sõiduk
Re: sõiduk
metsamees kirjutas:mis masinaid siin keegi jahilkäikudel kasutab ?
lasete äkki suure sea maha, millega ära toote?
ise käin audi 80 b4 tdi-ga jahil :p
on ikka teine ära kriibitud okste poolt küll
ja kipub ikka loodusele alla jääma, see aasta juba 2 korda põhjapeal kinni istund, krt peab ikka maasturi ka ära ostma!
kesikupunn läheb ikka pagassi ära!
Võta väike suzuki vitara,asendamatu masin.
kahjuks oman isiklikku kogemust vitaraga pealegi oli see veel automaat ja kabrio. vaatamatta korralikule kummile istusin temaga esimeses lumehanges sees ja pääsemis lootus puudus.
Mitte ,et ma kellegi masinat maha teeksin aga lihtsalt räägin oma kogemusest vitaraga.Peale seda ei ole nagu tahtnud enam selle autoga metsa minna.

Mitte ,et ma kellegi masinat maha teeksin aga lihtsalt räägin oma kogemusest vitaraga.Peale seda ei ole nagu tahtnud enam selle autoga metsa minna.
-
- Postitusi: 102
- Liitunud: L Dets 11, 2004 5:45 pm
Praeguse lumega pole vahet on see vitara või mingi muu maastur.Hetkel ikka parim oleks lumesaan.Ja uuem vitara täpselt sama madal,aga kõige vastu on rohtu kui aga rohelist paberit jaguks
http://www.rocky-road.com/kicksus.html
http://www.rocky-road.com/kicksus.html
Käime jahis Toyota Land Cruiser HJ 60 nega. Ütlemata hea masin, kuigi natuke suur metsas sõitmiseks , aga igal asjal ka omad plussid. Tavaliselt alla 7 mehe autos ei ole ja isegi põder (suur ja vana ema) mahtus peale. Mootor ja sillad on väga vastupidavad ainult kere ja raam on suht läbi, läbisõit ka muidu juba 500000 kanti. Minu lemmik!!! 

Suur tükk ajab suu lõhki
otse metsast kirjutas:Praeguse lumega pole vahet on see vitara või mingi muu maastur....
Võrumaal sõitsin Nivaga, peaks olema lumekaardi järgi nagu kõige paksem lumi... Metsateel nii paarsada meetrit, siis tagasikäik ja hoogu, jälle paarkümmnend meetrit jne Kui hand kapotile jõuab, siis lumelabidaga eest ära ja siis saab jälle sadakond meetrit edasi. Kinni küll ei jää. Aga põllul oleks parem kui metsateel, rööbaste tõttu vajub sügavamale kui lumi ongi...
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
-
- Postitusi: 1354
- Liitunud: E Okt 18, 2004 9:57 am
Õige otse metsast. Ei tasu minna üritama mingi poolkõva asvaldikummiga. Pane alla 31 või 32 või 33 tolli ja kui pillil vähegi rammu on ei ole praegane lumi paljudes kohtades probleem. Sõber ostis Navara ja oi mis kumm ikka esindusest alla aetakse. Ei arvata ilmselt, et põllule metsa raatsitakse autuga minna.
Kõigepealt ikka korralik tihend siis kumm siis difrilukud siis.... kui ei aita siis vahetame autu välja, krt ei saand sellest ikka asja.
Kõigepealt ikka korralik tihend siis kumm siis difrilukud siis.... kui ei aita siis vahetame autu välja, krt ei saand sellest ikka asja.
Joss kirjutas:Õige otse metsast. Ei tasu minna üritama mingi poolkõva asvaldikummiga. Pane alla 31 või 32 või 33 tolli ja kui pillil vähegi rammu on ei ole praegane lumi paljudes kohtades probleem. Sõber ostis Navara ja oi mis kumm ikka esindusest alla aetakse. Ei arvata ilmselt, et põllule metsa raatsitakse autuga minna.
Kõigepealt ikka korralik tihend siis kumm siis difrilukud siis.... kui ei aita siis vahetame autu välja, krt ei saand sellest ikka asja.
njahh

-
- Postitusi: 102
- Liitunud: L Dets 11, 2004 5:45 pm
Võrumaal sõitsin Nivaga, peaks olema lumekaardi järgi nagu kõige paksem lumi...
ei oska lume paksuse koha pealt vaielda,aga lumi on nii tihe,et nival ainult rattad sellest läbi vajuvad.Kere jääb hange otsa kinni ja rattad kaabivadki tühja.Koheva lume sees pole probleemi,olgu lumi kasvõi poole ukseni.
ei oska lume paksuse koha pealt vaielda,aga lumi on nii tihe,et nival ainult rattad sellest läbi vajuvad.Kere jääb hange otsa kinni ja rattad kaabivadki tühja.Koheva lume sees pole probleemi,olgu lumi kasvõi poole ukseni.
otse metsast kirjutas:ei oska lume paksuse koha pealt vaielda,aga lumi on nii tihe,et nival ainult rattad sellest läbi vajuvad.Kere jääb hange otsa kinni ja rattad kaabivadki tühja.Koheva lume sees pole probleemi,olgu lumi kasvõi poole ukseni.
Pole nagu viimasel ajal sula olnud ja lumi üsna kohev, all on mingi 10-15 cm kiht kõva lund, aga peal on paks kiht veebruari-märtsikuist kohevat lund. Ega kui meil ka ratta ringi lased, siis kaabib maani ja istub kinni. Ei tohi lasta ratast ringi, nii et pressiks osa lund ratta alla ja kannaks sellel, ja kui hakkab kinni jääma siis kohe tagasi ja jälle hooga. Kõhupeale kinni jäädes on ainult see lohutus, et suht kerge masin ja jõuab kambaga välja tõugata või väikse vintsiga tõmmata.
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
Eks nende vene autodega see lagunemise häda kipu olema. Samas kui aega on, siis aeg-ajalt asjad üle käi pole ka vaev. Ühe hooaja peaks iga masin ära kannatama. Iseaasi kuidas masinasse suhtutakse. Kui sedasi teha nagu vene ajal oli, et TH-1 oli traadi pingutus ja TH-2 traadi vahetus, siis ei kesta ükski masin. Ise restaureerin ka praegult Luazi, sest bensiini jõuab sellele sisse osta. Gaz 69 restaureerimisest loobusin justnimelt kütusekulu pärast. 20 l on ikka 100 km peale väga palju. Ega see 2,5 liitrise turboga Hiluks oma 12-13 liitrise diisli neelamisega nii väga hiilga. Muidugi kui karjas rahad kokku panna siis pole probleemi. Vanematüübilised jeebid kannatavad paremini ka "nn" ahjukütet ja jooksuosa on ka neil ikkagi rohkem maastikule, kui linnatänavale. Aga eks see muidugi sõltu rahakoti paksusest. Mõni kummilintidega ujuv elukas oleks äge küll, ainult mina ei jõu teda kahjuks soetada rääkimata ülalpidamisest. Samas jõuab metsas ka jalgsi käia, sest kondiaur on ainult tervisele kasulik. Kiire luure tegemine muidugi iseasi. Samas paljud jahid on selle "kiirluure" tõttu aiataha läinud, sest autoaknast ei ole märgatud loomade väljaminekujälgi. 10 mehega põdra rabapealt välja toomine jääb palju paremini meelde, kui sihi pealt peale laaditud põder. Samas kui saab kergema vaevaga on kõik õnnelikud.
ikka lõbusalt
Minu jaoks on see transport raske teema. Käin jahil, oma vana Mersuga 123 kere diisel 2,4. Suhteliselt hästi ronib, aga ega ta maasturite vastu saa. Oleks vaja kamba peale üks maastur osta, aga ei ole veel meestega üksmeelele jõutud, et ostmiseni jõuaks. Olen ka juba tüdinud oma masinaga sõitmast. Sisuliselt kõik trööpavadki omi masinaid ja see mõjub masinatele ikka halvasti küll.
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: K Nov 03, 2004 9:13 pm
Vaidlen Tedrele selle kamba peale ostmisele väga tõsiselt vastu, mis on kamba oma, pole kellegi oma. Võin kihla vedada, et kaua selline auto ei sõida. Olen sellist praktikaga kokku puutunud, et keegi kambast ostab omale maasturi ja ülejäänud vennikesed kes sõita tahavad plekivad enne jahti 25 või 50 kulli masina kasutamisest.