sõiduk

Õnnestunud jaht on hea eeltöö tulemus , kuidas teha ettevalmistusi ja mida jahil abivahenditena kasutada.
Vasta
Joosep Käba
Postitusi: 1354
Liitunud: E Okt 18, 2004 9:57 am

Postitus Postitas Joosep Käba »

Niva OK kui viitsid ise vahel kõpitseda. Maanteeomadused ei kannata kriitikat aga seda parem seal kus teed lõpevad. 8) Kütusekulu mõistlik. Esiistmed on nigu sitt ja valu. Ühe(kõrvalistuja oma siis :D ) viskasin välja raiskab ruumi. Juhi oma keevitasin kinni. Kaugus roolist parajaks ja kinni, seljatoekalle...ja kinni. Järgmine suvi viskan välja ja panen Istme sisse, mis seda nime väärt.
mustlesk
Postitusi: 635
Liitunud: N Dets 02, 2004 1:48 pm

Postitus Postitas mustlesk »

Mina panin uaz`ile mugavamad istmed sisse,tuli uued alumised raamid teha ja sai väga hea.Läbivus on ka väga hea,põder sai mööda liini alust võsa ja kändude vahelt ilusti välja toodud.Oskab äkki keegi öelda kas küttekulu saab uazikul kuidagi vähendada,äkki mõni muu karbuss peale panna või veel midagi.
Kasutaja avatar
honkomees
Postitusi: 2969
Liitunud: P Mär 14, 2004 4:13 pm

Postitus Postitas honkomees »

mustlesk kirjutas:Mina panin uaz`ile mugavamad istmed sisse,tuli uued alumised raamid teha ja sai väga hea.Läbivus on ka väga hea,põder sai mööda liini alust võsa ja kändude vahelt ilusti välja toodud.Oskab äkki keegi öelda kas küttekulu saab uazikul kuidagi vähendada,äkki mõni muu karbuss peale panna või veel midagi.

Mul on porte uazikul zigulli karbuss koos õhupuahastajaga peal, tsipa aitab kulu vähemaks võtta. Kardinaalne variant on gaasiseade koos suure ballooniga kasti alla panna või hoopis diisel peale aretada
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
mustlesk
Postitusi: 635
Liitunud: N Dets 02, 2004 1:48 pm

Postitus Postitas mustlesk »

Diisli peale on saanud ka juba mõelda,kuid sellega kah mõned probleemid.Mootor+paigaldamine+ekspertiis+registreerimine läheb umbes 15-20 tuhat maksma,selle raha eest saab päris mitu liitrit bensiini osta nii,et kas ongi mõtet vahetada kui sellega ainult nädala lõppudel jahil käia.Kas sul on volga mootor uazikul ja mis zigulli karpa sa panid?
Kasutaja avatar
hendrik
Postitusi: 890
Liitunud: R Veebr 04, 2005 10:33 am

Postitus Postitas hendrik »

Mul on kunagine kogemus ühe 24-01-ga, mille originaalmootorile oli vaz 2107-me karpa pandud. Põhimõtteliselt asi toimis ja kütuselkulu langes päris hulka, keskmine kulu oli sellisel külavahel raasimisel ca 8-10 juures. Mis ma miinuseks paneks, oli see, et kui astuda oli vaja, siis sellest 07 karpast jäi kuidagi väheks. Hakkas nagu hakkima ja ei jaksanud minna. Samas kui ökonoomselt kiirendada, siis oli kõik ok. Ma usun, et villisel on ikka vaja maastikul teinekord jõhkralt lolli jõudu ja äkki siis see sigulli karpa jääb kitsaskohaks. Aga kui mõni kasutab ja rahul on, siis miks ka mitte.Olemas kogemus ka ühe 24-02-ga, millel originaalkarpa, kulu keskmiselt 11-12. Maanteel sai selle 24-02-ga ka vabalt 10l/100km hakkama. Autole oli asendatud ekonomeer, mis oli ökonoomsuse otsimisel asendamatu abiline.
Mis diislisse puutub, siis päris mitmed on selle ehitamise tee ette võtnud ja sõidavad edukalt. Registreermise jms kulusid ma ei tea aga kipun arvama, et selleks, et rahaliselt nö nulli saada, peab päris hulka sõitma :wink: Ise ei hakkaks ümber ehitama, vaid kasutaks originaalset villist kogu tema hiilguses.
Üks popp masin on Isuzu Trooper, kannatab sellega päris maastikul ka käia ja kestab küll, kui peremehe kätt kenasti peal hoida. Jupid ei maksa ka hingehinda. Mul mõned tuttavad sõidavad ja on päris rahul olnud. Eks ta siuke robustne ja naljakas masin on aga ega villis ka just oma ebaspartalikkusega ei hiilga :D

Edu ehitamisel.
Kasutaja avatar
honkomees
Postitusi: 2969
Liitunud: P Mär 14, 2004 4:13 pm

Postitus Postitas honkomees »

mustlesk kirjutas:Diisli peale on saanud ka juba mõelda,kuid sellega kah mõned probleemid.Mootor+paigaldamine+ekspertiis+registreerimine läheb umbes 15-20 tuhat maksma,selle raha eest saab päris mitu liitrit bensiini osta nii,et kas ongi mõtet vahetada kui sellega ainult nädala lõppudel jahil käia.Kas sul on volga mootor uazikul ja mis zigulli karpa sa panid?

Mootor 0n 24-10 oma ja karpa vana 03 oma.
Gaasiseade peaks aga ca 7 tonni maksma minema.
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
saialõikaja
Postitusi: 406
Liitunud: E Okt 04, 2004 10:03 am

Postitus Postitas saialõikaja »

mustlesk kirjutas:.Oskab äkki keegi öelda kas küttekulu saab uazikul kuidagi vähendada,äkki mõni muu karbuss peale panna või veel midagi.


Hiljuti sattusin lugema mingisugust 4x4 foorumit vms ja sääl räägiti kõvasti uuest Uaaziku karburaatorist, mis pidavata kütusekulu hoidma 12-14 l/100. Ise pole kokkupuuteid olnud aga plaan on minna asja vähe uurima ... müügil (või vähemalt tellimisel) peaks neid olema tartus vana Autoringi vastas olevas vene ``loomade`` poes!

Kellel selles osas kogemusi andku aga teada :wink:
tuleb jaht või jaa?
aivar00
Postitusi: 3263
Liitunud: K Juun 16, 2004 2:09 pm

Postitus Postitas aivar00 »

Kui Volgal originaalkarbussil kõri kinni keerata võtab ka vähem kütet, kuid tümas minna ei jõua. Vaz karbussidest pane peale vana 2101 oma, milline avab mõlemad segukambrid mehhaaniliselt. Siis kannatab veel hädapärast sõita. G24 peal küll asi õigustas ennast selle karbussi vahetusega, kuid maastikul läheb raskeks. Kui liiga vähe peale saab, siis annad lapatsit rohkem ja selle tulemusel on kulu praktiliselt sama, auto edasi ei lähe ja endal närvid õhtal. Need trikid kõik siis ära katsetatud, kui "Bakuu" veel meie oli, kuid bensiini ei andnud.
ikka lõbusalt
vana sokk
Postitusi: 144
Liitunud: E Nov 22, 2004 3:32 pm

Postitus Postitas vana sokk »

Uazile paigaldati 2,3liitriline diisel aga milline kast jäi ei tea momendil öelda aga ühel jahimehel on selline masin.Neid mootoreid paigaldas remondiettevõte mis asus põlvamaal Rahumäel.
võimalikult suurem ports
Pauli
Postitusi: 1291
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:03 pm

Postitus Postitas Pauli »

03 karbuss on etem kui 01 oma, sest tal on teine kamber jämedam (suuremale mootorile arvestatud ikkagi). Mehaaniline ajam peaks olema kõigil DAAZidel. OZON-idel on teine kamber vaakumiga, aga nendega ei tahtnud isegi Ziguli enam edasi liikuda, mis siis veel Volga mootorist rääkida.
Aga too "uus" uaziku karbuss pole tõenäoliselt midagi muud kui Gaz 3102 (nn uus Volga, too kandiline) oma. Too oli põhimõtteliselt vana hea Weber (Ziguli noh) Volga mõõtudele sobivaks venitatuna. Ainult õhupuhasti kinnitus käis nagu K-del ikka, keskelt liblikmutriga.
Kasutaja avatar
honkomees
Postitusi: 2969
Liitunud: P Mär 14, 2004 4:13 pm

Postitus Postitas honkomees »

mossega nõus ja mul pole küll uazik jõupuudusse jäänd, isegi kultivaatori olen talle taha pand, kui aiatraktor end sisse tükkis kaevama. Muidugi rasketes oludes võtab ikka kütust, aga norm tingimustes annab zigulli karpa kokkuhoidu
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
saialõikaja
Postitusi: 406
Liitunud: E Okt 04, 2004 10:03 am

Postitus Postitas saialõikaja »

honkomees kirjutas: norm tingimustes annab zigulli karpa kokkuhoidu


Oot palju see umbes boonust teeb, ehk mitu toopi sajale läheb? lugesin küll eestpoolt, aga ei leidnud konkreetseid numbreid :roll: äkki magasin lihtsalt maha :oops:
tuleb jaht või jaa?
mustlesk
Postitusi: 635
Liitunud: N Dets 02, 2004 1:48 pm

Postitus Postitas mustlesk »

Ma ei ole veel karpasid võrrelnud,sellepärast küsin.Kas zigulli karpa läheb otse peale või tuleb vahetükk teha?
Kasutaja avatar
honkomees
Postitusi: 2969
Liitunud: P Mär 14, 2004 4:13 pm

Postitus Postitas honkomees »

Ega ma enam täpselt mäleta, uazikuga sõidan viimasel ajal vaid talupõldudel. Oli vist nii et 15-16 l pealt sain 12-13 l peale. Peale istub karpa otse.
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Y60 Patrol GR
Postitusi: 32
Liitunud: L Jaan 29, 2005 10:26 am

Jahiauto

Postitus Postitas Y60 Patrol GR »

Ostsin ka jahilkäimise auto Nissan PatroliGR 96.a.Olen oma ostuga väga rahul,enne käisin LC 95 millel polnud ka vigu,ainult et remondi peale läks sittaks raha(reduktorid,tagastange,kumme 4,jne,jne)Nüüdsel autol on 35" kummid all ja 20cm tõstet tehtud,oksatrossid,vints,nii et võib jahti pidada küll.

NB!!! Loomi olen sellega metsast toonud küll....nii sügavalt,kui ka väga pehmetest kohtadest,kinni pole veel õnnestunud jääda,aga eks hooaeg alles ees.
Vasta