niva rehvid
Re: niva rehvid
Mida kitsam rehv nival seda parem.Mul olid 235/65 naastud nival all.Suhteliselt ekstreemne oli nendega lobjakas tuisu vaaludes sõita.Kunagi ei teadnud kuhu poole peale seda suund olla võib.Peale seda sai panna 195/80 15" muda protid ja sõit oli tunduvalt....ei tahaks öelda nüüd parem aga meeldivam.
jahismurf
Re: niva rehvid
Kunagi sai need Master Nordic Pro 2-ed oma autole alla ostetud....uhhh,küll ikka undasid.Muidu pole neil häda midagi aga asfaldi peale minna küll ei tahtnud.Aga,noh mida aasta edasi,seda vaiksemaks jäävad
.

Naine võib olla,koer peab olema!
Re: niva rehvid
Ma nüüd seda undamist eriti proti süüks ei paneks.Ise olen sõitnud nii nokia HKPL 2 kui masteri nordic 2-ga(master kasutas nokia vormi).Uluvad ühte moodi.Tõsi küll prott natuke rohkem.
See ulgumine ikka mustris kinni.Kui just rehvisegu pole krt teab millest tehtud.
Aga nagu me teame,mida pehmem segu seda kiiremini neid vahetada tuleb.
Kuna teemaks niva rehvid siis selle masina puhul ei tohiks ulgumine erilisi probleeme tekitada.
See ulgumine ikka mustris kinni.Kui just rehvisegu pole krt teab millest tehtud.
Aga nagu me teame,mida pehmem segu seda kiiremini neid vahetada tuleb.
Kuna teemaks niva rehvid siis selle masina puhul ei tohiks ulgumine erilisi probleeme tekitada.

jahismurf
Re: niva rehvid
Joosep Käba kirjutas:Ja selle tegevuse tagajärjeks saavutad, et lumes ei jõua enam sedagi liikuda mis ca 175-195 rehviga. Või on plaan lume/soo peal sõita?
Lume peal ei sõida, aga võin öelda, et liigub paksus lumes paremini kui nii mõnegi mehe Hiluxid ja Navarad

Re: niva rehvid
Sa esmalt tee endale selgeks Navara ja Hiluxi nagu ka ülejäänud kastikate veoskeemi toimimine ja alles seejärel hakka Nivaga võrdlema
Väga palju läbivuse puhul ikka rehvist oleneb. Praeguse tiheda kinnituisanud lumega jääb Niva mootor lihtsalt lahjaks, kastikas aga kraabib ennast kõhupeale kinni (kui all on korralik rehv)
Aga eks noored mehed teavad ikka rohkem kui vanemad

Väga palju läbivuse puhul ikka rehvist oleneb. Praeguse tiheda kinnituisanud lumega jääb Niva mootor lihtsalt lahjaks, kastikas aga kraabib ennast kõhupeale kinni (kui all on korralik rehv)

Aga eks noored mehed teavad ikka rohkem kui vanemad

ikka lõbusalt
-
- Postitusi: 1354
- Liitunud: E Okt 18, 2004 9:57 am
Re: niva rehvid
aivar00 kirjutas:Aga eks noored mehed teavad ikka rohkem kui vanemad
Tundub nii, kui pole saand tea tahtagi.

Kasutanud 98 kw Navarat ja Nivat nii enne seda kui nüüd peale seda. Aivariga 100% nõus. Niva suurim puudus ongi just mootori nõrkus ja eelkõige lumes. Mudas saab hakkama.
Sellises lumes kus Niva sõidab praktiliselt põhjagaasiga vedas Navara tonnist keheteljega käru nigu siidi. Rehvi küsimus ikka eelkõige. Niva on tip-top masin siis kui pappi pole päris maastikuauto tarvis.
PS. Endal on praegu aint Niva kasutada!
Oot...... mis see teema nüüd oligi?

Re: niva rehvid
Teema oli Niva rehvid, nii et me peaaegu püsime teemas
Aga sõidukite teemas on Niva omadusi juba piisavalt lahatud, nii et siin pole vast mõtet kõike üle kordama hakata.
Mõni vaidleb küll vastu (ja võib-olla isegi õigusega), aga ma postuleeriks siiski ära, et kõige suurem ratas, mida Nivale alla toppida on 205/80 R 16 ja kõige väiksem on originaal ehk 175/80 R 16. Arvestuslikud läbimõõdud vastavalt 73,4 ja 68,6 cm. Ja ärge jännake nende 15" velgedega. Neil on kõigil offset (ehk ET) vale, mis märksa suurendab tõenäosust, et ratas kuskile vastu käima hakkab.
Nujah, minu zigull on kah aeg-ajalt nii lumes kui poris paremini liikunud kui mõne mehe maastikumasinad. Seda nimetatakse üldiselt tihendiprobleemiks.
Aga kui keegi ikka hirmsasti tahab rehvimõõdu teemal vaielda, siis ainult peale nende linkide rida-realt läbilugemist: http://www.ladaklubi.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=40 ja http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=41&sid=2c37d967ee3720ee5b09a2e00141e159.

Mõni vaidleb küll vastu (ja võib-olla isegi õigusega), aga ma postuleeriks siiski ära, et kõige suurem ratas, mida Nivale alla toppida on 205/80 R 16 ja kõige väiksem on originaal ehk 175/80 R 16. Arvestuslikud läbimõõdud vastavalt 73,4 ja 68,6 cm. Ja ärge jännake nende 15" velgedega. Neil on kõigil offset (ehk ET) vale, mis märksa suurendab tõenäosust, et ratas kuskile vastu käima hakkab.
Mr.xxx kirjutas:Lume peal ei sõida, aga võin öelda, et liigub paksus lumes paremini kui nii mõnegi mehe Hiluxid ja Navarad
Nujah, minu zigull on kah aeg-ajalt nii lumes kui poris paremini liikunud kui mõne mehe maastikumasinad. Seda nimetatakse üldiselt tihendiprobleemiks.
Aga kui keegi ikka hirmsasti tahab rehvimõõdu teemal vaielda, siis ainult peale nende linkide rida-realt läbilugemist: http://www.ladaklubi.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=40 ja http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=41&sid=2c37d967ee3720ee5b09a2e00141e159.
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
Re: niva rehvid
Olgu siis nii kuid jah omal kogemus ning igati rahul. Kes tahab see proovib.
Igati nõus mossega, et rohkem on asi siiski kinni tihendis mitte autos või rehvides.
Igati nõus mossega, et rohkem on asi siiski kinni tihendis mitte autos või rehvides.
Re: niva rehvid
Endal Niva kolmandat aastat.Sõidan 205/80-16 Dakar rehvidega,liigub nagu loom...aga,eks ta natuke nõrgukeseks ikka jääb.Valmistasin loomale ka lumesaha,lükkab suhteliselt hästi.Kõige tähtsam lumelükkamisel,tuleb vältida kõhupeale jäämist,siis juba puuks.Plaan panna kapoti alla 1,9 Tdi mootor,eks näis,kuda siis?
Re: niva rehvid
Ise kõhklesin Dakari ja Sahara vahel. Lõplik valik jäi Sahara, kuna nonde klotsid on tiba teravama (järsema) servaga ja loogiga ütles, et ehk on siis lume peal parem pidamine. Samas jahikaaslase G-wagenil on talveks naelutatud Dakarid (tegelikult küll sama mustriga teise firma toodang) ja ta ka ei kurda.
Aga Nivale diisli paigaldamisest - üldiselt väidetakse, et ainsad mõistlikud täiendused Niva juures on 29" rehv (seesamane 205/80-16) ja vints. Hädapärast võib paar cm tõsta ka. Kõik mis sellest edasi läheb (iseäranis mootori vahetus) on juba tühi töö ja rahakoti tuulutamine. Pooltelgi hakkab minema nii palju, et ei jõua enam vahetada. Või kui poolteljed mingi ime läbi vastu peavad, siis võib puruneda isegi esimese peaülekande alumiiniumkorpus (näiteks kui ette on difrilukk aretatud).
Aga Nivale diisli paigaldamisest - üldiselt väidetakse, et ainsad mõistlikud täiendused Niva juures on 29" rehv (seesamane 205/80-16) ja vints. Hädapärast võib paar cm tõsta ka. Kõik mis sellest edasi läheb (iseäranis mootori vahetus) on juba tühi töö ja rahakoti tuulutamine. Pooltelgi hakkab minema nii palju, et ei jõua enam vahetada. Või kui poolteljed mingi ime läbi vastu peavad, siis võib puruneda isegi esimese peaülekande alumiiniumkorpus (näiteks kui ette on difrilukk aretatud).
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
Re: niva rehvid
Kunagi Vitaral olid all naelutatud Dakarid- ikkagi hullult libedad kinnisõidetud lumel ja jääl. Põhjuseks arvan sama kui Saharal- kõva rehvisegu. Seepärast ei hakanud viimaseid ka naelutama nn. akudrelliga sissekeeratavate naastudega (kevadel saad uuesti välja keerata ja järgmist hooaaega ootama panna). Mudas jäi selline mulje, et Sahara toimis paremini, kuid seda 100% ei saa väita kuna kasutusel olid erinevatel masinatel. Savika pinnasega aga ummistavad mustri kaapimise korral mõlemad ikkagi ära.
ikka lõbusalt
Re: niva rehvid
Vaatasin just "Jahivideod" teemast seda vene meeste jahilkäiku http://www.youtube.com/watch?v=6KtuiuV5FL8 ja sealt hakkas silma Niva(kui ikka on see Niva).
Rehvid nüüd küll originaalid polnud
Tegin sellest videost isegi tõmmise.
Nii, et kannatab küll tummisemaid rehve
Rehvid nüüd küll originaalid polnud

Tegin sellest videost isegi tõmmise.

Nii, et kannatab küll tummisemaid rehve

Re: niva rehvid
Kes teab, palju seda Nivat seal tegelikult olla võib.
Ei imesta, kui mingi tõsisema raami peale lihtsalt Niva kere tõstetud.

Kahtluse korral jäta sõrm sirgeks !!!
Re: niva rehvid
kakuke kirjutas:Kes teab, palju seda Nivat seal tegelikult olla võib.Ei imesta, kui mingi tõsisema raami peale lihtsalt Niva kere tõstetud.
Seda ta võib tõesti olla.Kui ikka tükk aega uurida, siis järjest rohkem tekib kahtlus, et seal kere all on midagi tõsist.
-
- Postitusi: 1354
- Liitunud: E Okt 18, 2004 9:57 am
Re: niva rehvid
Nivast on seal kabiini ehk kere osa tõstetud vajaliku käiguosa peale. Niva venes siuke vähe viisakama salongiga asi kui ülejäänd kulgurid, selleks kasutataksegi. A need seladangi videod on head, soovitan. Konnaõgijad käivad mägedes jahis, mulle siuke jaht meeldiks väga.
Ka mittestandard rehviga.
Ka mittestandard rehviga.
