tonn kirjutas:Sealt ma margi välja lugesingi!Keelt küll ei mõista ja lühendeid,aga pakun et mul vist

u.175m s.püss

Et kui paneks paksema vedru

Üldiselt saab sellest aru kas vedru on liiga nõrk või liiga tugev aru järgnevalt:kui ajada kuuli seelik mingi kõva koonusega (torn, pastaka ots....) vähe laiemaks, et kuuli start oleks raskem.Ja siis mõõta uuesti kiirus,on kaks varjanti, kas kiirus suureneb või väheneb.Kui kiirus väheneb on vedru liiga nõrk ja tuleks panna tugevam.Kui kiirus kasvab oluliselt, tuleks seda lühendada, et vältida mõttetuid ülekoormusi ja põrutust või mängida kolvi kaaluga, aga see on juba pikem jutt
Põhiliselt määrab vedruka võimsuse ära silindri maht, mida suurem seda võimsam.Kui mõõta ära kolvi käik ja läbimõõt ning arvutada selle põhjal maht cm3 siis vedrukas on võimalik "tuunida" kuni saame iga kahe cm3 õhu kohta ühe jouli.Aga jutt tuleks liiga pikk ja enamusel kiirusmõõtjat nagunii pole,kui tõesti keegi tahab täpsemalt teada võin kirjutada edasi aga praegu ei viitsi
Konkreetselt sinu püssi puhul aitab kindlast vedru vahetus palju.Osta Gamo huneri vedru, lõika see parajaks ja saad kindlasti võimsust juurde.Sain kunagi väsinud Gamo vedrust mis oli veel keskelt pooleks

st. kaks juppi 300 eeguse hiinaka laskma 220m/s 0,5grammise kuuliga.Pesuseepi tungis igatahes üle 6cm
Gamo vedrut ostma minnes küsi 300m/s püssi vedrut ja võta püssi kolb kaasa saad proovida kas vedru ikka läheb sisse

Kunagi maksis Küti äris 250eek