maantee186

Kui satud netis surfates huvitavatele lehekülgedele ,siis siia võiks neid teemade kaupa kirja panna.
Kasutaja avatar
Eik
Postitusi: 1237
Liitunud: L Jaan 25, 2003 12:18 am

maantee186

Postitus Postitas Eik »

http://www.maantee186.net/
Jahimehed sõidavad küll rohkem mööda metsavaheteid aga
hea algatus siiski :D
Üllar Tamm
Postitusi: 894
Liitunud: N Okt 13, 2005 12:45 pm

Postitus Postitas Üllar Tamm »

Juba käidud ja oma hääl antud :lol:
LauriV
Postitusi: 50
Liitunud: K Veebr 08, 2006 10:19 pm

Postitus Postitas LauriV »

panin oma panuse ka :P
Kasutaja avatar
karupoeg
Postitusi: 283
Liitunud: N Dets 08, 2005 2:47 pm

Postitus Postitas karupoeg »

toetasin ka, tallin-tartu on jube, lihtsalt autod ei pea vist vastu kui see tee veel tähelepanuta kaemaks jääb...enda omast nii kahju juba...
baddmann
Postitusi: 2830
Liitunud: E Nov 15, 2004 11:27 am

Postitus Postitas baddmann »

karupoeg kirjutas:toetasin ka, tallin-tartu on jube, lihtsalt autod ei pea vist vastu kui see tee veel tähelepanuta kaemaks jääb...enda omast nii kahju juba...


No ma mitte ei saa irisemata jätta. Kas Karupoeg üldse aru sai, mis on maantee186.net toetusallkirjade kogumise mõte ? AUTOD ei pea vastu ?!?!? Millele nad vastu ei pea ? Jutt on INIMESTE ohutusest...

BM
indian
Postitusi: 410
Liitunud: E Okt 31, 2005 5:11 pm

Postitus Postitas indian »

Põhiline on see, et tõstame kätt, plaksutame kui vaja jne. Teema polegi ustavale pioneerile oluline.
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.
Kasutaja avatar
karupoeg
Postitusi: 283
Liitunud: N Dets 08, 2005 2:47 pm

Postitus Postitas karupoeg »

Inimesed saavad oma ohutuseks näiteks kanda helkurit pimedal teel liikumseks ja riik ja muud igasusgused valitsused saavad teha näiteks kõnniteed teede äärde.

Autodest on jutt ja inimestest on jutt. Kui teed ei oleks hullud siis ei oleks nii palju inimestega juhtuvaid õnnetusi, loodan et sellega oled nõus. Tänu aukudele ja "mägedele" mis on tee sisse ajapikku tekkinud on auto ebastabiilne, vedrustus saab tugevalt kannatada ja auto juhitavus halveneb. See viib selleni, et tehakse autoga manöövreid, arvestades auto head korrasolekut ja eksitakse näiteks möödasõidul, mis toob kaasa liiklusõnnetuse.

Nyyd aga loeme kokku liiklusõnnetuste arvu mis on juhtunud 4 realisel maanteel ja siis loeme kokku mis on juhtunud Põltsamaa ja Tallinna vahel tulemus on hämmastav. Põltsamaa - Tartu vahel on tee alles värske ja paremas seisus nii et seal väga ei ole veel midagi hullu juhtnud, Muidugi ei ütle et midagi ei ole, kuid märkimisväärne vahe siiski.

Alles hiljuti oli küsimus 4 realise tee hooldamisest kui põrkasid kokku üle 20 auto 4 realisel teel, kas suudetakse seda hooldada piisavalt ja kas saadakse see tee piisavalt sirge jne. See on aga hetkel kõrvaline asi.

4 realine tee parandaks oluliselt liiklusohutust, kuna 80% õnnetustest juhtuvad möödasõitudel. 4 realisel teel aga on möödasõit ohutum manööver kui 2 realisel teel.

Minu poolt toetus sellele ideele nii töös kui ka siin.
indian
Postitusi: 410
Liitunud: E Okt 31, 2005 5:11 pm

Postitus Postitas indian »

KARUPOEG!
Noor Karupoeg ei arvesta sellega, et nn. ``ideaalmaastikku`` pole olemas, me võime kasvõi 10-ne realise teha. ikka tuleb mõni loll ja keerab kuudi kummuli ja ajab kasvõi 20 masinat omavahel kokku. Ka pole sugugi need teed praegu nii hullud, et auto kohe käte vahele ära laguneb, nojah loll võib oma nokugi pooleks murda kui mõte tuleb ja enamgi veel. Kas tasub teha 180 km pikkust kõnniteed, millel kõnnib päevas iga kilomeetri peale keskmiselt 10 inimest? Ja mis see kõik maksab ja kes maksab? ``Need inimesed siin...``, nagu reklaamis või? Ja kes selle tee peal 15 aasta pärast sõidavad, siis kui naftaga jokk on? Hobustega neljarealisel või, nagu hipodroomil? Selge, et osadele on jube kasulik riiklike tellimuste alusel terve vabariik kasvõi kuuerealisi teid tihedalt täis laotada. Ilgem papp ju jookseb taskusse, täna ja kohe. Õpi Karupoeg aegsasti hobust ette rakendama, sadulasse panema, värkima- rautama, tulevikus kindlasti popp amet. Liikluskultuuris on asi, mitte tee laiuses, kui keegi loll tahab teistest oma 2,5 tonnise Ameerika ``rahvaautoga``, millel 400 h/j kaane all on, pidevalt 200- ga mööda kihutada, siis ei jää tõesti teistele ruumi, ELURUUMI kusjuures, sest ullike ajab oma tanki lõpuks ikka mingile Nissan Micrale sisse. Ja niimoodi kohe, et see koos seal sees oleva ``madalamast klassist`` perekonnaga koos praktiliselt hetkega aurustub. Kas tee oli süüdi, või rahvusvaheline imperialism sümbioosis terrorismiga? Ikka loll JÕMM suure mürsukiirusel liikuva kahepooletonnise saani kettas. Noori on suht kerge petta ja tegelikku olukorda moonutades konksu ajada, kaudselt või otseselt teie rahakoti peal teile konksu põske ajades hullult rikastuda. Mesijuttu ajades ja ilusast tulevikust muinasjutte vestes. Äkki usud ka rahulikku ja kindlustatud vanaduspõlve pensionisamba najal? Annad muudkui pangale pappi ja ``kasvatad`` sammast? No jõudu!
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.
kakuke
Postitusi: 5754
Liitunud: E Sept 01, 2003 3:32 pm

Postitus Postitas kakuke »

Indian pani minu mõtte kirja. :D
Kuigi toetan sisimas sotse, ei toeta ma seda projekti. Kui ei suudeta seda lühikest mitmerealist juppigi korras hoida, miks peaksid nad siis suutma 2x suurema pinnaga teed korras hoida?
Kahtluse korral jäta sõrm sirgeks !!!
Kasutaja avatar
karupoeg
Postitusi: 283
Liitunud: N Dets 08, 2005 2:47 pm

Postitus Postitas karupoeg »

To Indian
Inimeste ohutuse tõstatas BM, see oli vastuseks talle. Lihtsalt uit-idee kuidas inimeste ohtust parandada millele ta viitas.

Ideaalmaastikku ei ole olemas aga sa ära ole nii kitsa vaatega. Reisi näiteks natuke Euroopas ja vaata ringi mis korras on teed mujal ja kuidas on korraldatud liiklus. Eesti anarhia vorm liikluskultuuri asemel ei ole sellega võrreldes midagi. Raha mis riigile eraldatakse on sama suur mis teistelegi Euroopa riikidele, seisukord aga ...

Kui sinu arust teed ei ole hullud, siis on tõenäoline, et sa just kas jala käid või hoburakendit kasutad.

Keegi ei ole kunagi kuskil väitnud, et 4 realine parandab olukorda, kus "jõmmid" kedagi pulbriks sõidavad, vähemalt ei tee nad seda enam nii tihti ja vastutulejate arvelt. Nagu füüsikastki teada on ju üksteisele vastu liikuvate kehade kiirus kokkupõrke hetkel summana väljenduv.

4 realine tee parandab kindlasti liiklusohutust ja ka kiirendab natuke kohalejõudmise aega, see on minu seisukoht.

To Kakuke
Ära võta seda kui poliitilist küsimust, ei ole asi poliitikas ega poliitikutes asi on just inimelude säästmises ja liiklusohutuses.
indian
Postitusi: 410
Liitunud: E Okt 31, 2005 5:11 pm

Postitus Postitas indian »

Kas siis jõmmide pärast (et neil oleks rohkem maad laamendamiseks) tuleks teed hullult laiaks ajada?
Selliste autobahn-ide ehitamine praeguses olukorras tundub võrreldav perekonna olukorraga kus lapsed karjuvad näljas, elamine on kaela kukkumas aga pereisa on liisinud maasturi, et ``teised teda respekteeriks``. Kogu pere arvelt.
Mis puutup hobustesse ja rakenditesse, siis pole probleem, olen jäänud ratsa metsas hobuse kõhuni mutta ja seljast maha ronimata sain sealt välja, seda autoga küll järgi ei tee. Kui jääd ratsa tukkuma- hobune viib alati tuldud teed tagasi, isegi siis, kui oled ise eksinud, tema teab, tal on tuldud tee meeles. Ka proovitud variant.
Ei kummarda seda vältsklantsis euroopat ja tema sõgedaid ebainimlikke ja vähemalt meie planeedil mittekehtivaid nõudeid.
Teed on võrreldes 15 aasta tagustega SUPER! Muidugi võib nii mõnigi oma kaasaegse lapsevankrit meenutava konstruktsiooniga auto kus iganes propellerisse keerata. Kruusatee võtab vist mõne lausa tihkuma.
RAHA ERALDATAKSE!!! Kes eraldab ja miks eraldab? Millal tagasi küsitakse ja kui palju?
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.
Kasutaja avatar
Mart
Lehe päälik
Postitusi: 2339
Liitunud: L Dets 07, 2002 8:59 pm

Postitus Postitas Mart »

Liiklusohutus paraneks vast tunduvalt,seda just selle arvelt,et bussid ja sõiduaotud ei peaks enam suurtest veoauto kolonnidest mööda pressima.Bussid reastasin ettepoole sõiduautosi nimelt,sest niipalju kui mina olen märganud teevad ohtlikke möödasõite just bussijuhid,aga neil ju mitukümmend inimelu istub seljataga.Küll seal maanteel näinud pidureid plokkivaid ja rehve suitsetavaid busse ja veoautosi.
Sõidad tasa-tasa sajaga ja tunne selline,et nagu oleks tropiks teel. :D ,siis hea ju kui 4 rida,istud seal aeglasemas reas ja las siis kiiremad sülgavad tuld torudest ja õndsat kiiremat kohalejõudmist,kui see võidetud kümme minutit neile nii väärtuslik on,Tammsaare teel seisame ikka foori all kõrvuti. :lol:
tihane
Postitusi: 75
Liitunud: N Jaan 20, 2005 10:06 am

Postitus Postitas tihane »

Indian.. sinu positiivsus on lausa kadestamist väärt. On midagi, millega sa rahul oleksid? Küll on autod, millega sõidetakse, liiga suured, siis jälle liiga väikesed. Ei noh, nalja peab ka ikke saama :D

Respect!
Allan
indian
Postitusi: 410
Liitunud: E Okt 31, 2005 5:11 pm

Postitus Postitas indian »

Minu kohatine rahulolematus on tekkinud asjade primaarsuse- sekundaarsuse liiga sagedase segiminekuga ametnike seas. Nimelt kannatab selle tee veel mõne aastakese välja, meil on palju suuremaid probleeme mis tuleks lähitulevikus vältimatult lahendada, muidu pole varsti praegusegi teega miskit tarka pihta hakata, meie rahade eest aga sisserändajatele teid ehitama hakata oleks vast ilmne liialdus. Muidugi on praegusel ajal eriti moes eesti keele käänamine/ pööramine sellises vormis: ``mina ehitan, sina ehitad, meie ehitame, NEMAD KOLIVAD SISSE!``. Primaarne on praegu päästa mis päästa annab, taastada riigi struktuurid ja viia need selleni, et nad toimiksid, et tulekahjud saaksid kustutatud, pätid kinni, lastel kõhud täis, ebaõiglus taas hukkamõistetud, vargad häbipostis jne. Et eesti mees ei peaks oma kodu maha jätma ja kusagil kalkuneid kitkuma ja eesti piigasid litsideks ei müüdaks, peale seda kui ``sõbralik`` tore noormees talle paar süsti on teinud. Kui sellega on korras, siis hakkame teid ehitama, lippe lehvitama, partei ja valitsuse kiituseks kõnesid pidama. Ma ennem loksun lainetaval teel ja venin rekka taga veel kasvõi kümme aastat, kui seda saasta millesse oleme sattunud, välja kannatan. Oma ametis olen ma seda liiga palju näinud, seega on mulle tegelik elu, see, millest leht ei kirjuta ja telekas ei näita, suht selge. Mind petta ja mingite projektidega hämada on tänu sellele kordajatega raskem kui keskmist kodanikku. Asi on praeguseks minu meelest päris hull, lapsed koolis ei käi, vargus on igapäevane ja popp, kel vähem raha, seda ei peetagi inimeseks ja veel palju muud õõvastavat mille peale aastat 15 tagasi veel ei tuldudki. Teid jõuab maamunale ehitada veel küll aga kas uut eesti rahvast, koos moraali, eetika ja teiste ajaloo vältel väljakujunenud tõekspidamistega saab ikka ka uuesti ehitada? Või suremegi ahnuse, sädelevate klaashelmeste, sirgete teede, mille iganes kätte? Selles on ka minu rahulolematuse põhjus, kui tapetakse järjest inimesi, siis kõlbab probleemiks kasvõi ``vale kujuga`` kõrvarõngas, kui on nälg majas ja pätid söövad rahval silmad peast- hakkame teed ehitama? Sitta selle teega praegu, see ei kõlba süüa, sel pole peal ka filtrit mis takistaks seda mööda liikumast meie tagant varastatud raha eest ostetud edevatel sõiduriistadel ja vaegmõtlejatest juhtidel. Mida ikka uhkeldada uute riietega kui peres asjad muidu nässus ja viimane raha ka nende riiete peale läks, seda tahan ma öelda, mitte, et mul oleks mingi foobia uute teede või erineva massi/ gabariidi või võimsusega sõidukite vastu.
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.
Kasutaja avatar
pri:t
Postitusi: 388
Liitunud: E Dets 01, 2003 5:55 pm

Postitus Postitas pri:t »

Mida te rabelete, varsti on nafta otsakorral ja inimestel paanika. Kauaks seda gaasiraasukestki enam jätkub. Hakake hobeseid kasvatama ja ehitage vankrid, küll see autode arv lähima 10 aasta jooksul vähenema hakkab.
PS. Alternatiivkütustel põhinevad autod on nagunii aegalsed
Mine metsa!! ;)
Vasta