sõiduk
Salongiautodele ei panda korralikku midagi alla, kui just ise ei telli midagi konkreetset ja päris hullumoodi selle luksuse eest pappi ei köhi. Seepärast ma ülalmainitud teed pidi läksingi, et saada mõistliku hinnaga soovitud tulemus.
Wranglerile pakutakse 7x16'' mõõdus velge, millele võib 265mm laiuse rehiv peale toppida üsna lõdva randmega. Esinduses pakutakse sellisele 245/75R16 rehvi, mis oma diameetrilt on ca poolteist tolli väiksem kui 255/75R17. Välimuselt on kindlasti see 17'' valik silmale ilusam vaadata, kindlasti tuleb heast tundest mõni hobujõudki juurde..
Kalkulatsioonid: http://www.rehviekspert.ee/index.php?la ... ain_id=190
Jeebi info: http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... &item=tech
245/75R16 -> diameeter 773,9mm ehk 30,45 tolli
255/75R17 -> diameeter 814,3mm ehk 32,06 tolli
Wranglerile pakutakse 7x16'' mõõdus velge, millele võib 265mm laiuse rehiv peale toppida üsna lõdva randmega. Esinduses pakutakse sellisele 245/75R16 rehvi, mis oma diameetrilt on ca poolteist tolli väiksem kui 255/75R17. Välimuselt on kindlasti see 17'' valik silmale ilusam vaadata, kindlasti tuleb heast tundest mõni hobujõudki juurde..
Kalkulatsioonid: http://www.rehviekspert.ee/index.php?la ... ain_id=190
Jeebi info: http://www.silberauto.ee/jeep/?content= ... &item=tech
245/75R16 -> diameeter 773,9mm ehk 30,45 tolli
255/75R17 -> diameeter 814,3mm ehk 32,06 tolli
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: E Nov 22, 2004 11:57 am
Kaupo Kindsigo kirjutas:Mul oli uus 4 uksega Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 2007, 2,8l 130 kw/177 hj turbodiisel, 5 käiguline automaatkast ja lukustatav esisilla differ ja tagasilla differ. Suur, kõrge auto, teljevahe 2,9 m. Kliirens 26 cm ja rehvid 255/75 R17 Goodyear Wrangler A/T. Täpselt selline auto mis on tehtud maastikul Defenderi ja G-Mercedesega võistlemiseks -ja võitmiseks...Maanteel urises vaikselt ja 70 db sisemüra 100 pealt oli igati OK aga kui maastikul ikka aeglusti ja sillablokid sisse lõin siis muutus päris "loomaks", Hyunday Galloperi tõmbas mudast välja nagu porgandi ja põdrapulli tõin lödise põllu pealt kergelt ära. Tee peal oli rivis igasugu maastureid ja kastikaid aga ainult Wrangler Rubicon söandas lahingusse minna...
Ühesõnaga, soovitan tõsisele jahimehele soojalt uut Wranglerit. Väga kõva raami peal vastupidav ja kindel auto. Maastikul super ja mõistlik hinnaklass, ka käsikastiga ja 2-ukselised mudelid olemas. Ainult tuleb kindlasti 255/75 R17 rehvidega tellida, 16 tolli jääb lahjaks!
Mida ma ütlesin! Maastikuautode ajakiri "Off Road" pani maastikutestis kõrvuti Jeep Wrangler Rubiconi, Land Rover Defenderi, Mercedes G 320 D ja Toyota Landcruiseri, lõplik paremusjärjestus jäigi selles järjekorras mis siin kirjas!
-
- Postitusi: 426
- Liitunud: T Dets 11, 2007 5:26 am
Endal kasutusel Suzuki Vitara 1994, 3D, 1,6 bensiin. Jahil käinud 4 aastat, ühtegi halba sõna öelda ei saa. Enne Vitarat kasutasin jahimasinatena GAZ 69 diisel JA UAZ villist. Vitaraga ikka mugavam sõita ja pole selliseid pardikuid ka kuhu ronima peaks, et villista vaja läheks.
Ole kui leebe tuul...
Olen sellist roolinud. Ülimalt harjumatu. Pöörab nagu linttraktor, jäik. On nagu mootorratas-traktor-ATV-paat ja seda kõik ühes. Liikudes aukikul polügoni teel viskas nina kõrgele üles. Kui õieti meeles on, siis oli tundlik ka koorma paigutamise suhtes (s.t. pööramise tundlikus muutus).mis te mehed sellisest aparaadist arvate http://www.argoatv.ru/avengerefi.php
Ma ise ekspluateerin esimest hooaega Nivat. Esimene mulje on super. Kaks korda olen puht juhuslikult trehvanud sellisesse kohta, et peast läbi käinud mõte, et nüüd jääb küll põhja peale kinni, kuna põhi käib vastu maad, ja ei tea kus krdima kohas see lähim traktor siin olla võiks, aga alati on välja vedanud auga. Mitte mingisugust põdemist pole selle masinaga, kui on vaja läbi pajuvõsa minna siis minnakse, kui on vaja slingerit täita siis ronitakse maisikotiga kapotile ja täidetakse. Kui minu keskmine poeg nühkis metallist jääkaabitsaga porist auto külge puhtaks siis ohkasin kergendatult, et jumal tänatud, et see Niva on jne. Kütusekulu pole ka üle mõistuse, sinna 12 kanti keskelt läbi. Jupid on imeodavad ja ise Mosse (tänud talle) abiga remondiga hakkama saanud. Sõiduauto pole enam seest verine, porine ning jäänud sinna, kus tema koht, maanteele ja linnatänavatele. Kuna viimane sai metsas üha enam ja enam kannatada ning ikkagi tuli lunida jeebimehi, et need välja kakuks, siis hakkaski minu peas idanema mõte, muretseda omale teine auto jahiautoks. Selle raha eest on autot enam kui küll ja ma raatsin teda kasutada sihipäraselt.
Ps. Vanem poeg pani talle hellitavalt nimeks Arnold. No on tõesti selline rahulik Arnold. Maanteel kulgeb rahulikult 70-80km/h ja enne mõtleb ja mõtleb ja mõtleb ja siis ütleb ja ütleb ja ütleb ja ütleb.

Ps. Vanem poeg pani talle hellitavalt nimeks Arnold. No on tõesti selline rahulik Arnold. Maanteel kulgeb rahulikult 70-80km/h ja enne mõtleb ja mõtleb ja mõtleb ja siis ütleb ja ütleb ja ütleb ja ütleb.

Kahtluse korral jäta sõrm sirgeks !!!
Kasutasin poolteist aastat Nissan Pick-up D21 mudelit. Looduses röövel mis sugune aga maanteel tahtis soolikad välja peksta. Vahetasin ta D22 mudeli vastu välja. 3 aastat noorem ja igati hea pill. Turbo mootor ei jäta manteel hätta ja mugav ja suht pehme vedrustusega. Kasti kasulikusest ei maksa räägita, seda teavad enamus jahimehi, kes kastikatega kokku puutund. Ainuke miinus vähene ruum ja ebamugavus tagaistmel istujatel. Tagumine uks eba ehitusega ja suurte kummikutega väiga ebamugav sisse ronida ja veel hullem välja saada. Kokkuvõteks soovitan soojalt kastiga masinaid. Minul oli ta kaua unistuseks aga nüüd ju õnneks reaalsus....
See, kes tapab, pole veel jahimees
no mul see vanaraud pärast uazikut vist seitsmendat aastat ja mul jookseb maanteel rahulikult 120-130 ja külavaheteel ei jõudnud kilulinna mehed sõiduautoga möödund talvel sabas püsida. Oleks mul 1,6 või veel parem 1,7 mootor peal ...kakuke kirjutas:Ma ise ekspluateerin esimest hooaega Nivat. Esimene mulje on super. ....Maanteel kulgeb rahulikult 70-80km/h ja enne mõtleb ja mõtleb ja mõtleb ja siis ütleb ja ütleb ja ütleb ja ütleb.
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
http://www.combat.spb.ru/
video galerii vasakul
video galerii vasakul
Jätkuvalt Niva kasutaja Vaatasin, et olen 2005 sellest ka kirjutanud. Nüüd 2008 ja ikka toimib. Läbisõit muidugi pisike- 18 000. Talvel klubi maadel sõbra õues ja suvel suvekodus. Ei ole veel sisse jäänud kuigi vahel tekib küsimus, et kas sinna ikka maksab ronida. Korra olen ka jahikaaslase jaapanlast välja tirinud. Remondikulusid selle läbisõidu juures ei ole olnud.
Ja mis peamine, julged igast sitasest võsast läbi põrutada kartmata, et mis värvist saab. Ostsin Handymanist vintsi ka aga seni pole vaja läinud.
Ja mis peamine, julged igast sitasest võsast läbi põrutada kartmata, et mis värvist saab. Ostsin Handymanist vintsi ka aga seni pole vaja läinud.
Re: sõiduk
On keegi kasutanud põdra välja tõmbamiseks autot ja vintsi?
Kui võimas vints olema peaks?
Kuidas hakkama saab?
Vahel ei juhtu nii palju kätepaare olema ju.
Kui võimas vints olema peaks?
Kuidas hakkama saab?
Vahel ei juhtu nii palju kätepaare olema ju.
Re:
Beretta kirjutas:..olen 2005 sellest ka kirjutanud. Nüüd 2008 ja ikka toimib. Läbisõit muidugi pisike- 18 000...
ikka müstiliselt väike läbisõit ... Kas sa ikka jahil käid




Mul tuleb aastas nii 8-10 000 ära. Mõtle ise ajujahinädalaid ca 20, kahe nädalavahetuse päevaga läheb keskmiselt ikka paagitäis kütet ja 200 km ära (ikka vaja jälgi piirata jne) - see juba 4000, söödaveod, sokujahid ja kopratiikideni seiklemised otsa. Vahel tulevad mõned muidusõidud kah ette ja nii need verstad jooksevad
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Re: sõiduk
Ära muretse, Honkomees, käin küll.
Reedel olin pardijahil Võistes, laupäeval põdravaritsuses, pühapäeval pardijahil, eile õhtul kitsejahil. Nivat tarvitasin ainult eile ja sedagi vast kilomeetrit 15. Sai sigadele sööt viidud ja jaht tehtud. Kuna käin jahil Raplamaal ja Pärnumaal, elan aga Tallinnas, siis peaks ma hull olema kui kogu aeg Nivaga kimaks- 17 krooni per liiter kütte peale. Palju võtab saja peale, teab iga nivamees ise.
Täna kindlasti jahti ei lähe- eile lastud tall vaja tükeldada ja külma panna. Kolmapäeva õhtuks kutsus poeg Aegna taha lõhet jahtima- jälle pole nivat vaja. Neljapäevast veel ei tea. Reedel olen kindlasti pardijahil...
Handymanni vintsist niipalju, et toimib küll. Kevadel koprajahis vajus esiratas läbi katkise truubi. Vints konksuotsa, sõbra poeg vintsi juhtima, ise rooli ja tuli nagu mis puru jutt.
Reedel olin pardijahil Võistes, laupäeval põdravaritsuses, pühapäeval pardijahil, eile õhtul kitsejahil. Nivat tarvitasin ainult eile ja sedagi vast kilomeetrit 15. Sai sigadele sööt viidud ja jaht tehtud. Kuna käin jahil Raplamaal ja Pärnumaal, elan aga Tallinnas, siis peaks ma hull olema kui kogu aeg Nivaga kimaks- 17 krooni per liiter kütte peale. Palju võtab saja peale, teab iga nivamees ise.
Täna kindlasti jahti ei lähe- eile lastud tall vaja tükeldada ja külma panna. Kolmapäeva õhtuks kutsus poeg Aegna taha lõhet jahtima- jälle pole nivat vaja. Neljapäevast veel ei tea. Reedel olen kindlasti pardijahil...
Handymanni vintsist niipalju, et toimib küll. Kevadel koprajahis vajus esiratas läbi katkise truubi. Vints konksuotsa, sõbra poeg vintsi juhtima, ise rooli ja tuli nagu mis puru jutt.
Grumpy old man