sõiduk
Re: sõiduk
Mis tehnikat praeguse paksu lumega olete kasutusele võtnud?
Praegu maasturiga juba raskusi.
Lumesaan oleks praegu vist üks paremaid valikuid.
Praegu maasturiga juba raskusi.
Lumesaan oleks praegu vist üks paremaid valikuid.
Re: sõiduk
Lumesaan on jah hää, juhuslikult trehvas pühapäeval jahi ette üks saanimees, said mehed temaga piiramas käia, kiire töö, ei anna võrreldagi jala metsasihtide läbisumpamisega (ega seal ka suvel maasturiga midagi teha pole). Aga peamiselt aitavad põllumeestest jahimehed ja markideks Valtrad, New Hollandid ja Jophn Deerid, mõnikord kergemates oludes ka russ.
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Re: sõiduk
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... 36&view=10
Kui rääkida väga heast jahimehe masinast,millega kannatab mudas,lumes,vihmas ja tormis sõita pukki ja pukist tagasi siis julgen soovitada volvo c303.Endil meil kasutuses ja ei nurise.Kõrvale kannatab panna ehk ainult unimogi mille ülal pidamine pole just kõige soodsam(varuosad)kliirents on volvol ainult 2 cm madalam kui unimogil.Sai rootsist 3 aastat tagasi toodud 3tk neid masinaid,otse sõjaväeoksjonilt.Üks neist kolmest kasutuses ja see ei ole müügiks
...teistest lihtsalt praegu mingit head pilti ei saa teha kuna on katuse all.Masinatel on ajalugu teada ja hooldusraamatud olemas.Mehaaniline osa on väga hea ...võtsime enda masina pulkadeks,vahekasti,mootori,sillad mitte mingisuguseid kulumisjälgi ei ole...mis aga kindlasti tuleb üle käija on kummiosad ja mootori häälestamine.See juba telefoni jutt.igaljuhul kõik need suured lumesajud mis meil olnud siin on oleme me metsas käinud...ja pole ilma jäänud.nipet näpet peab muidugi seda autot oma käe järgi kohandama...aga seda siia kõike ei jõua kirjutada.kui kellegil huvi kirjutage,joonistage ja ega ma kade ole võin ka oma masint näidata.Verise sea viskad pakikale või kasti ja sõidad läbi põõsa.Ilma et peaks järgmise päeva hommikul hakkama taga nutma kerevärvi mida enam pole või märja lapiga teiste meeste jalajälgi laest pühkima.Katsun video auto läbivusest praeguste oleudega meie metsades teha.
Kurjam nüüd tuli kahtlaselt müügimehe jutt...hea auto igaljuhul
Kui rääkida väga heast jahimehe masinast,millega kannatab mudas,lumes,vihmas ja tormis sõita pukki ja pukist tagasi siis julgen soovitada volvo c303.Endil meil kasutuses ja ei nurise.Kõrvale kannatab panna ehk ainult unimogi mille ülal pidamine pole just kõige soodsam(varuosad)kliirents on volvol ainult 2 cm madalam kui unimogil.Sai rootsist 3 aastat tagasi toodud 3tk neid masinaid,otse sõjaväeoksjonilt.Üks neist kolmest kasutuses ja see ei ole müügiks


Kurjam nüüd tuli kahtlaselt müügimehe jutt...hea auto igaljuhul
Re: sõiduk
Kui sa nüüd oma Volvut müüa plaanid, siis selleks on siin foorumis isegi selline alateema olemas - Müük pealkirjaks ja puha.
See C303 on mõnus masin küll jah metsas müristamiseks, aga kuulu järgi tahab saada omanikku, kel mutrivõti pihus seisab ning tehnikataip omal kohal. Varuosade saadavus on samuti natuke keerukam kui tavaautole. Sellest on pikalt laialt maasturimeeste foorumis räägitud ning pikemalt pole vast tarvilik siinkohal peatuda.

See C303 on mõnus masin küll jah metsas müristamiseks, aga kuulu järgi tahab saada omanikku, kel mutrivõti pihus seisab ning tehnikataip omal kohal. Varuosade saadavus on samuti natuke keerukam kui tavaautole. Sellest on pikalt laialt maasturimeeste foorumis räägitud ning pikemalt pole vast tarvilik siinkohal peatuda.
Re: sõiduk
valdo kirjutas:Kui sa nüüd oma Volvut müüa plaanid, siis selleks on siin foorumis isegi selline alateema olemas - Müük pealkirjaks ja puha.![]()
See C303 on mõnus masin küll jah metsas müristamiseks, aga kuulu järgi tahab saada omanikku, kel mutrivõti pihus seisab ning tehnikataip omal kohal. Varuosade saadavus on samuti natuke keerukam kui tavaautole. Sellest on pikalt laialt maasturimeeste foorumis räägitud ning pikemalt pole vast tarvilik siinkohal peatuda.
Nii ta on...ainuke vahe selles et need masinate läbisõidud hakkasid 2400km ja lõppesid kui ma ei eksi 9700km vms ülejäänud mis eesti müügis on kõik 60000km + läbisõiduga meil ühel sõbramehel sama asi et suure läbisõiduga.Kord saba kinni nokk lahti ja vastupidi,pidi olema nagu naisterahvas.Kõik mis meie oleme autol parandanud olema on
-Pardaid puudutavad ümberehitustööd, simmerlingi istpindade ja liugpindade modifitseerimine, standartmööduliste simmerlingide paigaldus 8 tk, e. Topelt simmerilingid parraste välimistel tihendpindadel.
-Kaanetihend, kollektori tihend, O - ringid
-pidurisilindrid kokku neid 6
-mõni relee
-temperatuuri andur
ja kõik sõitnud 3 aastat

Et siis me ei räägime autodest mis on sõitnud rootsi sõjaväes 60000km ja nagu me teame sõjaväelased eriti ei hoia oma masinaid...
Viimati muutis vidrik, N Veebr 04, 2010 12:41 am, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: K Dets 02, 2009 9:19 pm
Re: sõiduk
mina ütlen niipalju et asendamatu on niva sest see on viimane mis meil jahis sisse jääb!
Niva pluss on see et ta liigub niikaua kui vähemalt üks ratas kasvõi riivab maad!
Need lääne masinad on linnas sõitmiseks ja ei kõlba kuhugi! (kui sa just hummerit ei osta
)
niva niva ja veel kord niva
--------------------------------------
jaht ilma nivata? no see pole ju jaht!!!
Niva pluss on see et ta liigub niikaua kui vähemalt üks ratas kasvõi riivab maad!
Need lääne masinad on linnas sõitmiseks ja ei kõlba kuhugi! (kui sa just hummerit ei osta

niva niva ja veel kord niva
--------------------------------------
jaht ilma nivata? no see pole ju jaht!!!

Re: sõiduk
karukiller kirjutas:mina ütlen niipalju et asendamatu on niva sest see on viimane mis meil jahis sisse jääb!
Niva pluss on see et ta liigub niikaua kui vähemalt üks ratas kasvõi riivab maad!
Need lääne masinad on linnas sõitmiseks ja ei kõlba kuhugi! (kui sa just hummerit ei osta)
niva niva ja veel kord niva
--------------------------------------
jaht ilma nivata? no see pole ju jaht!!!
noo see jutt nüüd ka natuke liiast et lääne masinad linnas sõitmiseks vaid. endal 88aasta pajeero pole veel kuhugi nii kinni jäänud et omal jõul välja ei saaks. eks natuke ole ka abi vintsist

Koertega on jaht!!!
Re: sõiduk
karukiller kirjutas:mina ütlen niipalju et asendamatu on niva sest see on viimane mis meil jahis sisse jääb!
Niva pluss on see et ta liigub niikaua kui vähemalt üks ratas kasvõi riivab maad!
Need lääne masinad on linnas sõitmiseks ja ei kõlba kuhugi! (kui sa just hummerit ei osta)
niva niva ja veel kord niva
--------------------------------------
jaht ilma nivata? no see pole ju jaht!!!
Lgp. niiva mees läheme ehk koos metsa sõitma ???
-
- Postitusi: 426
- Liitunud: T Dets 11, 2007 5:26 am
Re: sõiduk
[quote="karukiller"]mina ütlen niipalju et asendamatu on niva sest see on viimane mis meil jahis sisse jääb!
Niva pluss on see et ta liigub niikaua kui vähemalt üks ratas kasvõi riivab maad!
Need lääne masinad on linnas sõitmiseks ja ei kõlba kuhugi! (kui sa just hummerit ei osta
)
niva niva ja veel kord niva
--------------------------------------
jaht ilma nivata? no see pole ju jaht!!!
[/quote
Eks neid nivasi ole ennegi välja tõmmatud oma lääne masinaga.
Hetkel metsas luuret tehes saab veel lumesaaniga liigelda,kuigi aeg-ajalt tuleb lumes kinni istuda.Kasutusel pika ja laia lindiga töösaan.
Niva pluss on see et ta liigub niikaua kui vähemalt üks ratas kasvõi riivab maad!
Need lääne masinad on linnas sõitmiseks ja ei kõlba kuhugi! (kui sa just hummerit ei osta

niva niva ja veel kord niva
--------------------------------------
jaht ilma nivata? no see pole ju jaht!!!

Eks neid nivasi ole ennegi välja tõmmatud oma lääne masinaga.
Hetkel metsas luuret tehes saab veel lumesaaniga liigelda,kuigi aeg-ajalt tuleb lumes kinni istuda.Kasutusel pika ja laia lindiga töösaan.
Re: sõiduk
karukiller kirjutas:mina ütlen niipalju et asendamatu on niva sest see on viimane mis meil jahis sisse jääb!
Niva pluss on see et ta liigub niikaua kui vähemalt üks ratas kasvõi riivab maad!
--------------------------------------
jaht ilma nivata? no see pole ju jaht!!!
Alustuseks tee omale Niva veoskeem selgeks ja siis hakka sellist jama ajama.
Niva on hea auto küll ja paljudele läänekatele teeb silmad ette aga kahjuks on nivaga sedasi,et kui läheb tõsisemaks jõu võtmiseks teistega, siis ta lihtsalt laguneb ära.
Olen 3 Nivat läbi pidanud ja tean mida räägin.
jahismurf
Re: sõiduk
No kui mehed jäävad kinni töösaaniga,kus pikk ja lai lint siis on tegemist tõsise võhikuga ja muudest masinatest pole mõtet sellise lumega rääkida olgu või Hummer. 

Re: sõiduk
Marco kirjutas:No kui mehed jäävad kinni töösaaniga,kus pikk ja lai lint siis on tegemist tõsise võhikuga ja muudest masinatest pole mõtet sellise lumega rääkida olgu või Hummer.
Eka sa tarkpea tule ja näita ette.Täie pasaga mööda sihte lasta oskab iga oinas aga katsu sa okste ja risu vahel hakkama saada.
Re: sõiduk
Ma tulen heameelega ja võin õppepäeva teha kuidas sõita saaniga.Usu ma tean mida räägin,sest nii võistelnud ja ka töökaigus Norras pea 7 aastat talvel pöhitöövahend kalakasvatuses ja seal on talv ca 6 kuud.Ja samakaua kui sel liikunud neid siia ka vedanud omajagu.
Re: sõiduk
Muideks targad- Hummer on meie oludes üks kehvema läbivusega maastureid kuna oma liigraske kaalu pärast lihtsalt upub esimeses mudamülkas ära.
Ei ole mina trehvanud nägema ühtegi maasturit, milline edasi liigub, kui tal kasvõi üks ratas vaevu maapinda puudutab. Su autol võivad olla sildadel ka lukud peal aga kui endal pea on
siis sõidad lihtsalt ennast praeguse lumega kõhupeale kandma ja sealt päästab sind heal juhul ainult labidas või siis traktor.
Selge see, et siin pakutud Volvo on hea maastikusuutlikusega, kuid lumesaanile ta isegi kõige parema tahtmise juures vastu ei saa. Ja ka veel küsimus masina rentaablusest. Kas on mõtet osta sellise hinna eest autot, millega kõlbab sõita ainult metsas. Maksta kindlustust, istuda mutrivõti peos tihti auto all
- arvan, et lihtsam on sealt nn. võsavahelt "kondiauruga" loom välja tõmmata. Ja ega sa ikka rabasse kah ei lähe.
Kunagi ise just sellistel kaalutlustel müüsin maha vene ime Luazi, millisele olin teinud kap. remondi.
Tollega sai aga isegi osaliselt rabas sõita kuna oli väga kerge ja oli hea põtru välja vedada.
Ei ole mina trehvanud nägema ühtegi maasturit, milline edasi liigub, kui tal kasvõi üks ratas vaevu maapinda puudutab. Su autol võivad olla sildadel ka lukud peal aga kui endal pea on

Selge see, et siin pakutud Volvo on hea maastikusuutlikusega, kuid lumesaanile ta isegi kõige parema tahtmise juures vastu ei saa. Ja ka veel küsimus masina rentaablusest. Kas on mõtet osta sellise hinna eest autot, millega kõlbab sõita ainult metsas. Maksta kindlustust, istuda mutrivõti peos tihti auto all

Kunagi ise just sellistel kaalutlustel müüsin maha vene ime Luazi, millisele olin teinud kap. remondi.
Tollega sai aga isegi osaliselt rabas sõita kuna oli väga kerge ja oli hea põtru välja vedada.
ikka lõbusalt