õli
Kui mõtled enne kalibreerimist õlitamist, siis meil kättesaadavatest õlidest sobib minu meelest väga hästi WÜRTHi HHS 2000. Pihustad karvu mitteajavale lapile ja rullid kesti selle peal. Nagu kirjad ütlevad, on tegemist head nakkevõimet ja survet taluva määrdega. Kuigi mul on olemas ka LEE spets. määre, eelistan ülalnimetatut.
Ise olen enne kalibreerimist kasutanud Hornady spets. määret (valge plöga topsis) ja peale laadimist olen selle määdre sealt kaltsuga eemaldanud. Vihmaga tikuvad oksüdeeruma muidu ja igasugune praht kleepub ka kergelt külge. Peale puhastamist olen pihustanud peale õrna kihi Addinol täis sünt. relvaõli ja on väga hea saanud.
Kahtluse korral jäta sõrm sirgeks !!!
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: E Nov 22, 2004 11:57 am
kakuke kirjutas:Ise olen enne kalibreerimist kasutanud Hornady spets. määret (valge plöga topsis) ja peale laadimist olen selle määdre sealt kaltsuga eemaldanud. Vihmaga tikuvad oksüdeeruma muidu ja igasugune praht kleepub ka kergelt külge. Peale puhastamist olen pihustanud peale õrna kihi Addinol täis sünt. relvaõli ja on väga hea saanud.
Just sel põhjusel kasutan ma kohe eelpool nimetet täissünt. kohe ja igasugune täiendav puhastamine ja õlitamine jääb ära!
Küsiks siia ,et kas vedelama õli kasutamine kestade õlitamisel mõjutab ka kalibreerimise tulemust.Pean silmas seda,et need spetsiaalsed plögad on nõks paksemad,kui pihustatav täissünt ja mõte liigub selles suunas,et vedelam õli jätab kestale õhema kihi kesta ja matriitsi seina vahele ja kesta surutakse vähem kokku ja kest ei pruugi nii lobedalt padrunipessa minna. 

Ei ole küll täheldanud,et miskit halba oleks. Kasutan, nagu teada, paljukirutud LEE pressi ja matriitse(hülsi kogu pikkuses kalibreerijaga). Kalibreerimine on kerge, ja kui hülsi suu krassid kergelt freesit, läheb padrun imekergelt rauda, nii, et ainult padruni kilina järgi tunned selle rauda minekut.
Lisaks veel, et see HHS 2000 peale pihustamist muutub mõne hetkega just selliseks kleepuvaks, meetaoliseks, nagu tarvis.
Lisaks veel, et see HHS 2000 peale pihustamist muutub mõne hetkega just selliseks kleepuvaks, meetaoliseks, nagu tarvis.
ükskord laadima hakates selgus, et spetspasta on kadunud asjade nimekirjas.....läksin ja vaatasin mida libedat majapidamises on....leidsin kahetaktilise õli ja hakkasin sellega libestama....ja libestan siiamaani sest:
*püssirauda sattudes on just see õlitüüp projekteeritud kokku puutuma otsese tulega...ja pärast seda liigub kolv (või kuul mis seal vahet on) raud vastu rauda....
*ei ole osanud leida spetspastade/õlidele ühtegi head sisulist põhjendust miks just see selle töö jaoks nii hea on....ehk keegi teab...ja palun mitte turundust vaid sisu siiski....
PS. siit edasi mõeldes olen hakanud ka vinditoru puhastama kahetaktilise õliga....
*püssirauda sattudes on just see õlitüüp projekteeritud kokku puutuma otsese tulega...ja pärast seda liigub kolv (või kuul mis seal vahet on) raud vastu rauda....
*ei ole osanud leida spetspastade/õlidele ühtegi head sisulist põhjendust miks just see selle töö jaoks nii hea on....ehk keegi teab...ja palun mitte turundust vaid sisu siiski....
PS. siit edasi mõeldes olen hakanud ka vinditoru puhastama kahetaktilise õliga....
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: E Nov 22, 2004 11:57 am
Õliga ei puhastata rauda, õli suudab mingil määral neutraliseerida rauas happelist keskkonda ja määrida relva liikuvaid detaile (lukku) . Õliga suudad küll mingi osa tahmast rauast välja saada aga see on ka kõik. Vasekihile rauas ei tee õli midagi ja selle all jätkuvad sul kõik halvad protsessid...
Ära mõtle jalgratast välja, puhasta raud puhastusainete/ solventide või vahuga ja kasuta õli, r el v a õ l i raua konserveerimiseks ja liikuvate osade määrimiseks!
Ära mõtle jalgratast välja, puhasta raud puhastusainete/ solventide või vahuga ja kasuta õli, r el v a õ l i raua konserveerimiseks ja liikuvate osade määrimiseks!