sõiduk
sõiduk
mis masinaid siin keegi jahilkäikudel kasutab ?
lasete äkki suure sea maha, millega ära toote?
ise käin audi 80 b4 tdi-ga jahil :p
on ikka teine ära kriibitud okste poolt küll
ja kipub ikka loodusele alla jääma, see aasta juba 2 korda põhjapeal kinni istund, krt peab ikka maasturi ka ära ostma!
kesikupunn läheb ikka pagassi ära!
lasete äkki suure sea maha, millega ära toote?
ise käin audi 80 b4 tdi-ga jahil :p
on ikka teine ära kriibitud okste poolt küll
ja kipub ikka loodusele alla jääma, see aasta juba 2 korda põhjapeal kinni istund, krt peab ikka maasturi ka ära ostma!
kesikupunn läheb ikka pagassi ära!
hmm no hea küsimis ... ilmselt on ikka asi nii et mida kallim maastur seda parem. no tegelikult nii pole küll õige aga fakt on see et vene masin on vene oma ja kui rahakott vähegi kannatab siis oleks ikka mõtekas osta mingi lääne maastur kastiga (5 kohta ja kast). meil on kasutusel mingi nissan ei saa öelda et oleks midagi halba kuid vene päritolu masinad istuvad sageli sees kohtades kus sellega on just läbi sõidetud
- 4x4 Urukoer
- Postitusi: 89
- Liitunud: E Nov 24, 2003 7:19 pm
-
- Postitusi: 2633
- Liitunud: R Okt 03, 2003 9:50 pm
endal väiksemat sorti maastur. üldjuhul lahti lükkamata teedel sõites probleeme ei ole. läheb läbi nii mis mühiseb. ja ka põldudel. on ka traktorit kraavist välja tõmmatud. kinni olen jäänud vaid siis, kui hooga sai sula lume valli põrutatud ja neli ratast õhus oli Aga korralik maastur kuluks ära küll. ja hea kui veel kastiga oleks.
ah jaa. endal siis Audi 90 quattro.
ah jaa. endal siis Audi 90 quattro.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: R Mär 12, 2004 8:41 pm
seda niva ja diisli asja uuri sealt.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=40
jätame selle foorumi õliseks tegematta!
http://www.ladaklubi.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=40
jätame selle foorumi õliseks tegematta!
hetkel on metsas käimiseks villis, läbivuse koha pealt eriti nuriseda ei saa,kohtades kus mina sõidan on nii mõnigi lääne maastur hätta jäänud,aga muidugi kõik oleneb pigem sellest nagu keegi eespool mainis kes pulkade taga on ja kumm peab korralik all olema, korralik lääne kastikas on hea asi küll,aga kui sellega metsas käia siis on unes ka rahatähed silme ees, villisest juba kahju ei hakka,puuduseks on muidugi suur bensu kulu,ainuüksi eelmine nädal sai kahe kilo eest jahilkäiguga kütust läbi põletada,paneb veidi mõtlema a mis teha.
243win
Kui mõelda, milline peab jahiauto olema, siis
1. Mida lühem teljevahe, seda parem läbivus -see on just Niva, selle lühikese variandi ja ilma kastita plussiks
2. Mida kergem, seda parem. Ei vaju sisse ja vajadusel saab inimjõul välja aidata.
3. Mida kõrgem, seda parem. Selles osas on hea nt kastiga UAZ ja mitmed lääne pillid, nt Toyota, sildade peal on veel hulk tühja maad ja sildu jõuab läbi lume lükata ning põhja peale kinni ei jää.
4. Kitsas kumm on plussiks, lõikab läbi kõva pinnaseni ja vähem kummi ees lükata. Vene masinad on siin eesotsas
5. Kõikvõimalikud difriblokid, nii sildade vahelised (on enamusel maasturitel kui mõned linnamaasturid välja jätta) kui silladifriblokid (Venelasel pole, lääne omadel on enamasti müstilise hinnaga lisavarustuses).
Seega jääb lääne maasturite plussiks suurem võimsus, hind ja ka mõningal määral vastupidavus (kuna ekstreemis lagunevad kõik).
Läbivuse koha pealt ütleb kogemus küll, et Niva läheb sealt läbi kus mingi Nissan Patrol või Subaru Forester sees istub. Meil on paar meest, kes tänavasõitu teevad sellise üle poole milli jeebiga ja jahiautoks on ostnud Niva - ikka läbivuse ja hinna pärast. Ei taha keegi ju kallist autot iga nädal üle värvida Üks mees vahetas Patroli Niva vastu ja ütleb, et Patrol vajus tal kodu juures hange ja jäi, Niva tuleb ise välja, kui muidu ei saa, siis väheke labidaga aidata. (Tal sihuke koht, kus alati on tuisand)
Ise otsiks küll mingi lühikese, kerge, askeetliku lääne maasturi, aga ainuke mis kunagi müügil oli, oli Suzuki Jimmy. Kõige rohkem näeb minu unistuste jahiauto moodi välja VW sõjaväejeep, mis kaitseväel on, aga sellist pole poest saada. Kui olen automüügifirmades rääkind, millist masinat vajan, siis on ikka öeldud, et sellist pole tootmises (tsiviilile)
1. Mida lühem teljevahe, seda parem läbivus -see on just Niva, selle lühikese variandi ja ilma kastita plussiks
2. Mida kergem, seda parem. Ei vaju sisse ja vajadusel saab inimjõul välja aidata.
3. Mida kõrgem, seda parem. Selles osas on hea nt kastiga UAZ ja mitmed lääne pillid, nt Toyota, sildade peal on veel hulk tühja maad ja sildu jõuab läbi lume lükata ning põhja peale kinni ei jää.
4. Kitsas kumm on plussiks, lõikab läbi kõva pinnaseni ja vähem kummi ees lükata. Vene masinad on siin eesotsas
5. Kõikvõimalikud difriblokid, nii sildade vahelised (on enamusel maasturitel kui mõned linnamaasturid välja jätta) kui silladifriblokid (Venelasel pole, lääne omadel on enamasti müstilise hinnaga lisavarustuses).
Seega jääb lääne maasturite plussiks suurem võimsus, hind ja ka mõningal määral vastupidavus (kuna ekstreemis lagunevad kõik).
Läbivuse koha pealt ütleb kogemus küll, et Niva läheb sealt läbi kus mingi Nissan Patrol või Subaru Forester sees istub. Meil on paar meest, kes tänavasõitu teevad sellise üle poole milli jeebiga ja jahiautoks on ostnud Niva - ikka läbivuse ja hinna pärast. Ei taha keegi ju kallist autot iga nädal üle värvida Üks mees vahetas Patroli Niva vastu ja ütleb, et Patrol vajus tal kodu juures hange ja jäi, Niva tuleb ise välja, kui muidu ei saa, siis väheke labidaga aidata. (Tal sihuke koht, kus alati on tuisand)
Ise otsiks küll mingi lühikese, kerge, askeetliku lääne maasturi, aga ainuke mis kunagi müügil oli, oli Suzuki Jimmy. Kõige rohkem näeb minu unistuste jahiauto moodi välja VW sõjaväejeep, mis kaitseväel on, aga sellist pole poest saada. Kui olen automüügifirmades rääkind, millist masinat vajan, siis on ikka öeldud, et sellist pole tootmises (tsiviilile)
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Me kasutame jahilkäimiseks vanat mercedese g-klassi. Sel on olemas kõik eelmainitud plussid, hind oli mõistlik ja kvaliteet ning vastupidavus on loomulikult esmaklassilised. Mõned aastad tagasi juhtusin lugema ühte offroadi ajakirja, mille testis näitas just seesama vana g-klass hummerist paremaid maastikuläbimisomadusi! põhisüü selles on manuaalsetel difrilukkudel mis targal kasutamisel veavad kõikvõimalikust solgist läbi.