Hanno kirjutas:Sikupilli kõik klienditeenindajad said ülesande Jahipauna kliendikaardi tingimused pähe õppida. Vabandan arusaamatuste pärast.
See on tüüpiline Eesti klienditeenindaja musternäide. Ainuke, mis peale oma selget ämbrit välja suudetakse pakkuda on see, et proovime järgmine kord natuke paremini teha ja vabandame. Aga miks te ei arvesta / kompenseeri seda, et külastaja kulutas
OMA VABA AEGA teie poe külastamiseks, kulutas selleks
OMA RAHA (KÜTUST) JNE, et tulla tegema temale ootuspärast tehingut, mida kaupmees kodulehel välja reklaamis. See tehing jäi aga ära ainult väga lihtsal põhjusel - kuna kaupmehe "organisatsioon" lonkab mitut jalga.
Ja kogu selle kliendisuhteämbri kompensatsiooniks on ainult teade - järgmine kord proovime paremini! Miks see klienti peaks huvitama, mis teie proovite. Klient on kahju kandnud. Kus jääb siin reaalne kliendikulude kompensatsiooni pakkumine:
1) "Teeme järgmisele Teie ostule 20% alla ja vabandame sügavalt selle meiepoolse eksituse pärast!"
2) "Vabandame ja saate meiepoolseks kompensatsiooniks 10€-se kinkekaardi".
Selline on normaalne ootuspärane klienditeeninduse tase enda ämbri puhul! Mitte ei ole vaja targutada "kuninglikust kliendist".
Minu enda case - 2x käisin seal Sikupilli poes, tahtsin näha ca. 4k maksvat Merkeli relva. Üks kord ikka anti riiulist kätte ja paluti edasised küsimused siis mingile meilile saata "Vaata seda sealt kodulehelt, tead küll!". Teinekord öeldi ainult, et saatke meie meilile päring. Meil jäi saatmata ja sealt poes jääb relv kindlasti ostmata.
PS! Aususe huvides pean ütlema, et nagunii langeb ilmselt valik B97 kasuks.