nivast ei ole seal mu mäletamist järgi peale kuudi mitte midagi- mootor BMWlt, sillad VOLVOlt, hüdrorool jne jne
nii et olemegi seal jutu juures tagasi mis ma siin mõni lehekülg tagasi postitasin...ostke volvo ära c303 ei ole vaja panna niivale volvo sildasi alla tuleb kohe volov osta
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: R Mär 12, 2004 8:41 pm
Re: sõiduk
Vähe väiksematest sõidukitest rääkides,kas ATV lindi kogemust ka kellegil on? Palju nad siin maksavad ma umbes tean ,aga huvitav palju meerikamaal nende eest välja peab käima?
Re: sõiduk
Pärnus maksavad 60 000.- aga ennastki huvitab kallilt lombi tagant kätte saaks.Tegu siis Polarisega.
Re: sõiduk
kult kirjutas:Vähe väiksematest sõidukitest rääkides,kas ATV lindi kogemust ka kellegil on? Palju nad siin maksavad ma umbes tean ,aga huvitav palju meerikamaal nende eest välja peab käima?
ma olen samuti neid linte vaadanud aga kui hinna välja nuuskisin siis läks nagu üle...hakkasin kartma et ma ei kasuta seda kogu potensaali lihtsalt ära.Sest hind suht krõbe ja kuna meil eestis ei ole iga aasta suure tähega Talve siis otsustasime et ei ole nagu mõtet...aga noh see minu arvamus
Re: sõiduk
kuulsin tuttavalt, kelle tuttaval sommil oli sihuke lintidega ATV... pärast paari sõitu müüs kiirelt maha
-
1. kiirus väga aeglane
2. kõrge ja ebastabiilne
3. küttekulu mitmekordne
+
1. läbivus
-
1. kiirus väga aeglane
2. kõrge ja ebastabiilne
3. küttekulu mitmekordne
+
1. läbivus
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Re: sõiduk
Mina olen aru saanud,et mööda siledat põldu paremat asja kui lintidega atv ei ole.Aga meie jahimaade kivid,kännud,oksad...
Re: sõiduk
Rabas-soos lindid väga abiks ja mis peamine,pinnast ei lõhu.
Re: sõiduk
Kas mitte jaanuarikuises TM (või oli detsembri numbris) oli võrdlus lintidega ATV ja saan.
Seal siis toodi välja asjaolud, et saan on kiirem avamaal. Samas tõusu võtsid võrdselt, tagurdamisega tõusule saan kaevas ennast sisse. Saani eeliseks oli kitsa purde ületamise võimalus kuna lint kannab. Ja mis veel huvitav- ATV pidi olema lintidega kallakutel sõites algajale stabiilsem kui saan ATV miinuseks jah väike liikumiskiirus-vist oli nii, et spidomeeter näitas 90 km/h aga reaalselt oli vist vaevu 60 km/h. Eks sellest siis ka kõrge kütusekulu.
Kokkuvõttlikult- mulle jäi mulje, et ATV roomikutega on praktilisem, sest roomikutega kannatab ka praktiliselt soos sõita ilma lumeta. Loomulikult ka asjaolu, et lõhub pinnast vähem.
Seal siis toodi välja asjaolud, et saan on kiirem avamaal. Samas tõusu võtsid võrdselt, tagurdamisega tõusule saan kaevas ennast sisse. Saani eeliseks oli kitsa purde ületamise võimalus kuna lint kannab. Ja mis veel huvitav- ATV pidi olema lintidega kallakutel sõites algajale stabiilsem kui saan ATV miinuseks jah väike liikumiskiirus-vist oli nii, et spidomeeter näitas 90 km/h aga reaalselt oli vist vaevu 60 km/h. Eks sellest siis ka kõrge kütusekulu.
Kokkuvõttlikult- mulle jäi mulje, et ATV roomikutega on praktilisem, sest roomikutega kannatab ka praktiliselt soos sõita ilma lumeta. Loomulikult ka asjaolu, et lõhub pinnast vähem.
ikka lõbusalt
Re: sõiduk
aivar00 kirjutas:Ja mis veel huvitav- ATV pidi olema lintidega kallakutel sõites algajale stabiilsem kui saan
Siin ilmselt tuleb rõhk panna sõnale algaja. Kui nigu jahukott sadulas kössitada, siis peaks saan jah vähe kergemalt ümber minema - tal tagaots ju kitsam kui ATV-l. Kel aga tsiklikogemus olemas, sel pigem vastupidi (tuleb ainult ära harjuda sellega, et keerulisematel lõikudel tagumik sadulat praktiliselt ei puuduta).
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.