niva 4x4
...küsi niva juppe http://www.ladaklubi.ee foormuist..seal sellist kaupa liigub ikka pidevalt.. 

Suur Tükk Ajab Suu Lõhki...
Mul endal alles soetatud Luaz ehk kuukulgur. Läks teine alles tegemisele. Läbivuselt peaks olema sama kui Uaz saab tagasilla ka ära lukustada. Metsas teeb Nivale ära. On ennem juba proovitud. Maanteel muidugi jääb alla, kuid bensiini võtab vähem Nivast ja rääkimata Uazist. On ka hea väike ning kerge. Kui kinni jääb, siis 4 meesrt tõstavad lihtsalt tümast välja(muidugi heas toitumuses ja terve seljaga).
ikka lõbusalt
aivar00 kirjutas:Mul endal alles soetatud Luaz ehk kuukulgur. Läks teine alles tegemisele. Läbivuselt peaks olema sama kui Uaz saab tagasilla ka ära lukustada. Metsas teeb Nivale ära. On ennem juba proovitud. Maanteel muidugi jääb alla, kuid bensiini võtab vähem Nivast ja rääkimata Uazist. On ka hea väike ning kerge. Kui kinni jääb, siis 4 meesrt tõstavad lihtsalt tümast välja(muidugi heas toitumuses ja terve seljaga).
Luaz teeb vist tõesti kõigile ära läbivusega, aga ka lagunemisega ja käivitamise raskuste ning külma salongiga. Mul on nii UAZ kui Niva ja ütleks et UAZ teeb Nivale ära vaid sügavas lumes, kus Niva jääb kõhu peale kinni aga UAZil on silla peal veel hunnik tühja ruumi ja seega läheb sild lumest läbi. Muidu on ikka Niva etem
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
- sammal.habe
- Postitusi: 1180
- Liitunud: P Jaan 04, 2004 7:43 pm
Ise kah Nivamees kevadest saadik. Kui kütusekulu ja see, et pidevalt midagi lahti/ära tuleb, just salongis (õigem vist öelda kongis) igati OKs auto metsas roomamiseks. Ei ole liiga hea ja kallis, et kardaks kriipida.
Nostalgia maksab kah midagi- noorus tuleb meelde, aga et nad siiani sisuliselt sama autot teevad..... Selle raha eest muidugi ei ole vist võimalik rohkemat saada.
Nostalgia maksab kah midagi- noorus tuleb meelde, aga et nad siiani sisuliselt sama autot teevad..... Selle raha eest muidugi ei ole vist võimalik rohkemat saada.
zakslane kirjutas:Huvitav mis mootoreid nad UAZikutele peale panevad, tean, et seda tehakse aga mis mootor ja mis moodi see külge aretatakse on küsimus.?
Tean ühte UAZi millele on pandud Ford SIERRA kas oli 2,0 v.2,3 diisel,
kronsad olid ümber tehtud ja sidurikorvi kinnituseks sobiv vaheplaat.
Kas tuleb jaht???
Beretta kirjutas:Ise kah Nivamees kevadest saadik. Kui kütusekulu ja see, et pidevalt midagi lahti/ära tuleb, just salongis (õigem vist öelda kongis) igati OKs auto metsas roomamiseks. Ei ole liiga hea ja kallis, et kardaks kriipida.
Nostalgia maksab kah midagi- noorus tuleb meelde, aga et nad siiani sisuliselt sama autot teevad..... Selle raha eest muidugi ei ole vist võimalik rohkemat saada.
No ega neid uusi pole mõtet osta, lagunevad veel paremini kui NL aegsed. Ise ostsin paar-kolm aastat tagasi seismajäänud asutuse auto a.1988, tõin venemaalt kõik jupid mis kuluvad: kardaanid,rattalaagrid, šarniirid, ristid, amordid, puksid, vardad, veepumba, karbussi ja arvan et nii 30 eest on käes korras masin. Kere kestab, õlitatud ja keevitused vasega joodetud

Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Koht, kus mõlema masina kohta kõvasti kasuliku infot saab, ning kus küsmiustele adekvaatseid vastuseid leiab:
http://www.4x4.ee/forum/index.php
http://www.4x4.ee/forum/index.php