sõiduk
-
- Postitusi: 1354
- Liitunud: E Okt 18, 2004 9:57 am
Niva OK kui viitsid ise vahel kõpitseda. Maanteeomadused ei kannata kriitikat aga seda parem seal kus teed lõpevad. Kütusekulu mõistlik. Esiistmed on nigu sitt ja valu. Ühe(kõrvalistuja oma siis ) viskasin välja raiskab ruumi. Juhi oma keevitasin kinni. Kaugus roolist parajaks ja kinni, seljatoekalle...ja kinni. Järgmine suvi viskan välja ja panen Istme sisse, mis seda nime väärt.
Mina panin uaz`ile mugavamad istmed sisse,tuli uued alumised raamid teha ja sai väga hea.Läbivus on ka väga hea,põder sai mööda liini alust võsa ja kändude vahelt ilusti välja toodud.Oskab äkki keegi öelda kas küttekulu saab uazikul kuidagi vähendada,äkki mõni muu karbuss peale panna või veel midagi.
mustlesk kirjutas:Mina panin uaz`ile mugavamad istmed sisse,tuli uued alumised raamid teha ja sai väga hea.Läbivus on ka väga hea,põder sai mööda liini alust võsa ja kändude vahelt ilusti välja toodud.Oskab äkki keegi öelda kas küttekulu saab uazikul kuidagi vähendada,äkki mõni muu karbuss peale panna või veel midagi.
Mul on porte uazikul zigulli karbuss koos õhupuahastajaga peal, tsipa aitab kulu vähemaks võtta. Kardinaalne variant on gaasiseade koos suure ballooniga kasti alla panna või hoopis diisel peale aretada
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Diisli peale on saanud ka juba mõelda,kuid sellega kah mõned probleemid.Mootor+paigaldamine+ekspertiis+registreerimine läheb umbes 15-20 tuhat maksma,selle raha eest saab päris mitu liitrit bensiini osta nii,et kas ongi mõtet vahetada kui sellega ainult nädala lõppudel jahil käia.Kas sul on volga mootor uazikul ja mis zigulli karpa sa panid?
Mul on kunagine kogemus ühe 24-01-ga, mille originaalmootorile oli vaz 2107-me karpa pandud. Põhimõtteliselt asi toimis ja kütuselkulu langes päris hulka, keskmine kulu oli sellisel külavahel raasimisel ca 8-10 juures. Mis ma miinuseks paneks, oli see, et kui astuda oli vaja, siis sellest 07 karpast jäi kuidagi väheks. Hakkas nagu hakkima ja ei jaksanud minna. Samas kui ökonoomselt kiirendada, siis oli kõik ok. Ma usun, et villisel on ikka vaja maastikul teinekord jõhkralt lolli jõudu ja äkki siis see sigulli karpa jääb kitsaskohaks. Aga kui mõni kasutab ja rahul on, siis miks ka mitte.Olemas kogemus ka ühe 24-02-ga, millel originaalkarpa, kulu keskmiselt 11-12. Maanteel sai selle 24-02-ga ka vabalt 10l/100km hakkama. Autole oli asendatud ekonomeer, mis oli ökonoomsuse otsimisel asendamatu abiline.
Mis diislisse puutub, siis päris mitmed on selle ehitamise tee ette võtnud ja sõidavad edukalt. Registreermise jms kulusid ma ei tea aga kipun arvama, et selleks, et rahaliselt nö nulli saada, peab päris hulka sõitma Ise ei hakkaks ümber ehitama, vaid kasutaks originaalset villist kogu tema hiilguses.
Üks popp masin on Isuzu Trooper, kannatab sellega päris maastikul ka käia ja kestab küll, kui peremehe kätt kenasti peal hoida. Jupid ei maksa ka hingehinda. Mul mõned tuttavad sõidavad ja on päris rahul olnud. Eks ta siuke robustne ja naljakas masin on aga ega villis ka just oma ebaspartalikkusega ei hiilga
Edu ehitamisel.
Mis diislisse puutub, siis päris mitmed on selle ehitamise tee ette võtnud ja sõidavad edukalt. Registreermise jms kulusid ma ei tea aga kipun arvama, et selleks, et rahaliselt nö nulli saada, peab päris hulka sõitma Ise ei hakkaks ümber ehitama, vaid kasutaks originaalset villist kogu tema hiilguses.
Üks popp masin on Isuzu Trooper, kannatab sellega päris maastikul ka käia ja kestab küll, kui peremehe kätt kenasti peal hoida. Jupid ei maksa ka hingehinda. Mul mõned tuttavad sõidavad ja on päris rahul olnud. Eks ta siuke robustne ja naljakas masin on aga ega villis ka just oma ebaspartalikkusega ei hiilga
Edu ehitamisel.
mustlesk kirjutas:Diisli peale on saanud ka juba mõelda,kuid sellega kah mõned probleemid.Mootor+paigaldamine+ekspertiis+registreerimine läheb umbes 15-20 tuhat maksma,selle raha eest saab päris mitu liitrit bensiini osta nii,et kas ongi mõtet vahetada kui sellega ainult nädala lõppudel jahil käia.Kas sul on volga mootor uazikul ja mis zigulli karpa sa panid?
Mootor 0n 24-10 oma ja karpa vana 03 oma.
Gaasiseade peaks aga ca 7 tonni maksma minema.
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
-
- Postitusi: 406
- Liitunud: E Okt 04, 2004 10:03 am
mustlesk kirjutas:.Oskab äkki keegi öelda kas küttekulu saab uazikul kuidagi vähendada,äkki mõni muu karbuss peale panna või veel midagi.
Hiljuti sattusin lugema mingisugust 4x4 foorumit vms ja sääl räägiti kõvasti uuest Uaaziku karburaatorist, mis pidavata kütusekulu hoidma 12-14 l/100. Ise pole kokkupuuteid olnud aga plaan on minna asja vähe uurima ... müügil (või vähemalt tellimisel) peaks neid olema tartus vana Autoringi vastas olevas vene ``loomade`` poes!
Kellel selles osas kogemusi andku aga teada
tuleb jaht või jaa?
Kui Volgal originaalkarbussil kõri kinni keerata võtab ka vähem kütet, kuid tümas minna ei jõua. Vaz karbussidest pane peale vana 2101 oma, milline avab mõlemad segukambrid mehhaaniliselt. Siis kannatab veel hädapärast sõita. G24 peal küll asi õigustas ennast selle karbussi vahetusega, kuid maastikul läheb raskeks. Kui liiga vähe peale saab, siis annad lapatsit rohkem ja selle tulemusel on kulu praktiliselt sama, auto edasi ei lähe ja endal närvid õhtal. Need trikid kõik siis ära katsetatud, kui "Bakuu" veel meie oli, kuid bensiini ei andnud.
ikka lõbusalt
03 karbuss on etem kui 01 oma, sest tal on teine kamber jämedam (suuremale mootorile arvestatud ikkagi). Mehaaniline ajam peaks olema kõigil DAAZidel. OZON-idel on teine kamber vaakumiga, aga nendega ei tahtnud isegi Ziguli enam edasi liikuda, mis siis veel Volga mootorist rääkida.
Aga too "uus" uaziku karbuss pole tõenäoliselt midagi muud kui Gaz 3102 (nn uus Volga, too kandiline) oma. Too oli põhimõtteliselt vana hea Weber (Ziguli noh) Volga mõõtudele sobivaks venitatuna. Ainult õhupuhasti kinnitus käis nagu K-del ikka, keskelt liblikmutriga.
Aga too "uus" uaziku karbuss pole tõenäoliselt midagi muud kui Gaz 3102 (nn uus Volga, too kandiline) oma. Too oli põhimõtteliselt vana hea Weber (Ziguli noh) Volga mõõtudele sobivaks venitatuna. Ainult õhupuhasti kinnitus käis nagu K-del ikka, keskelt liblikmutriga.
-
- Postitusi: 406
- Liitunud: E Okt 04, 2004 10:03 am
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: L Jaan 29, 2005 10:26 am
Jahiauto
Ostsin ka jahilkäimise auto Nissan PatroliGR 96.a.Olen oma ostuga väga rahul,enne käisin LC 95 millel polnud ka vigu,ainult et remondi peale läks sittaks raha(reduktorid,tagastange,kumme 4,jne,jne)Nüüdsel autol on 35" kummid all ja 20cm tõstet tehtud,oksatrossid,vints,nii et võib jahti pidada küll.
NB!!! Loomi olen sellega metsast toonud küll....nii sügavalt,kui ka väga pehmetest kohtadest,kinni pole veel õnnestunud jääda,aga eks hooaeg alles ees.
NB!!! Loomi olen sellega metsast toonud küll....nii sügavalt,kui ka väga pehmetest kohtadest,kinni pole veel õnnestunud jääda,aga eks hooaeg alles ees.