honkomees kirjutas:Ei vasta!
1. Madal, ei mäleta kas oli 180 või 190 kliirens
2. Õrnake konstruktsioon
3. Ikka igasugu tilulilu ja plastmass
Müüks mõni tootja väikest sõjaväejeepi, voh!
Ma ei arva, et vanematel samuraidel just üleliia plasti oleks väljaspool. Pigem on samurai uuem asendus Jimny selle ohver. Samuraid on päris tummised elukad maastikul liikumiseks. Suuruse poolest on nad väikesed - " 2 meest, 2 püssi ja 2 seljakotti + koer"-tüüpi masinad. Samas palju siis jahil ikka seda siseruumi vaja on. Kliirensi pärast ma ei muretseks. Ka tuunimata (maanteerehv + tavavedrustus) auto suudab teha tänu lühikesele teljevahele palju imesid... Kui pisut veel järgi aidata, siis on maastiku jaoks hea liikur olemas. Mootorid on küll sutike jõuetud samuraidel aga ega ralliks ju seda masinat vaja polekski jahimehele. Aeglusti ja mõistliku sõiduga hätta ei jää. Tänu "ülelahe"-sõbrale on autost pisuke ettekujutus olemas, soovitaks soojalt kui ei karda rappe otsa sattuda. Siis maksad varuosadesse. Ka kütusekulu ei maksa väikeautole tavapärast oodata.
http://www.off-road.com/suzuki/tech/history2.htm
http://www.suzuki-samurai.nl/foto-index ... x-eng.html
Oskajaid mehi maastikusõiduki valikuks ja sobivamaks muutmiseks leiab siit: http://4x4.artbox.ee/foorum/