
sõiduk
Re: sõiduk
kakuke kirjutas:Selle vastu aitab kõrgema rehvi allakruvimine.
Alati pole selleks koopas ruumi ja üldse, metsapill on LC90 ja vanemad

Re: sõiduk
sooviku kirjutas:Uuel peaks lukustus olemas olema vist.Olen isegi praeguse Vitaraga sedasi diagonaalis ratastega kõõlunud.
Vahet pole, kas diagonaalis- või samapoole rattad. Diffrilukuga jääd paigale siis, kui kama kumb esimene ja kama kumb tagumine ratas ringi käib.
Üldiselt aga rahvatarkus õpetab, et mida rohkem su autol lukustusi ja muid vidinaid küljes, seda kaugemale peab ükskord su järgi traktor sõitma

Ise otsustasin vintsi kasuks, sest see on ainus vidin, mis võib aidata, kui kõhu peal turnima jääd!
-
- Postitusi: 2633
- Liitunud: R Okt 03, 2003 9:50 pm
Re: sõiduk
Vanematel Vitaratel oli lukustus kangist. ise liikusin 3 aastat vist 2007a väljalaske Vitaraga. Sellel lülitused elektroonilised ja see oli küll teinekord paras nuhtlus. Kui olid paksu lumme sõitnud ja mõtlesid, et võiks lukustuse sisse lülitada, siis juhtus päris tihti, et jäi neutraali peale kinni. Ma ei tea, kas tal on mingi klapp kuskil põhja all või millest see tingitud oli, aga iga kord aitas neutraali pealt ära saada põhjaaluse tühjaks kaevamine või auto ääre peal kõõlumine ja kõigutamine, kuniks põhja all vaba ruumi tekkis. Igatahes paras keberniit.
Tegemist oli manuaaliga, automaadi kohapealt ei oska kaasa rääkida. Sõitsin üle 120000km ja peale korralise hoolduse polnud vaja muud selle auto juures teha.
Tegemist oli manuaaliga, automaadi kohapealt ei oska kaasa rääkida. Sõitsin üle 120000km ja peale korralise hoolduse polnud vaja muud selle auto juures teha.
Re: sõiduk
jyri kirjutas:sooviku kirjutas:Uuel peaks lukustus olemas olema vist.Olen isegi praeguse Vitaraga sedasi diagonaalis ratastega kõõlunud.
Vahet pole, kas diagonaalis- või samapoole rattad. Diffrilukuga jääd paigale siis, kui kama kumb esimene ja kama kumb tagumine ratas ringi käib.
Üldiselt aga rahvatarkus õpetab, et mida rohkem su autol lukustusi ja muid vidinaid küljes, seda kaugemale peab ükskord su järgi traktor sõitma.
Ise otsustasin vintsi kasuks, sest see on ainus vidin, mis võib aidata, kui kõhu peal turnima jääd!

Re: sõiduk
El.lülitus tahab piduri ja siduri põhja vajutust kui lülitad. Mul ka ükskord juhtus nii ja sai siis uuritud mis viga. See siis aeglusti puhul oli.
- raindrenkhan
- Postitusi: 219
- Liitunud: K Mär 26, 2008 10:26 pm
Re: sõiduk
Kas keegi kasutab ka sellist masinat jahil käimiseks? Peaks olema esi ja taga difrilukustusega
http://www.youtube.com/watch?v=CsixMfTZsvg
http://www.youtube.com/watch?v=CsixMfTZsvg
Jaht ilma koerata on justkui saun ilma õluta
Re: sõiduk
[/quote]
Vahet pole, kas diagonaalis- või samapoole rattad. Diffrilukuga jääd paigale siis, kui kama kumb esimene ja kama kumb tagumine ratas ringi käib.
Üldiselt aga rahvatarkus õpetab, et mida rohkem su autol lukustusi ja muid vidinaid küljes, seda kaugemale peab ükskord su järgi traktor sõitma
.
Ise otsustasin vintsi kasuks, sest see on ainus vidin, mis võib aidata, kui kõhu peal turnima jääd![/quote]
Tahtsid vist öelda, et difrilukuta?
Vahet pole, kas diagonaalis- või samapoole rattad. Diffrilukuga jääd paigale siis, kui kama kumb esimene ja kama kumb tagumine ratas ringi käib.
Üldiselt aga rahvatarkus õpetab, et mida rohkem su autol lukustusi ja muid vidinaid küljes, seda kaugemale peab ükskord su järgi traktor sõitma

Ise otsustasin vintsi kasuks, sest see on ainus vidin, mis võib aidata, kui kõhu peal turnima jääd![/quote]
Tahtsid vist öelda, et difrilukuta?

Re: sõiduk
Difrilukuga vaevalt kõlkuma jääd, seda ikka haldeksiga juhtub 

Pole looma, pole probleemi!
Re: sõiduk
jyri kirjutas:sooviku kirjutas:Uuel peaks lukustus olemas olema vist.Olen isegi praeguse Vitaraga sedasi diagonaalis ratastega kõõlunud.
Vahet pole, kas diagonaalis- või samapoole rattad. Diffrilukuga jääd paigale siis, kui kama kumb esimene ja kama kumb tagumine ratas ringi käib.
Üldiselt aga rahvatarkus õpetab, et mida rohkem su autol lukustusi ja muid vidinaid küljes, seda kaugemale peab ükskord su järgi traktor sõitma.
Ise otsustasin vintsi kasuks, sest see on ainus vidin, mis võib aidata, kui kõhu peal turnima jääd!
Tehke omale nüüd erinevused selgeks, mis difrilukust me hetkel räägime? Kui räägime keskdifferentsiaali lukustamisest, siis pole tõesti vahet, kui ühepoole ratas õhus - sisuliselt on "maastur" 2WD ja seda diagonaalis. Keskdiffer lukustab vaid, läbi vahekasti, mõlemad kardaanid, et mõlemad sillad hakkaksid pöörlema võrdses kiiruses, kui nendes difrites puudub "midaiganeslukk", siis veab vaid kergemas olekus ratas(ad). Kuid kui me räägime esi- või tagadifri lukust, siis veavad mõlemad selle silla rattad, ka see mis õhus ripub (on mehhaaniliselt/vaakumiga, elektriliselt, kui ka "hõõrdketastega" lülitatavaid). Hõõrdketastega ehk LSD (Limited Slip Diferential) haagib teise ratta järele, kui kergem (õhus olev ntx.) läbilibisema hakkab. (Ntx. paljudele ainult offroadi tegevatele maasturitele tehakse taha nn. keevislukk, et oleks pidev lukusasendis tagasild).
P.S Keegi tõi küsimuse G Mersu kohta - peale auto oma raskuse on väga tegija maastikul ja sel peaks peal olema lausa kõik 3 lukku - esi-, kesk-, ja tagalukk (äkki olenes aastast?).
P.S.S Foorumalne Andrus Michelis on väga kaua selle asjaga käsikäes käinud, oskab mind kindlasti täiendada/parandada.
Re: sõiduk
Kõik õige, aga unustasid ära piduritega toimiva "luku"
Kaasaegsetemal autodel päris levinud, kaasaarvatud LC 120. St. et hakatakse pidurdama väiksema pidamisega(õhus olevat) ratast.

Re: sõiduk
Minu mälu järgi kui kunagi sai foorumlaste rebasejahti tehtud ja Feen majutas meid Tartus omas korporatsioonis, siis Sassil oli justnimelt uus automaatkastiga Vitara. Mis tal nüüd on ma ei tea - sellest ikka palju aastaid möödas. Lukustuse osas rääkis Tiit aga asjad täpselt ära.
Kastikatel kasutatakse keskdifri asemel torsioni - st. keskdiffer on pidevalt nn. lukus. Sellepärast 4 - veoga sõites paljud küsivad miks auto manööverdades juskui sillad kinni poob. Samas maastikul annab see eelise. Kõik süsteemid, millistel toimuvad lülimised elektriliselt või vaakumiga on minu arvates jamad - mehhaaniline kõikse parem. Jääd kinni, tõmbad kangi sisse ja asi toimib. Näiteks Hiluxil võib ilma sidurdamata kasvõi 100 km/h neliveo sisse või välja lülida - tehase manuaal lubab.
Samas kas neid kõiki lisasid on vaja (Jyri märkus väga õige - enda nahal ka järgi prooovitud traktori kohapealt
)
Samas aga kukkudes kraavi kaldal tavalisel heinamaal ühe esirattaga kopraurgu sain tänu tagasilla difri lukule auto omal jõul välja.
Põhjatusse mudamülkasse või nagu raindrenkhan klipi pani - ei roni ükski jahimees kellel kõrvade vahel midagi on. See lõbu jäägu ikka offroaderitele
Kastikatel kasutatakse keskdifri asemel torsioni - st. keskdiffer on pidevalt nn. lukus. Sellepärast 4 - veoga sõites paljud küsivad miks auto manööverdades juskui sillad kinni poob. Samas maastikul annab see eelise. Kõik süsteemid, millistel toimuvad lülimised elektriliselt või vaakumiga on minu arvates jamad - mehhaaniline kõikse parem. Jääd kinni, tõmbad kangi sisse ja asi toimib. Näiteks Hiluxil võib ilma sidurdamata kasvõi 100 km/h neliveo sisse või välja lülida - tehase manuaal lubab.
Samas kas neid kõiki lisasid on vaja (Jyri märkus väga õige - enda nahal ka järgi prooovitud traktori kohapealt

Samas aga kukkudes kraavi kaldal tavalisel heinamaal ühe esirattaga kopraurgu sain tänu tagasilla difri lukule auto omal jõul välja.
Põhjatusse mudamülkasse või nagu raindrenkhan klipi pani - ei roni ükski jahimees kellel kõrvade vahel midagi on. See lõbu jäägu ikka offroaderitele

ikka lõbusalt
Re: sõiduk
aivar00 kirjutas:Minu mälu järgi kui kunagi sai foorumlaste rebasejahti tehtud ja Feen majutas meid Tartus omas korporatsioonis, siis Sassil oli justnimelt uus automaatkastiga Vitara. Mis tal nüüd on ma ei tea - sellest ikka palju aastaid möödas ...
Ega see, kui Pauli sõitis siis ziguliga ja sõidab tänagi selle sama masinaga, ei tähenda veel seda, et teistel see sedasi käia võiks.

Kahtluse korral jäta sõrm sirgeks !!!
Re: sõiduk
-Imre- kirjutas:Kõik õige, aga unustasid ära piduritega toimiva "luku"Kaasaegsetemal autodel päris levinud, kaasaarvatud LC 120. St. et hakatakse pidurdama väiksema pidamisega(õhus olevat) ratast.
LC120-l oli suureks "piduriks" kaugemale jõuda, tema "üliagar" veojõukontroll. Keksdifri lukustamisega sai seda päris palju maha võtta, et üldse kuhugi jõuda

Re: sõiduk
Kakuke siin levitab alatut laimu. Ei sõida sama masinaga, kere läks mingi hetk vahetusse 

Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.