Ebaõnnestunud püssi ost
Ebaõnnestunud püssi ost
ostsin jahipüssi IZH-27EM-1C kõik tore ja hea AGA kui läksin laske tiiru selgus kurb tõsiasi et püssi alumine raud lennutab kõik kuulid paremale. proovisin erinevaid kuule ja tulemus sama siis leidsin vea ülesse kui hakkasin tshokke vahetama. selgus et alumise raua parempoolne sein on nagu paber ja vasakul pool on toru paksust küllaga. lasketiirus olnud laske sportlased vaatasid seda püssi ja soovitasid viia poodi tagasi et see on tehase praak. läksin poodi et oleks soov püss ringi vahetada või tagasi müüa aga poes sain sõimata et see püss on haavli püss ja pole võimalik kuule täpselt lasta ja raua kohta öeldi et see on täiesti normaalne ja nemad seda ringi ei vaheta
kas on kellegil veel selliseid kogemusi ja mis ta ette on võtnud hetkel kaalun ise minna tarbijakaitsesse
kas on kellegil veel selliseid kogemusi ja mis ta ette on võtnud hetkel kaalun ise minna tarbijakaitsesse
silm sihib,süda vajutab
Ringi peavad nad selle püssi kindlasti vahetama ja kui seda ei tee, siis vist tõesti tarbjakaitse esimene koht, kuhu pöörduda. Selle lasketäpsuse jutu järgi juba aiman, kustkohast sa selle püssi hankisid. Palju kuulid siis paremale jooksid? Vindi täpsust muidugi siledalt nõuda ei saa, aga see ei tähenda, et sile võiks kuule loopida kuhu ise tahab. Sa tee see laskekatse ka haavlitega, usun et tulemus sama (ehk et haavlivihk on märklehes paremal kui ülemisel raual). IZ on küll jah odav püss ja "vene värk" jne, aga 35 m peale ei tohiks raudade jooks küll olulislt erineda.
Kuidas alumise raua padrunipesa tundub, on too ülemise raua omaga võrreldes sama joone peal või kah paremal? Äkitse jookseb see erinevus terve raua ulatuses? Siis on too relv juba eluohtlik. Kuigi vahet pole, kui ka ainult tsoki pesa on viltu freesitud, on ikkagi tegemist tugeva praagiga, olgu mis marki püss tahes või millise hinna eest tahes.
Kui võimalust on, teed äkki mõne pildi ja viskad siia ülesse?
Kuidas alumise raua padrunipesa tundub, on too ülemise raua omaga võrreldes sama joone peal või kah paremal? Äkitse jookseb see erinevus terve raua ulatuses? Siis on too relv juba eluohtlik. Kuigi vahet pole, kui ka ainult tsoki pesa on viltu freesitud, on ikkagi tegemist tugeva praagiga, olgu mis marki püss tahes või millise hinna eest tahes.
Kui võimalust on, teed äkki mõne pildi ja viskad siia ülesse?
sain siis püssist sellise pildi
http://www.fotoalbum.ee/pilt.php?id=2343326
et pilt oleks parem keerasin tshoki välja.vaadake ja öelge oma arvamus
http://www.fotoalbum.ee/pilt.php?id=2343326
et pilt oleks parem keerasin tshoki välja.vaadake ja öelge oma arvamus
silm sihib,süda vajutab
poe omanik võttis minuga ühendust ja selgus et eile müüa ei informeerinud teda piisavalt,müüa oli jätnud selle pisi vea (mis pildil näha on) mainimatta
poe omanik kutsus mind ekspertiisi ja on nõus püssi välja vahetama kui see on vajalik (mis kindlasti on)
kui ma selle teema siin juba ülesse tõstsin siis ootana endiselt kommentaare ja hoian teid lõpptulemusega kursis
poe omanik kutsus mind ekspertiisi ja on nõus püssi välja vahetama kui see on vajalik (mis kindlasti on)
kui ma selle teema siin juba ülesse tõstsin siis ootana endiselt kommentaare ja hoian teid lõpptulemusega kursis
silm sihib,süda vajutab
§ 3. Tarbija põhiõigused
Tarbijal on õigus:
1) nõuda ja saada kaupa või teenust, mis vastab nõuetele, on ohutu tarbija elule, tervisele ja varale
§ 11. Puudusega kaup
(2) Puudusega kaupa on lubatud tarbijale pakkuda ja müüa ainult juhul, kui selline kaup on ohutu elule, tervisele ja varale ning tarbijat on teavitatud kauba puudusest.
§ 19. Kaebuse esitamine kauplejale
(1) Tarbija võib lepingu rikkumisest tuleneva kaebuse esitada kauplejale mis tahes vormis. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.
(2) Tarbija ja kaupleja vaheline vaidlus lahendatakse võimaluse korral tarbija ja kaupleja kokkuleppel.
(3) Kui vaidluse lahendamine suuliselt esitatud kaebuse alusel ei ole võimalik, esitab tarbija selle kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, märkides selles:
1) oma nime ja kontaktandmed;
2) kaebuse esitamise kuupäeva;
3) kauba või teenuse puuduse;
4) kauplejale esitatava nõude.
(4) Kirjalikus kaebuses viidatakse tehingu sooritamist või müügi- või töövõtugarantiid tõendavale dokumendile või lisatakse kaebusele asjakohane dokument või selle koopia.
(5) Kui tarbija kaebus on esitatud kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, peab kaupleja samas vormis kinnitama kaebuse vastuvõtmist.
(6) Kaupleja on kohustatud tarbija kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebuse läbi vaatama selle saamisest alates 15 päeva jooksul ning teavitama tarbijat kaebuse võimalikust lahendusest. Kui selle aja jooksul ei ole võimalik kaebust lahendada, on kaupleja kohustatud viivitust põhjendama ning tarbijat sellest kirjalikult teavitama, määrates uue mõistliku tähtaja.
(7) Kui kaupleja leiab, et tarbija nõue on alusetu või põhjendamatu ning tarbijaga kokkulepet ei saavutata või saavutatakse see osaliselt, väljastatakse tarbijale sellekohane kirjalik teade käesoleva paragrahvi lõikes 6 nimetatud tähtaja jooksul. Kaupleja on kohustatud tarbija nõude rahuldamata jätmist või osalist rahuldamist põhjendama.
(8) Kui kaupleja käesoleva paragrahvi lõikes 6 nimetatud tähtaja jooksul ei ole täitnud oma lubadust kaebus lahendada, loetakse, et kaupleja on keeldunud kaebuse lahendamisest.
et sis tarbijakaitseseaduses kõik kirjas kuidas tegutseda defektiga kauba ostmisel
olen suht kindel et see asi saab sul kenasti lahendatud
edu edasiseks
Tarbijal on õigus:
1) nõuda ja saada kaupa või teenust, mis vastab nõuetele, on ohutu tarbija elule, tervisele ja varale
§ 11. Puudusega kaup
(2) Puudusega kaupa on lubatud tarbijale pakkuda ja müüa ainult juhul, kui selline kaup on ohutu elule, tervisele ja varale ning tarbijat on teavitatud kauba puudusest.
§ 19. Kaebuse esitamine kauplejale
(1) Tarbija võib lepingu rikkumisest tuleneva kaebuse esitada kauplejale mis tahes vormis. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.
(2) Tarbija ja kaupleja vaheline vaidlus lahendatakse võimaluse korral tarbija ja kaupleja kokkuleppel.
(3) Kui vaidluse lahendamine suuliselt esitatud kaebuse alusel ei ole võimalik, esitab tarbija selle kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, märkides selles:
1) oma nime ja kontaktandmed;
2) kaebuse esitamise kuupäeva;
3) kauba või teenuse puuduse;
4) kauplejale esitatava nõude.
(4) Kirjalikus kaebuses viidatakse tehingu sooritamist või müügi- või töövõtugarantiid tõendavale dokumendile või lisatakse kaebusele asjakohane dokument või selle koopia.
(5) Kui tarbija kaebus on esitatud kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, peab kaupleja samas vormis kinnitama kaebuse vastuvõtmist.
(6) Kaupleja on kohustatud tarbija kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebuse läbi vaatama selle saamisest alates 15 päeva jooksul ning teavitama tarbijat kaebuse võimalikust lahendusest. Kui selle aja jooksul ei ole võimalik kaebust lahendada, on kaupleja kohustatud viivitust põhjendama ning tarbijat sellest kirjalikult teavitama, määrates uue mõistliku tähtaja.
(7) Kui kaupleja leiab, et tarbija nõue on alusetu või põhjendamatu ning tarbijaga kokkulepet ei saavutata või saavutatakse see osaliselt, väljastatakse tarbijale sellekohane kirjalik teade käesoleva paragrahvi lõikes 6 nimetatud tähtaja jooksul. Kaupleja on kohustatud tarbija nõude rahuldamata jätmist või osalist rahuldamist põhjendama.
(8) Kui kaupleja käesoleva paragrahvi lõikes 6 nimetatud tähtaja jooksul ei ole täitnud oma lubadust kaebus lahendada, loetakse, et kaupleja on keeldunud kaebuse lahendamisest.
et sis tarbijakaitseseaduses kõik kirjas kuidas tegutseda defektiga kauba ostmisel
olen suht kindel et see asi saab sul kenasti lahendatud
edu edasiseks
duo on parem
Jah,praak tundub see toru küll olevat aga ehk on püss mõeldud ümber puu laskmiseks,ehk nagu vanasti öeldi,et ümber nurga.Et siis karujahipüss,lähed ise puu taha ja lased nii et karu ei saa arugi kust sutsakas tuleb.Ehk ÖIRO nõuded sellised,et tuleb nii lasta,et looma enne laskmist mitte traumeerida.
noorus on ilus aeg