

tsuks kirjutas:Ei ole see rebasejaht nii lihtne- koha võib sissesööta küll- ja rebane isegi tuleb ja õgib ennast segaseks- magama keerab- a vat vaderil üks viga ju- norskama kipub- ja sellega jahimehe kantsiotsas ülesäratab! Oleks siis püssijärgi rabaks teine või vilistaks- esimene asi profülaktikamõttes sõimatakse maailm täis (mõtetes) ja peale suurt ringutust ja aigutust mindakse kusele ja silmadega jälgitakse surisevanaudingulõppedes- kuda üks järjekordne rebane kavaldas ühe jahimehe üle!
Jahimeez kirjutas:Kui eetiline see asi on ei oska kommenteerida, kuid ise pole magavat looma lasknud. Ega päris liha järel ka metsas ei käi. Jaht tähendab ikkagi minu jaoks midagi muud, osalt puhkust osalt mängu metsa elukatega ja niisama looduse nautimist.
rajaleidja kirjutas:Magava looma laskmist ei poolda, aga tekkis sama küsimus nagu arv`il. Sigadele tehakse söödaplats, nuumatakse kõige paremaga päevast päeva ja siis ühel päeval tõmmatakse lihtsalt maha. Ja pukk on ka võimalikult kõrgele ehitatud, et loom jumala eest lõhna ei tunneks. ja mõni kasutab veel ka inimlõhna eemaldajat. mis võimaluse andmine see siis loomale on?
Kas kitse laskmine 100-150 meetrilt on eetiline. loomal pole õrna aimugi, et te seal puutaga passite. täpselt nagu magades.
Tahate võrdseid tingimusi: jahti minnes puhuge metsaservas pasunat, et juhul kui loom magab kuskil, ta kindla peale ikka üles ärkaks. Ja siis minge ja hakake loomale ligi hiilima. ja kui lähedale pääsete, võtke ta rajalt maha. aga seda ikka ilma püssita. vat siis on juba võrdsed tingimused.
Läks vist vähe liiale, aga eks see foorum oma arvamuste välja ütlemiseks ju ongi.
ozz kirjutas:Minu jaoks on kirjutamata seadus: JUTT JÄÄB METSA!!
Lobodka kirjutas:Jahimeez kirjutas:Kui eetiline see asi on ei oska kommenteerida, kuid ise pole magavat looma lasknud. Ega päris liha järel ka metsas ei käi. Jaht tähendab ikkagi minu jaoks midagi muud, osalt puhkust osalt mängu metsa elukatega ja niisama looduse nautimist.
Ku kellgil õnnestub magavat (või tegelt ennastpeitvat) looma näha
om ästi kyll lännu-sa põle siis metsan ringi kolland, olet küti moodi
astund. Mes tast iks lasta. Las makas edesi. Kae, kas sul õnnõstus nii är ka minna, et ta pakku õi pane.
A om ka erändet. Kärnäh repän tulõ maha võtta.
Jahimeez kirjutas:Lobodka kirjutas:Jahimeez kirjutas:Kui eetiline see asi on ei oska kommenteerida, kuid ise pole magavat looma lasknud. Ega päris liha järel ka metsas ei käi. Jaht tähendab ikkagi minu jaoks midagi muud, osalt puhkust osalt mängu metsa elukatega ja niisama looduse nautimist.
Ku kellgil õnnestub magavat (või tegelt ennastpeitvat) looma näha
om ästi kyll lännu-sa põle siis metsan ringi kolland, olet küti moodi
astund. Mes tast iks lasta. Las makas edesi. Kae, kas sul õnnõstus nii är ka minna, et ta pakku õi pane.
A om ka erändet. Kärnäh repän tulõ maha võtta.
miks sa küll nii enesekindlalt järeldusi teed. Pole magavat looma lasknud ja olen teda äratamata ka edasi läinud. Teadmiseks targutaja.
Kui nüüd keegi arvab, et kõike võib teha, kuid vahele ei tohi jääda, siis leian, et selle tegelase moraal ei ole sugugi parem varga või kõrilõikaja omast.“…kunagi ei tohi tulistada lebavat ulukit, ujuvat või istuvat lindu, huupi parve sisse ega lihtsalt selleks, et püssi proovida.”