DNL kirjutas:Kas selgitaks keegi selle regulaatori tööpõhimõtte? Kuivõrd parandab ta laskeomadusi? Ja kas ma võiks tänu sellele kasutada relvas suuremat rõhku kui 200 bar? Näiteks 230bar - 110bar.
         Pildi leiate siit: 
http://www.field-target.ee/?class=image ... ig&id=4046 
 Regulaator pannakse selleks et kiirus jääks ühtlane.Ilma on peaaegu võimatu asja nii timmida, et kogu rõhkude vahemikus ei tõuseks keskel kiirus 5-10m/s ja siis jälle langeks enne lõppu.Kui palju see täpsust mõjutab sõltub tugevalt sellest kui kaugel märk on ,mida kaugemal seda suuremat stabiilsust meil vaja on.Alla 50m jääb see 10m/s kõikumine suht märkamatuks tegelikult.
    Mutriga otsa jätad luku poole ja pead talle leidma mingi torujupi toeks, et õhk teda vastu ballooni otsa ei suruks muidu on kohe asi rikutud  

 Seal sees on väike kuul 0,6mm mis on nagu klapp ja ilma puksita pressib ennast jäädavalt kinni.Puks peaks olema min 1mm seinapaksusega, sest ballooni õhk pressib päris suure jõuga regulaatorit otsa poole kuni 1,2tonni (vahetult peale lasku kui näiteks oled 250bar sisse ajanud)Regulaatori tagune kamber peaks olema min 20cm3 Fx balloon on seest 25mm ehk 1cm=4,9cm3 puks võiks siis olla 4-5 cm pikk.Mida suurem kamber jääb seda suuremaks saab max võimsust saab reguleerida.5cm piisab et cal.4,5 saada raske kuuliga 285-290 kiirus.Täpselt ei mäleta enam, katsetasin seda regulaatorit 2aastat tagasi Typhooni peal ja ilma ballooni auku puurimata kiirus kõikus 2-3m/s.Ostetud sai ta Gladiaatori tarbeks ja ei hakanud "hingamisauku" ballooni puurima.Kahjuks on asi siiamaani teostamata, sest ei leidnud tookord sellist kapilaartoru millega gladiaatori tagumise ballooni õhk juhtida esimesse ballooni eespoolt regulaatorit   
   Tehase poolt oli regulaator vist 130.barile timmitud,ise seda eriti torkida ei soovita kui pole võimalust mõõta mis rõhule ta jääb.Seda saab mõõta näiteks Cyclone,Gladiaatori tüüpi püssi balloonis kus manomeeter jääb reguleeritud kambri poole, või treida spets stend katsetamiseks.Ma ei reguleeriks seda üldse ilma erilise vajaduseta, sest tundub küll et kui lasen rõhu 100bar siis peaks nagu rohkem kordasid reguleeritud kambri täita saama, aga tegelikult see nii ei ole, et kui ilma reguta annab näiteks 100bar korral kiiruseks 280 siis regulaatoriga on kiirus oluliselt madalam tänu väiksemale kambrile.Kui suurendame regu kambrit siis kahaneb jälle suure ballooni maht ja jõuame samasse punkti 

 Alla 120-130 bari läheb ka õhukulu oluliselt suuremaks kui kõrgemate rõhkude juures ja tegelikult me lisalaske juurde ei saa nagu oletada võiks.See katsetamine on ammu venelaste poolt ära tehtud ja pole mõtet jalgratast leiutama hakata.Vaevalt sa viitsid uut suuremat klappi teha ja kõike õhukanaleid suuremaks puurida 
 Regulaator vajab pikemaajaliseks staabiilseks tõõks ühendamist välisõhuga, ehk ballooni  tuleb puurida väike 1-2mm  auk nii, et see jääks regulaatori kahe kummirõnga vahele.Eelnevalt muidugi testides kas meile soovitud kiirused ikka sellise eelkambri mahuga sobivad, sest pärast me enam eriti seda kambri mahtu suurendada vähendada ei saa  kui auk juba puuritud 
  Kui rahakott vähegi lubab siis mina soovitaks küll regulaatori paigaldamist, sest see annab väga stabiilse kiiruse(kui kiirus on õige siis loomulikult ka parema täpsuse) ja üldjuhul suureneb ka laskude arv tänu suuremale algrõhule.Ega seda regulaatorit ilmaasjata kõigile  sportmudelitele pole topitud  

 Näiteks Typhoonile ei pea ka tingimata manomeetrit panema, sest regulaatori tõõ lõppemise kuuleb ka kõrvaga  ära, mis annab meile märku et stabiilne kiirus on läbi ja aeg õhku laadida.Kui peale lasku enam "pssst" heli ei kuule siis regu ei tõõta ja on koguaeg avatud.
 Mitu bar täita? Mida rohkem bar sisse ajame seda suurema hulga laske muidugi saame 

 220bar on lubatud ja arvan et kui me 10% seda pidevalt ületame ei ole hullu midagi 

 Kui natuke arvutada, siis 2,5*3,14*220(bar)*39=67353 ehk 67tonni üritab 220bar korral ballooni pidevalt lõhki rebida 

 ja 240bari korral 73,5tonni.Võtame ballooni materjaliks  duuralumiiniumi 2024 (vene D16t) 
http://www.matweb.com/search/DataSheet.aspx?MatGUID=781ce4adb30c4d548320b0ab262a5d28&ckck=1 ja programmi pipe 
http://www.engineersedge.com/calculator ... t_calc.htm ja vaatame mida näitab kalkulaator 33X4mm duuralumiiniumi toru tõõrõhuks ja lõhkemiseks, panin varu 3x tõõrõhk tuleb 457bar ja lõhkeb 1427bar 

 Vaatame mis juhtub ballooni otsaga kus asub kummitihend, seal on toru ca  2,5x33mm 269bar tõõ ja 799lõhkeb.tegelikult on kummitihend pandud ballooni otsa selle mõttega, et kui ületada lubatud rõhk siis paisub  toru ots lahti ja  tihendi pressib välja, nn. kaitsemehanism, toru ei lõhke ja ka kork ei tohiks õra lennata.Paistab et varu on torul küllaga.100% pead ei anna muidugi FX ballooni materjali kohta, aga üldiselt neid sellest alumiiniumist tehakse 

Calkulaator annab muidugi hirmus suured numbrid, võibolla tuleks varu panna 4-5 kordne  

 Arvan et see 220 on balloonile kirjutatud just võhikute pärast, et nad sinna õle selle numbri sisse ei sumaks, sest Fx balloonid on algselt ikkagi mõeldud ilma reguta kasutamiseks ja 250+bariga laadides saame "igaveseks  täidetud" 

 balooni, sest siis ei jaksa haamer enam klappi lahti lüüa ja lasta ei saa  

  1,2tonnise surve all pole korki kaa eriti lihtne lahti keerata 
