Sõiduk paksus lumes liikumiseks
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
No see viimane liikur vast siiski neile mõeldud, kelle kuri saatus jalgadest ilma jätnud.
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
Paistab, et Jaan Tatikaid leidub ka mujal maailmas
Ei kujuta küll ette kuidas meie võsastunud-lagastatud metsamaastikul selle "kitsega" liikuda saab
Ei kujuta küll ette kuidas meie võsastunud-lagastatud metsamaastikul selle "kitsega" liikuda saab
ikka lõbusalt
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
Kas keegi oskab leida hinda sellele http://www.youtube.com/watch?v=Ifnqn67I ... re=related
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
draiwer kirjutas:Kas keegi oskab leida hinda sellele http://www.youtube.com/watch?v=Ifnqn67I ... re=related
Uzola hindadest: http://uaz-interpartner.ru/uazauto-uzola-136.html
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
Ei oska You Tube-st seda siia üle kanda, aga meie oludes vist odavam variant Tjuning Nivõ dlja be3dorosje. Targemad aidake, ehk pakub teistelegi huvi.
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
Seda jah.Tänan!
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
Jälle ühe huvitava kogemuse võrra rikkam. Eile sai mootorsaaniga sööta veetud ja ühtlasi mõned ringid tehtud, et loomadele radu ette sõita. Mingi hetk aga läks põllu peal lumi nii märjaks (auto kraadiklaas näitas +3 ja hooti sadas vihma), et saan sõna otseses mõttes kleepus kinni. Sisse ei jäänud - ilusti kandis peal (isegi kaapima ei hakanud), aga edasi liikus vaevu jalakäijatempos. Ja seda aeglustiga - 2. käiguga ei suutnud isegi kohalt minema minna. Kõige naljakam oli see, et tagurpidikäiguga oma jälge mööda tagasi läks nagu ludiseb (tavaliselt kipub sügavas lumes tagurpidi lastes ju sisse kaevama).
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopis midagi hullemat.
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
mosse kirjutas:Jälle ühe huvitava kogemuse võrra rikkam. Eile sai mootorsaaniga sööta veetud ja ühtlasi mõned ringid tehtud, et loomadele radu ette sõita. Mingi hetk aga läks põllu peal lumi nii märjaks (auto kraadiklaas näitas +3 ja hooti sadas vihma), et saan sõna otseses mõttes kleepus kinni. Sisse ei jäänud - ilusti kandis peal (isegi kaapima ei hakanud), aga edasi liikus vaevu jalakäijatempos. Ja seda aeglustiga - 2. käiguga ei suutnud isegi kohalt minema minna. Kõige naljakam oli see, et tagurpidikäiguga oma jälge mööda tagasi läks nagu ludiseb (tavaliselt kipub sügavas lumes tagurpidi lastes ju sisse kaevama).
Me käisime ka eile saaniga radu tegemas ja vilja välja vedamas..päeva lõpuks oli suusk enda alla niipalju lund kinnikleepunud, et pööramine puudus, samas minna jaksas küll.
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
Sain eile ka oma silmaga näha, kuidas Eestimaa rahva parem osa metsas liigub ja on jah võimas pilt, kui üle meetri lumes astub nagu mühin, aga asja hind on minusuguste jaoks ... kui selline raha oleks olemas siis teeks majale kapitaalremondi ...
Jaht on kunst, mis nõuab ohvreid!
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: N Okt 13, 2005 12:45 pm
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
Homme saaniga juba palju lõbusam sõita! Väljas juba temperatuur langeb ja praegu läbivettinud lumega piisab juba paarist kraadist, et kooriku peale tõmbab. Samas metsloomadel läheb vähemalt algul elu päris hapuks. Seda seni, kuni kooriku piisavalt kõvaks külmub ja looma kandma hakkab.
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
shane49 kirjutas:Palju siis ATV lintidega kütust võtab, siit sealt kuuldes on kogused ikka päris meeletud.
küttekulu pole küll mõtet võrrelda auto vs atv.Kui üritaks autoga sama järgi teha siis ei saaks 200 liitrrise paagiga kah hakkama...lihtsam kevadet kohapeal oodata.sest kui need sõidu autoga metsas ära teeks praegu metsas siis oleks autol vintsimisest genekas mahapõlenud või aku õhtal.Ma pakun et kütekulu vahe rataste ja lintidega atvl on 40%...aga ajaliselt võidad päevi.Küll aga on lintidel veel üks miinus mis on selgeks saanud.lintidega ei saa ülesõita mahapaindunud puude latvadest nii et kiin või oksatangid kasuks.
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
vidrik kirjutas:...lintidega ei saa ülesõita mahapaindunud puude latvadest nii et kiin või oksatangid kasuks.
Miks ei saa?
Kahtluse korral jäta sõrm sirgeks !!!
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
kakuke kirjutas:vidrik kirjutas:...lintidega ei saa ülesõita mahapaindunud puude latvadest nii et kiin või oksatangid kasuks.
Miks ei saa?
Arvatavasti risti ei saa üle sõita, kuna siis oksad võivad kergesti lintide konstruktsiooni sisse tungida ja nende toimimiskõlblikkust ohustada. Tõenäoliselt kui tüve poolt pikuti sõita piki mahalangenud puu tüve lindiga, siis oleks vähem ohtlik, aga seda varianti ei ole vist eriti tihti vaja.
BM
Re: Sõiduk paksus lumes liikumiseks
kakuke kirjutas:vidrik kirjutas:...lintidega ei saa ülesõita mahapaindunud puude latvadest nii et kiin või oksatangid kasuks.
Miks ei saa?
atve lindid komnurksed ja asetsevad ratastega võrreldes oluliselt rohkem eespool.Metsasihtidele vajunud pikad ja peened pajud/kased teevad metsasihid väga kitsaks ei lüka atve lumeraskusest ette vajunud võsa eest ära ega taha nad mitte jääda lintide alla vaid jooksevad ilusasti porikoopasse siis ei aita midagi muud kui tagurdamine et lahti saada.Puid üldse lintidega väga kehva ületada sest erinevalt rehvist ei paindu ta grammigi.Kui esimesed lindid jäävad näiteks ette puutüvele ja neil piisavat haakumist puutüvega ei ole ja rattad ringi lased,siis oled sees ja hakkab masina kõhualuse rookimine või vintsimine.Sellist masinat ei ole olemas mis kinni ei suuda jääda...Lint ikka rohkem mõeldud sõitmiseks seal kus on ruumi ja kuhugi metsa puudevahele temaga ukerdama ei tasu mitte proovima minna kui pole kindel et puude vahle läbi mahud.Sest lint keerba ainult siis kui on hoogu,kohapeal ei liiguta linti mitte.Vahepeal mõtlesin et paneks roolivõimu peale aga see võib jälle lintidele saatuslikuks saada kui ei tunne takistust...enne kui hilja.Heinamaad,viljapõllud ja rabad on kohad kus lint masin ennast koduselt tunneb.Metsasihid kah muidugi kui ei ole ettelangenud puid.Need on praegu 1 kuuga ilmsiks tulnud tõed