Sarvik kirjutas:rajaleidja kirjutas:No kui need alkirja jamad suudetakse lahendada, siis ma olen suhtkoht kindel, et Falcki kullerteenus nüüd seda padruni hinda odavamaks küll ei suuda teha.
kõik on suhteline....ütle palju maksab võrokese padrunite järgi tallinnasse sõit + mida maksab tema aeg? teoreetiliselt vähem kui kullerteenus....
Kui sa tahad nii väga kokku hoida, siis miks peaks Võroke Tallinna sõitma, kui Tartu on 182km lähemal
Aga OK. Läheme siis Tartusse. Võru-Tartu vahemaa 71km. Edasi-tagasi 142km. Et natuke tiirutamist ka, siis paneme 10km juurde. Kokku saame. 152km. Arvutused teen siis hetkel enda autode põhjal:
1. BMW 530, 3,0l diisel mootor, automaat.
keskmine kütusekulu(maantee+natuke linnasõitu) 6,2l/100km kohta. See teeb siis 152km kohta 9,424l diislit. Kuna ei sattunud ühtki diisli tšekki näpuvahele, võtsin oma arust varuga ja arvestasin diisli hinnaks 14kr/l. Kokku saame kütuse kuluks 131,95kr.
2. Suzuki Grand Vitara 2,0 bensiin, manuaal.
Kütuse kulu 11l/100km(loodetavasti läheb alla poole).
Kilomeetreid ikka sama palju. Kütuse hind oli viimati 13,80kr/l. Kütuse maksumuseks saame 230,75kr.
Antud hetkel ei ole arvestatud auto amortisatsiooni ja liisingu makseid. Et seda teha, siis arvuta välja oma auto ühe kilomeetri maksumus(seda siis ilma kütuse kuluta juba). Kui vajad selle kohast abi, siis anna teada.
Aja kulu? Kahjuks ei tea võrokate palgataset ja seetõttu ei saa täpseid arvutusi teha. Ei hakka ka enda näitel tegema, siis jääb sulle äkki minu rahakott ette. Kui soovid, siis võin arvutamiseks valemi kirja panna.