Kas selgitaks keegi selle regulaatori tööpõhimõtte? Kuivõrd parandab ta laskeomadusi? Ja kas ma võiks tänu sellele kasutada relvas suuremat rõhku kui 200 bar? Näiteks 230bar - 110bar.
Pildi leiate siit: http://www.field-target.ee/?class=image ... ig&id=4046
FX regulaator
Re: FX regulaator
DNL kirjutas:Kas selgitaks keegi selle regulaatori tööpõhimõtte? Kuivõrd parandab ta laskeomadusi? Ja kas ma võiks tänu sellele kasutada relvas suuremat rõhku kui 200 bar? Näiteks 230bar - 110bar.
Pildi leiate siit: http://www.field-target.ee/?class=image ... ig&id=4046
Regulaator pannakse selleks et kiirus jääks ühtlane.Ilma on peaaegu võimatu asja nii timmida, et kogu rõhkude vahemikus ei tõuseks keskel kiirus 5-10m/s ja siis jälle langeks enne lõppu.Kui palju see täpsust mõjutab sõltub tugevalt sellest kui kaugel märk on ,mida kaugemal seda suuremat stabiilsust meil vaja on.Alla 50m jääb see 10m/s kõikumine suht märkamatuks tegelikult.
Mutriga otsa jätad luku poole ja pead talle leidma mingi torujupi toeks, et õhk teda vastu ballooni otsa ei suruks muidu on kohe asi rikutud


Tehase poolt oli regulaator vist 130.barile timmitud,ise seda eriti torkida ei soovita kui pole võimalust mõõta mis rõhule ta jääb.Seda saab mõõta näiteks Cyclone,Gladiaatori tüüpi püssi balloonis kus manomeeter jääb reguleeritud kambri poole, või treida spets stend katsetamiseks.Ma ei reguleeriks seda üldse ilma erilise vajaduseta, sest tundub küll et kui lasen rõhu 100bar siis peaks nagu rohkem kordasid reguleeritud kambri täita saama, aga tegelikult see nii ei ole, et kui ilma reguta annab näiteks 100bar korral kiiruseks 280 siis regulaatoriga on kiirus oluliselt madalam tänu väiksemale kambrile.Kui suurendame regu kambrit siis kahaneb jälle suure ballooni maht ja jõuame samasse punkti


Regulaator vajab pikemaajaliseks staabiilseks tõõks ühendamist välisõhuga, ehk ballooni tuleb puurida väike 1-2mm auk nii, et see jääks regulaatori kahe kummirõnga vahele.Eelnevalt muidugi testides kas meile soovitud kiirused ikka sellise eelkambri mahuga sobivad, sest pärast me enam eriti seda kambri mahtu suurendada vähendada ei saa kui auk juba puuritud

Kui rahakott vähegi lubab siis mina soovitaks küll regulaatori paigaldamist, sest see annab väga stabiilse kiiruse(kui kiirus on õige siis loomulikult ka parema täpsuse) ja üldjuhul suureneb ka laskude arv tänu suuremale algrõhule.Ega seda regulaatorit ilmaasjata kõigile sportmudelitele pole topitud

Mitu bar täita? Mida rohkem bar sisse ajame seda suurema hulga laske muidugi saame









Re: FX regulaator
Lugesin õhtul teksti läbi. Sain aru, et ma midagi aru ei saanud...
. Hommikul uuesti lugedes selgus, et regulaatori paigaldamiseks vaja treida puks (distantspuks). Puksi abil tekitame 20-25cm3, se õhumahuti, regulaatori ja silindri luku poolse otsa vahele. Selles mahutis olev õhk on vajalik lasu tekitamiseks ja see õhk on 130bar. Field Target, i lehel kirjas 110bar ja 24j monsoonile. Ning vene foorumis räägivad mehed, et alla 120bar, i ei tohiks see rõhk olla. FX silindri kogumaht 183cm3 ja rõhk 200bar. Meil tekkis kolm eraldi anumat
1. enne regulaatorit mahuga 25cm3 rõhuga 130bar.
2. regulaator ise, mille enda maht ligikaudu 20cm3 rõhk 0bar.
3. ning veel pärast regulaatorit mahuga 138cm3 rõhuga max 240bar.
Kas tõesti tänu regulaatorile saavutame suurema arvu laske? Sellest sain aru, et püssi täpsus paraneb. Parandage mind, kui midagi valesti.
Suured tänud Sada, le!

1. enne regulaatorit mahuga 25cm3 rõhuga 130bar.
2. regulaator ise, mille enda maht ligikaudu 20cm3 rõhk 0bar.
3. ning veel pärast regulaatorit mahuga 138cm3 rõhuga max 240bar.
Kas tõesti tänu regulaatorile saavutame suurema arvu laske? Sellest sain aru, et püssi täpsus paraneb. Parandage mind, kui midagi valesti.
Suured tänud Sada, le!
Re: FX regulaator
DNL kirjutas:Lugesin õhtul teksti läbi. Sain aru, et ma midagi aru ei saanud.... Hommikul uuesti lugedes selgus, et regulaatori paigaldamiseks vaja treida puks (distantspuks). Puksi abil tekitame 20-25cm3, se õhumahuti, regulaatori ja silindri luku poolse otsa vahele. Selles mahutis olev õhk on vajalik lasu tekitamiseks ja see õhk on 130bar. Field Target, i lehel kirjas 110bar ja 24j monsoonile. Ning vene foorumis räägivad mehed, et alla 120bar, i ei tohiks see rõhk olla. FX silindri kogumaht 183cm3 ja rõhk 200bar. Meil tekkis kolm eraldi anumat
1. enne regulaatorit mahuga 25cm3 rõhuga 130bar.
2. regulaator ise, mille enda maht ligikaudu 20cm3 rõhk 0bar.
3. ning veel pärast regulaatorit mahuga 138cm3 rõhuga max 240bar.
Kas tõesti tänu regulaatorile saavutame suurema arvu laske? Sellest sain aru, et püssi täpsus paraneb. Parandage mind, kui midagi valesti.
Suured tänud Sada, le!
Kirjutasin jah vähe segaselt selle laskude arvu kohta, laske me juurde ei saa,saame juurde väikese kõikumisega 1-2ms laske.Tüüpiline Typhoon laseb 200-110bar kiirus (näitlik) tõuseb algul ja siis langeb jälle 280-290-280m/s ca 40lasku.Palju siin on laske mis mahuvad 2-3m/s kõikumise sisse? Ilmselt mitte üle 25? Paneme regulaatori ja 240-120bar saame 40 lasku 280m/s+-1kõikumisega.Kas me võidame 15 lasku või mitte jääb siin igaühe oma otsustada


