Minu arust on see foorum selleks et arutada.Kui on abivahend alapealkiri, siis seda auto kahtlemata on.Milles probleem?Sama hästi võiks Hea retsept ei seisa vaka alt ka kõigil soovitada kokandusfoorumisse üle kolida.
Eks ta ni paraku ongi, kes saab asjast aru ja koliub üle kas kokandus-, auto-, jne, teistesse foorumitesse , kus juba detailsemalt asjad lahti seletatud, aga turakas jätkab samas vaimus. Ei ole nagu mõtet nämmutada, kas toiduõli on parem kui searasv, Niva, Nissan,jne...Igaüks ju teab ise kuidas oma sõidukit maastikul paremini sõitma suudab panna ja sellepärast ongi nii, et rumal õpib ainult oma vigadest ja tark teiste omadest ka.Kahjuks kipub siin see teema käest ära minema. Andrus on Teid juba õigele lehele siin foorumis suuńanud ja head lugemist ...................
Paisatb et paljud loevad ja ei külasta 4x4 foorumit Meil ikka hea foorum, teemad allveelaevast lennukini ja põldhiirest vaalani, super. Kellele ei meeldi võib ju teisi spetsialiseeritumaid foorume lugeda.
Vaata remington, esiteks on suunitlus pisut teine: 4x4.ee-s arutletakse peaasjalikult selle üle, kuidas võimalikult jubedast mülkast autoga läbi pääseda, siin on teemaks rohkem, kuidas siga ja viljakott peale mahutada ja mülgaste vahel 100 km maanteed mõõta. Pealegi on 4x4-jas enamus teemasid väga spetsiifilised (rehvimõõdud, difrilukkude/vintside paigaldamine etc), sellistele üldisematele küsimustele, a la kumb on parem, Niva või Navara, on väga raske vastust leida. Pealegi on paratamatu ja loomulik, et nii tähtis ja universaalne seade inimese elus nagu auto kõikidesse spetsiifilisematesse arutlustesse sisse trügib.
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
Viimasel ajal tundub, et tähistustes on ajapikku väike varjundivahe tekkinud: AWD oleks nagu pideva nelikveo tähis, kui 4x4 on maasturite (enamasti veel lülitatava nelikveoga) pärusmaaks saanud. Aga see on puhtalt autode mudelikirju vaadates tekkinud mulje, mitte midagi kindlat.
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
mosse kirjutas:Viimasel ajal tundub, et tähistustes on ajapikku väike varjundivahe tekkinud: AWD oleks nagu pideva nelikveo tähis, kui 4x4 on maasturite (enamasti veel lülitatava nelikveoga) pärusmaaks saanud. Aga see on puhtalt autode mudelikirju vaadates tekkinud mulje, mitte midagi kindlat.
AWD on jah pidev nelik ja 4X4 saab igasuguseid variante nt ainult tagaveo peale lülitada.
AWD otse ringi panna ongi ju kõigi rataste vedu. Tavaliselt on just nende awd pillidega aga see jama et sinule KÕIGE vajalikumal hetkel need igast "sidurid", "pidurid" veokontrollid ja muu kamm otsustavad 2WD kasuks.
No a tolle pärast ju tehaksegi vahet, et on esiveolised, tagaveolised, neli(k)veolised ja POOLEveolised. Ma ütleks et asi on Joosepi kirjeldatule pigem vastupidine: sidurid-pidurid jms koos teise otsa veoga hakkavad tööle alles siis kui masin juba lootuseltult sisse on jäänud. Aga nagu vanarahvas ütleb, et parem hilja kui mitte kunagi. Saab ennast vähemasti veel sügavamale kaevata .
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.