Diiselmootor!
Diiselmootor!
Sooviks Opel Frontera Sport'ile (bensumootoriga) paigaldada sama auto diiselmootori. Kas keegi foorumlastest on sellega kokkupuutunud? Et kas saab panna ja et äkki istub isegi üksühele?
Iga lõpp on uue algus...
Re: Diiselmootor!
Või Opeli klubist http://www.opelclub.ee/
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
Re: Diiselmootor!
Oli kunagi endal see 2,0 bensukaga isend. Kapoti alla peaks ruumi poolest ka disla ära mahtuma küll, kuna "reasneljane" on ikka äärmiselt lühike jupats. Aga muus osas nagu Mosse ütles, et uuri targemate käest. Üldiselt pidasin mina veermiku jms osas Fronterat suhteliselt kuludefektiivseks, s.o kulusid palju, tulusid vähe. Opel Club suht kahtlane, kas oskab sind aidata (aga proovi), kuna mõlemad Fronterad ei ole päris algupärased Opelid ja pigem Isuzud olemuselt, bensukal vist ainuke Opeli asi ongi seesama 2,0 mootor.
BM
BM
Re: Diiselmootor!
Odavam tuleb osta diiselmootoriga auto. Ametliku ümberehituse eest tuleb mõttetult riigile makse maksta ja ARK-s tõestada, et sa neeger ei ole
+ veel enda "töömõnu"
Kered peaks loogiliselt võttes samad olema nii bensiini kui ka diisli jaoks. Kui sa tahad aga mõne teise margi mootorit sinna aretada - see veel keerulisem. Pead läbima nn. ARK vastava tehnilise komisjoni. Omal ajal jätsin Gaz 53-le russi mootori peale panemata kuna asi oleks läinud mõttetult kalliks kuigi see oli juba nn. standardlahendus-enne mind kordi tehtud.




Kered peaks loogiliselt võttes samad olema nii bensiini kui ka diisli jaoks. Kui sa tahad aga mõne teise margi mootorit sinna aretada - see veel keerulisem. Pead läbima nn. ARK vastava tehnilise komisjoni. Omal ajal jätsin Gaz 53-le russi mootori peale panemata kuna asi oleks läinud mõttetult kalliks kuigi see oli juba nn. standardlahendus-enne mind kordi tehtud.
ikka lõbusalt
Re: Diiselmootor!
Enne kui otsutasin oma Nivale disla paigaldada,uurisin ARK-st,kuidas toimida jne.Vastus oli ühene.Kui mootori võimsus on suurem 20%,siis ainult uus tehniline pass.Kui aga võimsus suurem kui 20%,siis juba teine lugu,siis juba tegemist rohkema bürokraatiaga.Aga üldiselt polegi ju vaja Nivale võimsamat kui 20%originaalist.Seoses sellega arvan,et kehtib ka teiste autode kohta,see seadus.Aga seadusi annab ju mitmeti tõlgendada???