niva rehvid
-
- Postitusi: 895
- Liitunud: N Okt 13, 2005 12:45 pm
Re: niva rehvid
Selline Niva ju puhtalt Togliatti tehase toodang, raskemate tingimuste jaoks loodud. Venes neid liigub mitmeid versioone.
Re: niva rehvid
peepk kirjutas:Valgerongal vinged kummid niva all, pole mina sellise piraka mustriga kumme enne näind. Tõmbab oma nivaga "tõelisi" maastureid kraavist välja. Vast kirjutab, mis all ja kust sai.
millised valgerongal need rehvid on ja kus ta need ostis
Re: niva rehvid
Insa turbo rehve müüb Autoasi,Roosna-Alliku Maasturid ja veel paljud teised rehvi müüjad.
Saab ka minu käest.
Muster on neil selline
DAKAR maantee 20% maastik 80% 1225.-
http://www.mailorder4x4.com/acatalog/In ... kar_LI.jpg
SAHARA maantee 20% maastik 80% 1225.-
http://www.tyresdirectuk.co.uk/xcart/im ... Sahara.gif
RANGER maantee 50% maastik 50 %
http://www.tyresdirectuk.co.uk/xcart/im ... Ranger.jpg
SPECIAL TRACK 100% offroad 1625.-
http://www.mailorder4x4.com/acatalog/Sp ... ack_LI.jpg
MOUNTAIN maantee 50% maastik 50 %
http://www.tyresdirectuk.co.uk/xcart/im ... untain.jpg
SAGRA maantee 70% maastik 30% 1175.-
http://www.4x4pneu.com/imageshtml/pneus-4x4-SAGRA2.png
Hinnad on võetud 2009a AUTOASJA hinnakirjast.Hetke hind võib olla muidugi teine.Ei viitsi pühapäeval eriti tööga tegeleda ja hetke hindu otsima hakata.Usun,et nad eriti muutunud pole.
JA kui ma ei eksi siis INSA TURBO maaletoojaks on Mércantile Croup e. Autoasi.
Aga selleks,et neid Insasid kaalu panna läheb ikka kuhjaga kaale ja tundlikuma masina puhul juhtub ka seda,et tuleb vähemalt 2x tasakaalustada.
JA siis veel väikene enda arvamus.
Kui mul on tarvis liigelda selle autoga talvel ka mujal kui metsas ei paneks ma nendest mitte ühtegi alla.Sest nad on **** libedad.
Või siis ainult juhul kui taguda mõnuga naelu täis.Aga siis pole nad kah ikkagi see mis peaks olema.
1 lihtne näide on juba see,et kui satud politseinikule pihku.Tava patrull ehk ei märkagi teemat aga kui JUPO-kale hammaste vahele satud on jama kui palju.
2 paljal asfaldil kannab enamasti ainult naastudel ja ujub suht ebameeldivalt,korralikust pidamisest ei maksa rääkidagi.
Saab ka minu käest.
Muster on neil selline
DAKAR maantee 20% maastik 80% 1225.-
http://www.mailorder4x4.com/acatalog/In ... kar_LI.jpg
SAHARA maantee 20% maastik 80% 1225.-
http://www.tyresdirectuk.co.uk/xcart/im ... Sahara.gif
RANGER maantee 50% maastik 50 %
http://www.tyresdirectuk.co.uk/xcart/im ... Ranger.jpg
SPECIAL TRACK 100% offroad 1625.-
http://www.mailorder4x4.com/acatalog/Sp ... ack_LI.jpg
MOUNTAIN maantee 50% maastik 50 %
http://www.tyresdirectuk.co.uk/xcart/im ... untain.jpg
SAGRA maantee 70% maastik 30% 1175.-
http://www.4x4pneu.com/imageshtml/pneus-4x4-SAGRA2.png
Hinnad on võetud 2009a AUTOASJA hinnakirjast.Hetke hind võib olla muidugi teine.Ei viitsi pühapäeval eriti tööga tegeleda ja hetke hindu otsima hakata.Usun,et nad eriti muutunud pole.
JA kui ma ei eksi siis INSA TURBO maaletoojaks on Mércantile Croup e. Autoasi.
Aga selleks,et neid Insasid kaalu panna läheb ikka kuhjaga kaale ja tundlikuma masina puhul juhtub ka seda,et tuleb vähemalt 2x tasakaalustada.
JA siis veel väikene enda arvamus.
Kui mul on tarvis liigelda selle autoga talvel ka mujal kui metsas ei paneks ma nendest mitte ühtegi alla.Sest nad on **** libedad.
Või siis ainult juhul kui taguda mõnuga naelu täis.Aga siis pole nad kah ikkagi see mis peaks olema.
1 lihtne näide on juba see,et kui satud politseinikule pihku.Tava patrull ehk ei märkagi teemat aga kui JUPO-kale hammaste vahele satud on jama kui palju.
2 paljal asfaldil kannab enamasti ainult naastudel ja ujub suht ebameeldivalt,korralikust pidamisest ei maksa rääkidagi.
Viimati muutis andrus, P Dets 19, 2010 9:52 pm, muudetud 1 kord kokku.
jahismurf
- aadu kadakas
- Postitusi: 1469
- Liitunud: T Veebr 16, 2010 2:21 pm
Re: niva rehvid
Andruse arvamus ühtib täiesti minu arvamusega.
Insa Turbo-t proovisin aastakese Mitsu all ning olen sama meelt, et see kumm ei sobi tundlikumale autole, suurematele kiirustele ja maanteele. Sõida kruusateest kõrvale ning siis sobib hästi. Ühte rehvi tasakaalu eisaanudki. Maanteel tuli "kõva tööd" teha roolimisel.
Nivaga mul kogemused 10 a tagused ning originaalrehve ma vist saingi ainult tookord kasutada. Ja need sobisid mutta ja kõrvalteele (lumes jama minuarust), suvine rehv käis maanteele ka, aga seda teab iga Niva-mees.
Insa Turbo-t proovisin aastakese Mitsu all ning olen sama meelt, et see kumm ei sobi tundlikumale autole, suurematele kiirustele ja maanteele. Sõida kruusateest kõrvale ning siis sobib hästi. Ühte rehvi tasakaalu eisaanudki. Maanteel tuli "kõva tööd" teha roolimisel.
Nivaga mul kogemused 10 a tagused ning originaalrehve ma vist saingi ainult tookord kasutada. Ja need sobisid mutta ja kõrvalteele (lumes jama minuarust), suvine rehv käis maanteele ka, aga seda teab iga Niva-mees.
Re: niva rehvid
Üks küs nende rehvide kohta, et kas neid 15 tolli pole et saaks alla panna kah suzuki vitarale?? 

Gute Jagd
Re: niva rehvid
15" rehve on miljon erinevat mõõtu...........millist sul vaja on??
Ja kui asja vastu huvi on,on kõige õigem pöörduda siiski lähima rehvi müüja poole.
Müüja leidmiseks kasuta interneti,see loodi info otsimiseks ja leidmiseks mitte ainult porno vaatamiseks.Tänapäeval pole muud kui telli aga netist ära ja homme-ülehomme on ukse taga.
Ja kui asja vastu huvi on,on kõige õigem pöörduda siiski lähima rehvi müüja poole.
Müüja leidmiseks kasuta interneti,see loodi info otsimiseks ja leidmiseks mitte ainult porno vaatamiseks.Tänapäeval pole muud kui telli aga netist ära ja homme-ülehomme on ukse taga.
jahismurf
Re: niva rehvid
Pane vw Iltise originaalrehvid, laiust miski 165 täiskõrge 16 tolli. Kõrgsurverehv tugevdatud küljega torgete vastu nagu tõstukitel. Muster on nigu sitakraap.
Re: niva rehvid
Sa ütle kust neid saab ja siis kui kuskilt läbi ussi emmis saab,siis mis need maksavad?
Lisaks veel nii palju,et 165-ne täiskõrge on tunduvalt madalam kui 195 või 205-ne täiskõrge.
Tartumaal on selline firma nagu Rebella nendel oli kah kunagi miskeid Gazellidele mõeldud ägedaid rehve 195/80 16.Vene toodang ja puha,kas ka enam on ja mis nad maksavad ei oska öelda.Samuti on vene auto juppidega tegelavates kauplustes üldjuhul Niva originaal mõõduga erinevaid rehve saada.Hinnad kipuvad kahjuks minema ikka samasse auku mis need insad maksavad.Ja sellist "pidava" olekuga talverehvi ma pole veel venelastel kohanud.
Lisaks veel nii palju,et 165-ne täiskõrge on tunduvalt madalam kui 195 või 205-ne täiskõrge.
Tartumaal on selline firma nagu Rebella nendel oli kah kunagi miskeid Gazellidele mõeldud ägedaid rehve 195/80 16.Vene toodang ja puha,kas ka enam on ja mis nad maksavad ei oska öelda.Samuti on vene auto juppidega tegelavates kauplustes üldjuhul Niva originaal mõõduga erinevaid rehve saada.Hinnad kipuvad kahjuks minema ikka samasse auku mis need insad maksavad.Ja sellist "pidava" olekuga talverehvi ma pole veel venelastel kohanud.
jahismurf
Re: niva rehvid
aga mis siis on see rehv mida kannatab alla krutida, ja kas selle special track kõlbab kui enamus sõidust ei kulge sõiduteel.
Re: niva rehvid
Alustame sellest palju raatsid raha välja käia,milleks autot kasutad, millistel teedel kulged enamus ajast,raatsid sa autot lõikuma hakata?
jahismurf
Re: niva rehvid
auto jahil käimiseks. põhiliselt liigun üld jahis mida palju ju ei ole.ulme summasi ei tahaks niva alla ka panna,oleks huvi leida rehvid millega kannatab põllul ja ka talvel kulgeda(võivad ka kasutatud olla)
Re: niva rehvid
piross kirjutas:aga mis siis on see rehv mida kannatab alla krutida, ja kas selle special track kõlbab kui enamus sõidust ei kulge sõiduteel.
Kõlbab küll aga ise pead lihtsalt arvestama,et libedal pidamine on olematu,müra tase kohutav,suuremal kiirusel tekkib autosse kahtlane vibratsioon jne.See rehv on ikka 100% ainult maastikule ja mõeldud sõitmiseks väiksemate kiirustega.Pildi peal polegi eriti aru saada aga tegelikult sellel rehvil seda kandepinda on ikka väga vähe.
Kui omal oleks vaja sõita autoga väike jupp metsa ja tagasi seal juures läbida mõned km vaid tiheda liiklusega teid ja arvestades füüsika seaduseid ning seal juures endale aruandes.Ilmselt valiksin kas Sahara või Dakari.Rohkem kalduks vist Sahara poole kuna sellel v muster ja küljed"töötava" vähe rohkem.
Aga kui tarvis ikkagi teha ka muid sõite siis hakkaks ilmselt millegi talve suutlikuma poole vaatama.
Muidugi on veel variant need mudakad ära naelutada.Mis annab vähekese kindlust libedal juurde.
jahismurf
Re: niva rehvid
Tänud.aga kas ja mis hinnaga oleks võimalik saada kasutatud rehve
Re: niva rehvid
Võta Börs ja 4x4 foorum.Kuulutus ülesse ja keegi ikka midagi pakub.Hinda ei oska sulle küll keegi öelda,kõik sõltub ju müüja aju ehitusest ja rehvidest.
Ja vaata,et siis "s.tta" ei osta
Ja vaata,et siis "s.tta" ei osta

jahismurf
Re: niva rehvid
Mis teha - head ja spetsiaalsemad asjad kipuvad kallid olema. Kasutatud rehvid on maasturi puhul väga sageli enesepetmine. Nende suure klotsiga mustritel tagab pidamise (selle vähesegi) klotsi hea serv ja kummi elastsus. Need lähevad aastate edenedes väga kiiresti kehvemaks, isegi kui mm järgi mustrit nagu veel oleks. Konkreetsele pinnasele sobiva mustri üheks tunnuseks on mustri vagude puhtaks "peksmine" kui vähe gaasi annad. Ehk siis mida savisem ja kleepuvam pinnas, seda paremini puhastuv muster peaks olema. Esimesed kaks aastat uute rehvidega on hoopis teine tera kui hiljem (isegi kui palju sõitnud ei ole ja mustrit kõvasti alles).