sõiduk
Re: sõiduk
Siin ilusti terad sõkeldest eraldatud. Mõte, et kõik lülitused peavad olema mehhaanilised (mitsu vaakum ja isuzul servomootoritega). Sellest tulenevalt ostsingi vanema kerega Hiluxi.
Mazda ja Ford vahele jah = märk. Oli ka mõte osta selline lühikese kabiiniga Ford või Mazda, millisel käib nn. salongi tagumise pingi juurest kah uks lahti (peale esiukse avamist). Sellise kerega masinasse on varustust mugavam laadida nagu keegi juba mainis. Kuna ostu hetkel aga pakuti eelnimetatud Hiluxi ülisoodsalt, siis jäi kaalukauss tema kasuks. Samas osad 2005 ja vist isegi 2006 aasta mudeliuuenduse järgsed kered on vana Hiluxi mehhaanikaga. Ainult kabiin on uus.
Minu silmis ka jahiautole tähtis aspekt- käsitsi avatavad aknad. Mazdal aja Fordil ei ole kahjuks kohanud.
Maanteel sõites tundub Hiluxi 75 kW tõesti vähe olevat eriti kui sõidukal poole rohkem kW. Aga ei ole nn. rallimees ja metsas kulgedes OK. Nissanil see 96 kW mootor on üsna janune. Pealegi nagu siin ka mainiti- oluline on väändemoment. Ja seda väheste kW kastika mootoritel minu arvates ka jagub. Uutel kõigil suur võimsus taga ning suund ongi rohkem linnas laiamiseks või siis maanteel terve perega rändamiseks.
Kokkuvõttes mida vähem metsas mittevajaminevaid lisavidinaid seda parem.
Mazda ja Ford vahele jah = märk. Oli ka mõte osta selline lühikese kabiiniga Ford või Mazda, millisel käib nn. salongi tagumise pingi juurest kah uks lahti (peale esiukse avamist). Sellise kerega masinasse on varustust mugavam laadida nagu keegi juba mainis. Kuna ostu hetkel aga pakuti eelnimetatud Hiluxi ülisoodsalt, siis jäi kaalukauss tema kasuks. Samas osad 2005 ja vist isegi 2006 aasta mudeliuuenduse järgsed kered on vana Hiluxi mehhaanikaga. Ainult kabiin on uus.
Minu silmis ka jahiautole tähtis aspekt- käsitsi avatavad aknad. Mazdal aja Fordil ei ole kahjuks kohanud.
Maanteel sõites tundub Hiluxi 75 kW tõesti vähe olevat eriti kui sõidukal poole rohkem kW. Aga ei ole nn. rallimees ja metsas kulgedes OK. Nissanil see 96 kW mootor on üsna janune. Pealegi nagu siin ka mainiti- oluline on väändemoment. Ja seda väheste kW kastika mootoritel minu arvates ka jagub. Uutel kõigil suur võimsus taga ning suund ongi rohkem linnas laiamiseks või siis maanteel terve perega rändamiseks.
Kokkuvõttes mida vähem metsas mittevajaminevaid lisavidinaid seda parem.
ikka lõbusalt
Re: sõiduk
Jahiauto kasutustingimused jah veidi teised kui maanteel kulgeda, vaja tihti vees ujuda http://www.youtube.com/watch?v=2XsVf_bU5c8&NR=1 ja ka relvad peavad kannatama raskeid olusid http://www.youtube.com/watch?v=MjGCO9P9e10&feature=related
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Re: sõiduk
Kui me vaatame nüüd maastureid mis tehti 15-20a tagasi ja neid käkerdisi mida tehakse praegu,siis on küll tunne,et kempile tuleb valu anda ja vanadele tankidele hääl sisse puhuda.Need uued risud on mugavad küll aga nad on ju plastikust.Kadunud on rauast autod.Ehe näide on Patrol,vanaga läksid nii kaua kui puid jaksas maha murda,uuega enam ei taha vaarika võsastki läbi sõita.
jahismurf
Re: sõiduk
Prohvet Maltsvet kirjutas:Hiljuti õnnestus uut Navarrat lumes katsetada, all oli korralikud tänavasõidurehvid. Katsetuse kokkuvõte- SAAST.
Kindlasti muutub asi läbivuselt oluliselt paremaks kui ca 20 kilo maastikurehvidesse investeerida ja kasti raskust lisada.
20k eest saab ikka väga-väga rehvid - võistlusnimega ja puha - mis siiski ei anna sellisele masinale sellist efekti kui nt 6 kotti vilja kastis. Saast? Ilmselt küll, kui nõudmised alla 20k rehvijooksu sellisele masinale ei luba osta...

-
- Postitusi: 426
- Liitunud: T Dets 11, 2007 5:26 am
Re: sõiduk
20k eest saab ikka väga-väga rehvid - võistlusnimega ja puha - mis siiski ei anna sellisele masinale sellist efekti kui nt 6 kotti vilja kastis. Saast? Ilmselt küll, kui nõudmised alla 20k rehvijooksu sellisele masinale ei luba osta...
[/quote]
Siin oli mõeldud suurusjärku, aga ok, kui Sulle rohkem meeldib, siis olgu 15 k

Siin oli mõeldud suurusjärku, aga ok, kui Sulle rohkem meeldib, siis olgu 15 k
Ole kui leebe tuul...
Re: sõiduk
Prohvet Maltsvet kirjutas:20k eest saab ikka väga-väga rehvid - võistlusnimega ja puha - mis siiski ei anna sellisele masinale sellist efekti kui nt 6 kotti vilja kastis. Saast? Ilmselt küll, kui nõudmised alla 20k rehvijooksu sellisele masinale ei luba osta...
Siin oli mõeldud suurusjärku, aga ok, kui Sulle rohkem meeldib, siis olgu 15 k[/quote]
Ma arvan, et vahet pole. "Saastast" sepikut tehes ei aita see 15-20k suurt midagi, kui ainult lumesõitu silmas pidada. Pakutakse komplektset lahendus navara lumemuredele http://arctictrucks.com/Pages/1370 . Aga muidu ma arvan, et järeleaitamata maasturid suht samasse auku olid see talv, kui lumemüür ees ja padi all, siis ei liikunud ükski. Ka järeleaidatud masinad seisid ühel hetkel.
Re: sõiduk
honkomees kirjutas:toetan kahe käega, autot millel poleks üleliigseid vidinaid, mida saaks voolikuga seest pesta ja oleks vastupidavGC kirjutas:... aru ma ei saa, miks ei võiks keegi toota lihtsat autot...!?
Tehakse: LandRover Defender. Vastupidavuse järel on tõsi küll väikene küsimärk (brittide arusaam sellest on rohkem prantslaste-itaallaste kui sakslaste-jaapanlaste poole). Ja hind on muidugi ka absurdne. Ma saan aru, et alumiinium on kallim kui teras, aga ikkagi.
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
Re: sõiduk
mosse kirjutas:Tehakse: LandRover Defender. ...
Sorry! Tehti !!! Ka nemad läksid äsja üle pargimaasturite tootmisele, vähemalt netis oli nõnda kirjas. Ja lihtne, vähem juppe peaks tähendama ka odavamat kui miljoni lisaga luksusmaastur
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Re: sõiduk
No nii jõuamegi jälle vana vene Uaziku juurde välja. Lased masina enne hooaega üle käia- ühe hooaja peaks ikka vastu pidama
kui just kahe jalaga pedaali otsas ei istu. Peale jahti survepesur ja anna takka. Kõrvaklapid tuleb ainult muretseda- siis kuuled ka mida raadioga räägitakse
Minu arvates ei ole Uaziku ja Land Roveri vanadel mudelitel metsas suutlikuselt eriti vahet- Rover ka samasugune rauakolakas kui Uaz. Vares lendab neil mõlemil ukse vahelt sisse. Rover ainult töökindlam. Venelasel aga seeeest jupid vanaraua hinnaga käes. Seetõttu UAZ tundub kasulikum- kui ise teha ei viitsi, siis saab ka naabrimehest luksepp tööd


Minu arvates ei ole Uaziku ja Land Roveri vanadel mudelitel metsas suutlikuselt eriti vahet- Rover ka samasugune rauakolakas kui Uaz. Vares lendab neil mõlemil ukse vahelt sisse. Rover ainult töökindlam. Venelasel aga seeeest jupid vanaraua hinnaga käes. Seetõttu UAZ tundub kasulikum- kui ise teha ei viitsi, siis saab ka naabrimehest luksepp tööd

ikka lõbusalt
Re: sõiduk
Ei tea mis sa selle all mõtled,aga mina oman uut Patroli ja sõidan sellega metsas ka.Olen väga rahul jahiautona,aga linnas jätab küll kohmaka mulje,nagu veoautoga sõida.andrus kirjutas:Kui me vaatame nüüd maastureid mis tehti 15-20a tagasi ja neid käkerdisi mida tehakse praegu,siis on küll tunne,et kempile tuleb valu anda ja vanadele tankidele hääl sisse puhuda.Need uued risud on mugavad küll aga nad on ju plastikust.Kadunud on rauast autod.Ehe näide on Patrol,vanaga läksid nii kaua kui puid jaksas maha murda,uuega enam ei taha vaarika võsastki läbi sõita.
Re: sõiduk
Seda,et seal kus vana tank lükkab ninaga teed lõpetad sina enda omaga sõitmise,kartes plastikust stange pärast. 
Mitte,et mul midagi uute vastu oleks aga kuidagi õrnukesed tunduvad nad.

Mitte,et mul midagi uute vastu oleks aga kuidagi õrnukesed tunduvad nad.
jahismurf
Re: sõiduk
Ma ei saa aru, kas mõni mees käib oma maasturiga sihte sisse lükkamas või?
Olgem ausad, läbivuse osas on kastikad , sõltumata margist kõik veidi kehvemad, just selle tõttu, et tagaosa liiga kerge.Rehv peab õige olema ja "tihend" rooli ja pedaalide vahel.Täna ei julge mina küll autoga metsa lihtsalt teid lõhkuma minna, sõbralikust maaomanikust saab koheselt sinu kõige suurem vaenlane.Mõistlikult sõites saab kõikide maasturitega hakkama.Kastika vaieldamatu eelis ongi eraldiseisvas kastiosas, kuhu saab rahulikult kõik musta,haisva jne.panna ilma, et peaks nina kinni hoides sõitma.Pärast lased voolikust veega üle ja korras.

-
- Postitusi: 426
- Liitunud: T Dets 11, 2007 5:26 am
Re: sõiduk
hendrik kirjutas:Prohvet Maltsvet kirjutas:20k eest saab ikka väga-väga rehvid - võistlusnimega ja puha - mis siiski ei anna sellisele masinale sellist efekti kui nt 6 kotti vilja kastis. Saast? Ilmselt küll, kui nõudmised alla 20k rehvijooksu sellisele masinale ei luba osta...
Siin oli mõeldud suurusjärku, aga ok, kui Sulle rohkem meeldib, siis olgu 15 k
Ma arvan, et vahet pole. "Saastast" sepikut tehes ei aita see 15-20k suurt midagi, kui ainult lumesõitu silmas pidada. Pakutakse komplektset lahendus navara lumemuredele http://arctictrucks.com/Pages/1370 . Aga muidu ma arvan, et järeleaitamata maasturid suht samasse auku olid see talv, kui lumemüür ees ja padi all, siis ei liikunud ükski. Ka järeleaidatud masinad seisid ühel hetkel.[/quote]
Asi pole ühe või teise hinna meeldimises, lihtsal on õnnestunud ka sellistel rehvidel autoga ringi kulgeda, läbivuse vahe oli oluliselt teistsugune.
Ole kui leebe tuul...
Re: sõiduk
Eks tänavune talv paneb kõik masinad tõsiselt proovile,kastikad on küll valge inimese jaoks tehtud ,aga veidi sügavamas lumes istuvad need totaalselt kinni,ühte hiluxit sai traktoriga päästa,mehel sai lihtsalt kaevamisest siiber
uazik samas kohas jäi vaid hetkeks mõtlema
,uazikul muidugi omad hädad mootor suht janune,nõrk pealegi,nii öelda pardamehaanik peab ka koguaeg juures olema,hea et äi töökoja juhataja on
,oma vana sõbra nivaga istusin paar päeva tagasi ühes olematus kohas kinni,lahendus oli lihtne,hoidsin parempoolset pedaali põhjas niikaua,kui mootor koos
nagu keegi kuskil eespool mainis peab lukssepp ka oma viletsa palga välja teenima
Hiluxist,kui tööriistast rääkides,siis ühel kolm aastat vanal isendil on vahetatud kenekas,mõlemad tagumised vedrupakid ja esisild,järeldused tehku igaüks ise.





Hiluxist,kui tööriistast rääkides,siis ühel kolm aastat vanal isendil on vahetatud kenekas,mõlemad tagumised vedrupakid ja esisild,järeldused tehku igaüks ise.
243win