sõiduk
Mnjah ütleks selliste rahanumbrite lugemise peale meil mõnigi mees. Teist jahihooaega sõidame 7 kohalise Volvo L3314 sorti masinaga, mille soetamisvääring oli 25 ooo.-EEK-i. Siiani vahetatud ainult üks tagumine rattalaager ja tehtud iluravi. Masin on saanud ikka tõsist katsumist kõikidel üld ja pundijahtidel ning siiani ei ole saanud sellise riistaga sõita mille vastu välja vahetaks. Loomulikult, et sõita saaks käib ju põhisõnana -- hooldus. Vaatasin just paar päeva tagasi ka kuuri alla Volvo tuleku tõttu nukralt seisma jäänud LUAZ-i ja tuletades meelde kus ja mida selle masinaga tehtud, võtsin kindla otsuse leida ka sellele maśinale uus jahiradadel taltsutaja. Eks nende kuramuse tõmbajatega ka ükskord ühtteist juhtub--lohutuseks ehk niipalju
sõiduk
Mjah, ütlen mina kah, aga millest sa kulla mees ilma oled jäänud?See ju sõitmise juures kõige tähtsam, see putitamine.Niva jahiautona peaaegu sama hea kui vene ajal sapakas.Nädala sõidad ja jälle togid, aga läbi läks lumest nagu vene tank.Kõik "õllekasti" ja mossemehed tegid lihasetreeningut lumevallis aga sapakas trügis läbi.Maanteeautoks ta eriti ei kõlvanud aga oma kuus - seitse aastat sõitis ära, jupid olid odavad ja pentsuliiter maksis 7kop.Garantii oli ka, ikka vist 6aastat.(Mul inva masinaid 3tükki läbi lastud).Suvel oli ka veidi jama aga ega suvel suuremat jahti ka olnud.
noorus on ilus aeg
.....no selle BERCEst "auto" ostmisega tuleb küll ettevaatlik olla!
Nimelt ostis mul üks tuttav sealt alles Audi A4 Q vla 2000,oli teine ilus läikiv
kaunitar,sees korralik nahk/sport sisu,liising vormitud,suur papp alla
pandud (vormistamine jne..),siis tallinnast pärnupoole sõites peoleo juures hakkas miskit kuskil all taga hirmsalt kolisema,
sai proovitud siis teeäärde seisma jääda,et uurida "milles on probleem",aga ohh õudust,auto ei tahtnud
üldse juhile alluda,vaid viskas külje ette ja kolises/ragises hirmsalt.Pärast
suurt higistamist ja jala krambist vabanemist jäi ikka teine kuidagimoodi seisma(loe lõplikult).
Vaatasime siis kapotialla,polnud miskit viga näha,no ega sa läbi plastikkatte ikka ei näe küll,siis põhja alla kiigates oli pilt järgmine;
see põhjakatte plastik oli vasta maad,sealt isvitas vastu mingi puutükk ca 25 cm pikk ja 5 cm läbimõõt "toolijalg/treitud" javeel tuli seda puud välja sikutades kaasa kõigile tuttav soojustusmaterjal "vahtpolüsterool" ja seda mitte vähe.....
Siis sai ka informeeritud BRC müüat,algul ei tahtnud teine omapoolt miskit lisada,a mõneaja möödudes ja ohtratele kõnedele sai nendepoolt meile appi saadetud puksiir,ja mis kõige parem ; puksiirimehele oli antud käsk meid pärnusse viia loomulikult BRC kulul!?!?
Seda kindlesti sellepärast,et me neist võimalikult kaugel oleks.....!?
Pärast sellist nahhaalsust sai ka meil sellest villand, tegime paar kõnet
ühele "tuttava/tuttavale" hakkasid ka asjad veidi kiiremalt ja meie kasuks minema !
Pärast "tuttava/tuttava" kõnesid pööras ka puksiir otsa tallinna BRC poole.
Kohalejõudes oli väravas meil vastas ka mingi eesti nime ja vene aktsendiga härra ("tuttava/tuttava" kolleeg)!
Vaatas autot,ropendas,helistas,käskis meil autojuures oodata ja läks ise sisse.Nimelt puksiiri ja meie autot ei lubatud väravast sisse,pidime klientide parklas ootama!.......
järgneb.............
..Vabandan jutu poolelijätmisel,kuna pean kiiresti tööle minema...!
Niipea kui saan, kirjutan edasi!
Nimelt ostis mul üks tuttav sealt alles Audi A4 Q vla 2000,oli teine ilus läikiv
kaunitar,sees korralik nahk/sport sisu,liising vormitud,suur papp alla
pandud (vormistamine jne..),siis tallinnast pärnupoole sõites peoleo juures hakkas miskit kuskil all taga hirmsalt kolisema,
sai proovitud siis teeäärde seisma jääda,et uurida "milles on probleem",aga ohh õudust,auto ei tahtnud
üldse juhile alluda,vaid viskas külje ette ja kolises/ragises hirmsalt.Pärast
suurt higistamist ja jala krambist vabanemist jäi ikka teine kuidagimoodi seisma(loe lõplikult).
Vaatasime siis kapotialla,polnud miskit viga näha,no ega sa läbi plastikkatte ikka ei näe küll,siis põhja alla kiigates oli pilt järgmine;
see põhjakatte plastik oli vasta maad,sealt isvitas vastu mingi puutükk ca 25 cm pikk ja 5 cm läbimõõt "toolijalg/treitud" javeel tuli seda puud välja sikutades kaasa kõigile tuttav soojustusmaterjal "vahtpolüsterool" ja seda mitte vähe.....
Siis sai ka informeeritud BRC müüat,algul ei tahtnud teine omapoolt miskit lisada,a mõneaja möödudes ja ohtratele kõnedele sai nendepoolt meile appi saadetud puksiir,ja mis kõige parem ; puksiirimehele oli antud käsk meid pärnusse viia loomulikult BRC kulul!?!?
Seda kindlesti sellepärast,et me neist võimalikult kaugel oleks.....!?
Pärast sellist nahhaalsust sai ka meil sellest villand, tegime paar kõnet
ühele "tuttava/tuttavale" hakkasid ka asjad veidi kiiremalt ja meie kasuks minema !
Pärast "tuttava/tuttava" kõnesid pööras ka puksiir otsa tallinna BRC poole.
Kohalejõudes oli väravas meil vastas ka mingi eesti nime ja vene aktsendiga härra ("tuttava/tuttava" kolleeg)!
Vaatas autot,ropendas,helistas,käskis meil autojuures oodata ja läks ise sisse.Nimelt puksiiri ja meie autot ei lubatud väravast sisse,pidime klientide parklas ootama!.......
järgneb.............
..Vabandan jutu poolelijätmisel,kuna pean kiiresti tööle minema...!
Niipea kui saan, kirjutan edasi!
"Mudatseb"/"Jahitseb"........!
Juhhei! Käigukast uus NIVA-l all, Põhja Soomest toodi. Samas selgus ka see, et keegi oli juba sel ``uuel autol`` õige käigukasti penaali pannud, seda oli juba vahetatud ja ka siduriketas oli millegipärast 2101 oma, teatavasti käib seal ikka 2121- 2106 oma. Seega- edu ka teile BERTSUST sõiduvahendite ostmisel.
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.
ahoi vana ajas luazi häälde ja nüüd sõidab niikui miineke! Mootoriks diisel opel1,6. Sees siksi soendus!All volga viieteiskümnesed sõerajakummid. Eriti ei ole veel talvel sõitu saanud teha kuna masin on veel tegemisel,aga eelmine aasta pool meetrit sulalund ei olnud eriline probleem!Masin on küll suht väike aga ei ole ju kasu uutest suurtest maasturitest kui nad ikkagi igaskohas ei sõida!Ainuke nõrkus võib olla käigukast!Päikest kõigile tänavu läheb veel jahiks!!!
- Väikenugis
- Postitusi: 7
- Liitunud: R Dets 09, 2005 12:40 am
Mnjah.... minu kaastunne indian-ile. Tundub tõesti,et kui viltu hakkab vedama siis läheb juba täiega. Ise kasutan nivat alles teist aastat. Otsisin autot jahiks ja valisin välja niva just väikese teljevahe tõttu ning ka lühike kere (metsas hea ümber puude manööverdada) Leidsin kollegi hoovist ühe ca viieks aastaks õunapuu alla unustatud isendi 83.a. Minule esialgu läks maksma ainult dokumendivormistuse raha. Tegin ise kodus remondi täis plekiring-põhi-värv-sillad-laagrid-pidurid. Tänaseks hindan ,et olen investeerinud autosse pehmeltöeldes 20 000sularaha. http://www.carrating.org/documents/cars ... 3941i6.JPG
Oma teada vahetasin kogu kogu käiguosa välja ,kuid ikkagi pudineb kuskilt midagi juurde ja tuleb endale öelda - krt. seda osa ma omalajal ei taibanud välja vahetada. Muidu suuremate loomade transpordiks panen autole ikka käru taha-autosse kole kõrge looma tõsta.
Oma teada vahetasin kogu kogu käiguosa välja ,kuid ikkagi pudineb kuskilt midagi juurde ja tuleb endale öelda - krt. seda osa ma omalajal ei taibanud välja vahetada. Muidu suuremate loomade transpordiks panen autole ikka käru taha-autosse kole kõrge looma tõsta.
Land Cruiser LJ 70 86a.vl.asendamatu auto metsas ja kannatab sõita ka tee peal.
olen sõitnud mõõda just mitte kõige paremaid kruusa teid ca.15000 km
kahe aasta jooksul ja remondile pole kulunud praegu veel sentigi,
ainult hooldus nagu õli vahetus ja määrimine.
tõeliselt kõva auto!
tervitades pistrik.
olen sõitnud mõõda just mitte kõige paremaid kruusa teid ca.15000 km
kahe aasta jooksul ja remondile pole kulunud praegu veel sentigi,
ainult hooldus nagu õli vahetus ja määrimine.
tõeliselt kõva auto!
tervitades pistrik.

Viimati muutis -Imre-, R Sept 01, 2006 11:26 pm, muudetud 1 kord kokku.
Pistrik. kirjutas:Land Cruiser LJ 70 86a.vl.asendamatu auto metsas ja kannatab sõita ka teepeal.
olen sõitnud mõõda just mitte kõige paremaid kruusa teid ca.15000 km
kahe aasta jooksul ja remondile pole kulunud praegu veel sentigi,
ainult hooldus nagu õli vahetus ja määrimine.
tõeliselt kõva auto!
tervitades pistrik.
Sõida samapalju aastaga ja mitte mööda kruusateid, vaid metsasihte ja küntud põlde nagu ma oma Nivaga ja ütle siis summa.
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
honkomees kirjutas:Pistrik. kirjutas:Land Cruiser LJ 70 86a.vl.asendamatu auto metsas ja kannatab sõita ka teepeal.
olen sõitnud mõõda just mitte kõige paremaid kruusa teid ca.15000 km
kahe aasta jooksul ja remondile pole kulunud praegu veel sentigi,
ainult hooldus nagu õli vahetus ja määrimine.
tõeliselt kõva auto!
tervitades pistrik.
Sõida samapalju aastaga ja mitte mööda kruusateid, vaid metsasihte ja küntud põlde nagu ma oma Nivaga ja ütle siis summa.
kui oma nivaga sinna küntud põldu jääd siis anna teada ma tulen Sulle appi.

kõike paremat soovides pistrik.
mõtus arva:Ainuke nõrkus võib olla käigukast!
Seda sama kardan minagi, et nii käigukast kui ka vahekast võivad selle diislli väändemomendi tõttu järgi anda. Lugesin juhuslikult leitud mingist vene autofoorumist netis ja seal kõlas selline mõte, et isegi originaalsapika mootoriga ei maksa Luaziga mingeid teisi autosid näiteks tümastki välja tõmbama hakata. Pidi kohe saama käigukasti sisu lappida. Muidugi kui liiga ekstreemi autot mitte ajada, siis enda raskuse ehk peab vastu ilma lagunemata. Aga kui asi juba mingi aeg töös on olnud, siis anna teada.
Seda sama kardan minagi, et nii käigukast kui ka vahekast võivad selle diislli väändemomendi tõttu järgi anda. Lugesin juhuslikult leitud mingist vene autofoorumist netis ja seal kõlas selline mõte, et isegi originaalsapika mootoriga ei maksa Luaziga mingeid teisi autosid näiteks tümastki välja tõmbama hakata. Pidi kohe saama käigukasti sisu lappida. Muidugi kui liiga ekstreemi autot mitte ajada, siis enda raskuse ehk peab vastu ilma lagunemata. Aga kui asi juba mingi aeg töös on olnud, siis anna teada.
ikka lõbusalt
Luazist ja vähe asisemast mootorist rääkides: vene aja lõpus tuli välja Tauria mootoriga Luaz, kas keegi sellist riista ka oma silmaga on näinud? Huvitav oleks teada, kas ehitati ka uus käigukast, või keerati Tauria jõuallikas pikiasendisse. Muidu Vazi mootoreid on Luazidele küll pandud, aga käiguosa on tal ikka liiga õrnake.
ehh ma ise olen omale soetanud hoopis tsikli
Iž Planeta 3 korviga.(350ccm)
http://www.zone.ee/karu-koer/IMG_5229.JPG
kokku olen vedanud mingi 5 inimest korraga sellega (muidugi kergemapoolseid
)
Kinnijäämisega probleeme ei ole.
Kavas soetada omale üks Dnepr MT-9 (see tagurpidi käiguga,650 ccm.)
Iž Planeta 3 korviga.(350ccm)
http://www.zone.ee/karu-koer/IMG_5229.JPG
kokku olen vedanud mingi 5 inimest korraga sellega (muidugi kergemapoolseid

Kinnijäämisega probleeme ei ole.
Kavas soetada omale üks Dnepr MT-9 (see tagurpidi käiguga,650 ccm.)
Mina ja Mets.